Stekelenburgquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Cillissen moet inderdaad worden vervangen voor het volgende toernooi. Begrijp sowieso niet dat Stekelenburg is afgevallen, en waarom anders Krul of Vorm niet keepen.
Serieus?quote:
Kuyt stopt pas op z'n 53equote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het ergste is nog dat dit het laatste toernooi van kuyt is
Verschil in uitstraling bij keepers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
Tegen Costa Rica ging het weer goed. Houdt je bek dicht Hugo.
je bent niet verplicht er naar te kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef gosschalks het volgende:
Nu die kutwedstrijd voor de 3e plek nog
Zonder Kuyt kun je beter meteen thuisblijven.quote:
Die zal dan wel echt zwaar depressief wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gijsman het volgende:
daarnaast is het beter dat jasper niet meer opgeroepen wordt
Zal je zien dat Brazilië dan ineens alle frustratie van zich af gaat spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef gosschalks het volgende:
Nu die kutwedstrijd voor de 3e plek nog
Kankeren is een geaccepteerde termquote:
Het gaat er ook niet om of ik kijk of niet, ik vind het alsnog een kutwedstrijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent niet verplicht er naar te kijken
Ja als dat gebeurd hangen z'n wallen op z'n knieen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die zal dan wel echt zwaar depressief worden
Wordt Bayern weer boosquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat Brazilië dan ineens alle frustratie van zich af gaat spelen.
lvg had al snel zijn wissels verbruiktquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Caland het volgende:
Vlaar als eerste laten nemen.
Cillessen laten staan.
Evidente fouten.
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:10:09Van Gaal: 'Ik heb Romero geleerd penalties te stoppen. Dat maakt het dubbel zuur' #nedarg #oranje reageer retweet
Daar wordt hij voor gevraagd, Hugo heeft niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, borst is gewoon een azijnpisser
Doordat hij De Jong al na een uur spelen wisselde voor Clasie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lvg had al snel zijn wissels verbruikt
Ze hadden finale verdientquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
Dat dit Nederlands elftal zo ver is gekomen is gewoon fantasisch, wat een helden.
Die moet maar eens wat gewichten gaan heffen danquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Cil heeft geen kracht in de armen om hardere strafschoppen te stoppen, zag er best zielig uit.Laatste moest hij gewoon hebben.
Tja.. als je wissels op zijn...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Caland het volgende:
Vlaar als eerste laten nemen.
Cillessen laten staan.
Evidente fouten.
waarom zou hij? Daar zit niemand op te wachten op dit momentquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Trebo het volgende:
Zou Sjekkie ook een kritische vraag stellen zometeen aan Lowietje?
Ze hadden de jong nooit op moeten stellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doordat hij De Jong al na een uur spelen wisselde voor Clasie.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Evertjan het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:10:09Van Gaal: 'Ik heb Romero geleerd penalties te stoppen. Dat maakt het dubbel zuur' #nedarg #oranje reageer retweet
![]()
![]()
Louis van God.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef EggsTC het volgende:
WELKE MONGOOL VERZINT HET OM VLAAR DE EERSTE TE LATEN NEMEN
umad?
YE< TRY ME!!!!11
Dit is niet echt toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Wallen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja als dat gebeurd hangen z'n wallen op z'n knieen.
Eind van het seizoen kan ie weer trainen met het optillen van een schaal. Komt goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die moet maar eens wat gewichten gaan heffen dan
Mwah.. Vlaar als eerste een penalty laten nemen is toch echt een grote fout.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom zou hij? Daar zit niemand op te wachten op dit moment
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Want anders had hij het natuurlijk nooit geleerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk hebben we Stekelenburg weer terug in 2016quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eind van het seizoen kan ie weer trainen met het optillen van een schaal. Komt goed.
Ik hoop met je mee maar ben bang van niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we Stekelenburg weer terug in 2016
nou nou nouquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Caland het volgende:
Sjek. Met je zonnebankgebruindekankerharsesm
moet 'ie eerst maar eens kijken of hij weg kan komen bij fulham uit de tweede divisie van engelandquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is niet nodig in Brazilquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Syntix het volgende:
Sjek ONGELOFELIJKE TERINGMONGOOL! wie gaat en nou over transfers praten na zo'n uitschakelingGVD WAT EEN MONGOOL BEN JIJ
als jij je verstand dan ook weer terug krijgt is het win-winquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Robben, Sneijder en kuyt voldoende?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef tralalala het volgende:
Iedereen een voldoende behalve Van Persie.
QFTquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu mogen de Duitsers van mij Argentinië vernederen, liefst zoals gisteren, maar dan zonder tegengoal.
We kunnen nog wel ergens trots over zijn. Na al die vorige wedstrijden, eindelijk een waarbij de verliezende spelers niet meteen op tv staan te janken. Hollandse jongens, mooi.
Verder gewoon trots op dit team, ze zijn een stuk verder gekomen dan ik voor het WK had verwacht.
![]()
Toch trots op Cillessen, hele goede wedstrijd gespeeld, alleen jammer van die penalty's.
Ook trots op Vlaar, geweldig verdedigd, als een steen, alleen jammer van die penalty.
Op naar de volgende.
Hoop en verstand hebben niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij je verstand dan ook weer terug krijgt is het win-win
En dat lag dus aan Argentinië.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Evertjan het volgende:
wat er mis ging is dat onze middenvelders onze spitsen niet konden bereiken en we totaal geen kansen creëerden. Enigste pluspunt was is dat we de Argentijnen ook geen kansen lieten creëren
Stekelenburgquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hoop en verstand hebben niets met elkaar te maken
BEETJE RESPECT VOOR ONZE TOPSCOORDER VAN ORANJE!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Mansjester het volgende:
Goed ook dat van Persie als aanvoerder zijn zegje doet
Oh wacht.Wat een debiel is dat toch
Inderdaad ja.. wat een debiel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Mansjester het volgende:
Inderdaad. Dat word dan buitenland want Ajax is al voorzien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Grifte het volgende:
De Vrij ik ga je missen in De Kuip ouwe reus, maar je bent duidelijk toe aan een stap hogerop.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
wie nu nog zegt dat penalty's een loterij zijn, moet zichzelf weggooien
Ja maar als je Cillessen hebt en je laat Vlaar de eerste nemen ben je fucked.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt weer dat excuus dat penalties een loterij zijn.
Dat zijn het NIET!
Je kunt daar op trainen en op sturen.
Heeft vrij weinig met voetbal te maken vind ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
wie nu nog zegt dat penalty's een loterij zijn, moet zichzelf weggooien
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu mogen de Duitsers van mij Argentinië vernederen, liefst zoals gisteren, maar dan zonder tegengoal.
We kunnen nog wel ergens trots over zijn. Na al die vorige wedstrijden, eindelijk een waarbij de verliezende spelers niet meteen op tv staan te janken. Hollandse jongens, mooi.
Verder gewoon trots op dit team, ze zijn een stuk verder gekomen dan ik voor het WK had verwacht.
![]()
Toch trots op Cillessen, hele goede wedstrijd gespeeld, alleen jammer van die penalty's.
Ook trots op Vlaar, geweldig verdedigd, als een steen, alleen jammer van die penalty.
Op naar de volgende.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Breekfast het volgende:
Groot compliment aan onze verdediging, met name De Vrij en Vlaar speelden fantastisch
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef tralalala het volgende:
Iedereen een voldoende behalve Van Persie.
Misschien is hij nog wel in de kleedkamer jongens aan het steunen, weet jij veel, Louis zit er nu toch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Mansjester het volgende:
De laatste 3.. echt een ramp die gozer.. futloze slapzakquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef TheVulture het volgende:
Van Persie ben ik eeuwig dankbaar voor die 1-1 tegen Spanje, maar de laatste twee wedstrijden was ie echt dramatisch
Te conservatief gespeeld dit WK.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef gosschalks het volgende:
Van Gaal valt niets te verwijten hoor, als het net goed was gegaan zou iedereen lyrisch over hem zijn
Vorige keer gewonnen door tactische meesterzetten, nu verloren door tactische fouten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef gosschalks het volgende:
Van Gaal valt niets te verwijten hoor, als het net goed was gegaan zou iedereen lyrisch over hem zijn
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De laatste 3.. echt een ramp die gozer.. futloze slapzak
Ja.. uitgebluste indruk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De laatste 3.. echt een ramp die gozer.. futloze slapzak
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Breekfast het volgende:
Groot compliment aan onze verdediging, met name De Vrij en Vlaar speelden fantastisch
Hij lult ook maar wat in zijn eigen straatje. Vandaag pakten al zijn zetten verkeerd uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Soho het volgende:
Ik hoor van gaal net op de nos zeggen dat penaltys een loterij is. Zei hij van de week na de wedstrijd tegen Costa Rica niet dat penaltys juist geen loterij is, omdat er vaste factoren zijn (11 meter, speler vs keeper ) en dat er op te trainen is?
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Soho het volgende:
Ik hoor van gaal net op de nos zeggen dat penaltys een loterij is. Zei hij van de week na de wedstrijd tegen Costa Rica niet dat penaltys juist geen loterij is, omdat er vaste factoren zijn (11 meter, speler vs keeper ) en dat er op te trainen is?
Volgens mij wel ja. Bovendien bewees hij tegen Costa Rica eveneens het tegendeel door met de keeperswissel aan te tonen dat de uitkomst te sturen valt door talentvollere spelers in te zetten, erop te trainen, tactiek toe te passen etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Soho het volgende:
Wilde 14 miljoen euro betalen coor Alves.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Zorro het volgende:
Marcel Brands heeft Romero ontdekt? Dus toen had hij er ook al geen kijk op.
Zat idd ook op die vraag te wachtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef Kopiko het volgende:
Slijmjurk Jack vraagt niet waarom Vlaar de eerste moest nemen....
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Louis heeft bewezen de beste Nederlandse coach te zijn.
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef Kopiko het volgende:
Eigenlijk alleen Vlaar vind ik een echte fout. Maar ik kan me zo voorstellen dat Vlaar zelf heeft aangegeven die eerste te willen nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorige keer gewonnen door tactische meesterzetten, nu verloren door tactische fouten.
Nee johquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien is hij nog wel in de kleedkamer jongens aan het steunen, weet jij veel.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef Kopiko het volgende:
Wat is er irritant aan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Intellectueel het volgende:
Kunnen we nu af van die irritante oranje usernames?
Sowieso de geniale tactische ingrepenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef gosschalks het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog op Argentinië fappen
Die gladjanus is nooit kritisch.. wil liever vriendjes blijven met al die gasten. waardeloze journalistquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef Kopiko het volgende:
RIPquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Evertjan het volgende:
ook het laatste toernooi van Kees Jansma
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:28 schreef Caland het volgende:
Iedereen over MessiMascherano was de enige echte eindbaas op het veld. Aad300 voorspelde het al.
twitter:elsierd twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:02:11Zoals aangekondigd: Javier Mascherano, el jefecito. reageer retweet
Tering grote tieten voor een mesje van 12quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog op Argentinië fappen
Aad voorspelde dat de boulevards open zouden liggen. Ik heb geen boulevard gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:28 schreef Caland het volgende:
Iedereen over MessiMascherano was de enige echte eindbaas op het veld. Aad300 voorspelde het al.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Caland het volgende:
Maar niet als eerste manquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Vlaar was de beste man... Logisch dat je die een pingel laat nemen
denk dat ze 3 bhs aan heeftquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tering grote tieten voor een mesje van 12
Oja het was Sierdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:02:11Zoals aangekondigd: Javier Mascherano, el jefecito. reageer retweet
Gewoon je beste penaltynemer laten nemen. Vlaar zij alleen geen nee omdat hij anders een mietje was, maar volgens mij wilde hij helemaal niet als eerst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Vlaar was de beste man... Logisch dat je die een pingel laat nemen
Da's waarquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:30 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig hoeft Cillessen geen moeite te doen om een huilgezicht te trekken
Hij heeft altijd wallen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef alors het volgende:
Volgens mij had hij vannacht heel slecht geslapen
Hij wilde niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik snap dat Ron er wel 1 wilde nemen. Naast Robben, Sneijder, Kuyt en Huntelaar stonden er geen jongens meer in met ervaring... Snap alleen niet dat hij de eerste nam... Robben had gewoon eerste moeten nemen. Daarna Hunter, dan Sneijder en dan Kuyt...
Hij slaapt nooit goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef alors het volgende:
Volgens mij had hij vannacht heel slecht geslapen
nneequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb 100 op Duitsland gezet tegen x 2.25.
Is dit verstandig?
Normaal gesproken scoor je er drie tegen CR.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze kunnen wel zeggen dat Argentinie geen bijzondere ploeg heeft, maar zo denken ze waarschijnlijk ook over ons.. 0 doelpunten in 240 minuten.. nou geweldig
Dat is hier nog onwijs in.quote:
Hij heeft nog een mooi bosje haar voor z'n leeftijdquote:
Helpt het als ik zeg dat hij miljonair is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik baal zo erg dat dit kuyt laatste wk is
ik moet bijna huilen
help
Je doet eerst alsof je echt durft in te zetten om daarna te vragen of het slim is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb 100 op Duitsland gezet tegen x 2.25.
Is dit verstandig?
Ja een goede ploeg doet dat ook.. dus.. zijn wij niet zo goed.. kansen afmaken is ook een vak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal gesproken scoor je er drie tegen CR.
Hij woont ook in Amsterdam. xDquote:
nee, want geld is niet belangrijk in deze levenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hij miljonair is?
Had die maar betere voorzetten moeten geven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik baal zo erg dat dit kuyt laatste wk is
ik moet bijna huilen
help
Ik heb het al gedaan, maar wil nu even de mening van de kenners.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je doet eerst alsof je echt durft in te zetten om daarna te vragen of het slim is?
Dat is hetzelfde als een 8 jarige neuken en daarna vragen of ze wel 18 is
Met zo'n gouden oorbel met een schip erin toch?quote:
Volgens mij gebruikt hij die gele gel van 1,25. Zo slecht voor je haren.quote:
In dat geval. Niet doen. 8 is te jong en zelfs strafbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, maar wil nu even de mening van de kenners.
en Jasperquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
In dat geval. Niet doen. 8 is te jong en zelfs strafbaar.
Kattukkers zonder anker-tattoo op de bovenarm kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef alors het volgende:
[..]
Met zo'n gouden oorbel met een schip erin toch?
Of de naam van je verloofde, dat is wel de beste anticonceptie ter wereld.
Eckte Kattukers hebben dat ja. Er zijn nog maar weinig eckte Kattukers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef alors het volgende:
[..]
Met zo'n gouden oorbel met een schip erin toch?
Dat is tokkie, niet per se iets Kattuks.quote:Of de naam van je verloofde, dat is wel de beste anticonceptie ter wereld.
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Een troostfinale is echt de kanker van sport.
Dan is het Urks. Zelfde laken een pak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eckte Kattukers hebben dat ja. Er zijn nog maar weinig eckte Kattukers.
[..]
Dat is tokkie, niet per se iets Kattuks.
Hij heeft prima gespeeldquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef F.M.D. het volgende:
ik zou niet graag in de schoenen van cillssen staan. wat moet die zich beroerd voelen.
Bra van de mat spelen FTWquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Bij het WK 2002 kreeg je er tenminste nog Japanse troostmeisjes bij, waar zijn die tijden gebleven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Van Persie was kapot, dus die derde wissel was gewoon nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef marcodej het volgende:
Krul had 100% drie strafschoppen gepakt. Die van Argentinië waren helemaal niet zo sterk ingeschoten.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
Bron?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
'Heb tevergeefs 2 andere spelers gevraagd voor eerste penalty'
Louis van Gaal wilde na de nederlaag van het Nederlands elftal na strafschoppen tegen Argentinië in de halve finale van het WK even niet denken aan de wedstrijd van zaterdag tegen Brazilië om de derde plaats.
'We hebben een fantastisch toernooi gespeeld', nam hij al een beetje afscheid. 'Niemand had verwacht dat we de eerste ronde zouden overleven. En uiteindelijk hebben we halve finale ook niet verloren. We namen alleen de strafschoppen minder.'
'Dat heeft ook met geluk te maken', vervolgde Van Gaal. 'Tegen Costa Rica namen we de strafschoppen geweldig. Dat zou vertrouwen moeten geven. Het is heel belangrijk dat je de eerste strafschop benut. Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
De halve finale was in evenwicht, vond Van Gaal. 'Alleen hebben we veel minder kansen gecreëerd dan in de voorgaande wedstrijden. Dat zegt ook iets over Argentinië. We hebben echter ook niet veel kansen weggegeven. Ik had doelman Tim Krul weer gebracht als dat nog kon. Maar ik had al mijn drie wissels gebruikt. Bruno Martins Indi had al geel en deed het niet goed. Nigel de Jong kwam terug van een blessure en was de vrije man. Die taak kan Jordy Clasie beter vervullen. Robin van Persie liep op zijn laatste benen.'
Wtf, namen willen we.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
'Heb tevergeefs 2 andere spelers gevraagd voor eerste penalty'
Louis van Gaal wilde na de nederlaag van het Nederlands elftal na strafschoppen tegen Argentinië in de halve finale van het WK even niet denken aan de wedstrijd van zaterdag tegen Brazilië om de derde plaats.
'We hebben een fantastisch toernooi gespeeld', nam hij al een beetje afscheid. 'Niemand had verwacht dat we de eerste ronde zouden overleven. En uiteindelijk hebben we halve finale ook niet verloren. We namen alleen de strafschoppen minder.'
'Dat heeft ook met geluk te maken', vervolgde Van Gaal. 'Tegen Costa Rica namen we de strafschoppen geweldig. Dat zou vertrouwen moeten geven. Het is heel belangrijk dat je de eerste strafschop benut. Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
De halve finale was in evenwicht, vond Van Gaal. 'Alleen hebben we veel minder kansen gecreëerd dan in de voorgaande wedstrijden. Dat zegt ook iets over Argentinië. We hebben echter ook niet veel kansen weggegeven. Ik had doelman Tim Krul weer gebracht als dat nog kon. Maar ik had al mijn drie wissels gebruikt. Bruno Martins Indi had al geel en deed het niet goed. Nigel de Jong kwam terug van een blessure en was de vrije man. Die taak kan Jordy Clasie beter vervullen. Robin van Persie liep op zijn laatste benen.'
Doe eerst maar eens de bron verifieren.. dit ruikt naar een smeerlappen krant die wil scoren met leugens.quote:
Vorige WK speelde hij ook niet heel geweldigquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een teringhekel gekregen aan Van Persie besef ik nu.Echt aanvoerder onwaardig zo'n speler
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een teringhekel gekregen aan Van Persie besef ik nu.Echt aanvoerder onwaardig zo'n speler
Je moet zo iemand ook gene aanvoerder makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Hij gaf geen interview he ? laffe hondquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |