Niet alleen bij het WK ook bij de eredivisie vind ik hem altijd tof op de radio.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jack van Gelder-hype dit WK
Dat is nog het meest mensonterende wat dit WK zich heeft afgespeeld.
Klopt. Hij woonde bij mij in de buurt hahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het met de zus van z'n vrouw heeft gedaan.
Ik vind het de overtreffende trap van overacting.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen bij het WK ook bij de eredivisie vind ik hem altijd tof op de radio.
met zus van klaar ja?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het met de zus van z'n vrouw heeft gedaan.
Ik denk dat het bij hem gewoon spontaan is, niet gespeeld. Maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het de overtreffende trap van overacting.
Toen hij commentaar gaf bij Eredivisie-samenvattingen was het ook al lachwekkend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jack van Gelder-hype dit WK
Dat is nog het meest mensonterende wat dit WK zich heeft afgespeeld.
Op de radio doen ze altijd of het een knotsgekke wedstrijd is geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij hem gewoon spontaan is, niet gespeeld. Maar smaken verschillen natuurlijkAls je niet kunt kijken dan is Sjek op de radio tof (vind ik dan).
Nee, Verdedigers nooit laten nemen. Nooit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Vlaar hem geraakt had, vond iedereen het een briljante actie om die dekselse Ron vol zelfvertrouwen een strafschop te laten nemen.
wildenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wilfred moet zijn info beter weten, 2 wouden GEEN strafschop nemen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |