Nee, ze wilde de eerste niet nemenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wilfred moet zijn info beter weten, 2 wouden GEEN strafschop nemen !!
NEe, Wilfred zit verkeerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Oh het was de EERSTE die ze niet wilden nemen, ik dacht dat er spelers waren die helemaal geen penalty wilde/durfden nemen, wat ik overigens prima begrijp.
Wij zaten hier steeds 'als Vermeer in het doel had gestaan was het al 4-0 geweest'quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillessen had die bal via de lat in eigen doel gewerkt.
Dan hebben/hadden alle andere kranten/internetbronnen het dus fout?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, ze wilde de eerste niet nemen
http://nos.nl/wk2014/arti(...)-eerste-penalty.html
Die kans was niet heel groot geweest aangezien hij niet bij de selectie zatquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zaten hier steeds 'als Vermeer in het doel had gestaan was het al 4-0 geweest'Bij alle wedstrijden dus .
Duh dat weet ik schat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kans was niet heel groot geweest aangezien hij niet bij de selectie zat
Rustig , Rustig...quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man. Meer geluk dan wijsheid dat die zwabberpiet de bal eruit fronselde.
Weet niet welke bron jij hebt? Telegraaf meldt ook dat het om de eerste strafschop gingquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan hebben/hadden alle andere kranten/internetbronnen het dus fout?
Hij schiet op ideale duikhoogte voor de keeper, wat lul je met je goed ingeschoten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man. Meer geluk dan wijsheid dat die zwabberpiet de bal eruit fronselde.
Een goed geschoten penalty is altijd raak. En hou zelf je bek, Stijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, sta jij even voor lul xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je zit er gewoon naast. deal with it.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik steeds dat het om 'een strafschop nemen' ging. Dus niet de eerste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet niet welke bron jij hebt? Telegraaf meldt ook dat het om de eerste strafschop ging
http://www.telegraaf.nl/t(...)_wilden_niet___.html
Brazilianen zijn automatisch 20 miljoen meer waard, vreselijk overschatte spelers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Minimaal 50 miljoen waard die Vlaar.
niet mee eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een goed geschoten penalty is altijd raak.
Voetbalzone heeft het ook over de eerstequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik steeds dat het om 'een strafschop nemen' ging. Dus niet de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |