Stekelenburgquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Cillissen moet inderdaad worden vervangen voor het volgende toernooi. Begrijp sowieso niet dat Stekelenburg is afgevallen, en waarom anders Krul of Vorm niet keepen.
Serieus?quote:
Kuyt stopt pas op z'n 53equote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het ergste is nog dat dit het laatste toernooi van kuyt is
Verschil in uitstraling bij keepers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
Tegen Costa Rica ging het weer goed. Houdt je bek dicht Hugo.
je bent niet verplicht er naar te kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef gosschalks het volgende:
Nu die kutwedstrijd voor de 3e plek nog
Zonder Kuyt kun je beter meteen thuisblijven.quote:
Die zal dan wel echt zwaar depressief wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gijsman het volgende:
daarnaast is het beter dat jasper niet meer opgeroepen wordt
Zal je zien dat Brazilië dan ineens alle frustratie van zich af gaat spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef gosschalks het volgende:
Nu die kutwedstrijd voor de 3e plek nog
Kankeren is een geaccepteerde termquote:
Het gaat er ook niet om of ik kijk of niet, ik vind het alsnog een kutwedstrijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent niet verplicht er naar te kijken
Ja als dat gebeurd hangen z'n wallen op z'n knieen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die zal dan wel echt zwaar depressief worden
Wordt Bayern weer boosquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat Brazilië dan ineens alle frustratie van zich af gaat spelen.
lvg had al snel zijn wissels verbruiktquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Caland het volgende:
Vlaar als eerste laten nemen.
Cillessen laten staan.
Evidente fouten.
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:10:09Van Gaal: 'Ik heb Romero geleerd penalties te stoppen. Dat maakt het dubbel zuur' #nedarg #oranje reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |