Tuurlijk niet, alsof Duitsland nu al hun wedstrijden ruim gaat winnen vanwege een ruime zege op een zwak land.quote:
voorspelling is overdreven maar ik verwacht dat duitsland gaat winnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alsof Duitsland nu al hun wedstrijden ruim gaat winnen vanwege een ruime zege op een zwak land.
Daarnaast verloor Argentinië de afgelopen twee WK's van Duitsland dus die gaan wraak nemen!
Een WK in Zuid-Amerika kan niet worden gewonnen door een Europees land.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
voorspelling is overdreven maar ik verwacht dat duitsland gaat winnen
klopt maar ik vind duitsland beterquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Een WK in Zuid-Amerika kan niet worden gewonnen door een Europees land.
Ik ben erg benieuwd of die stelling gaat overleven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië doet het wel goed verdedigend in de knockout-fase, hoop op penalties zoals in 1994.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of die stelling gaat overleven.
wel tegen zo'n kneuzenploeg als Argentiniëquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet haast wel aangezien we nog geen verrassing hebben gehad in de knockout-fase, vrijwel iedereen gaat ook uit van Duitsland en ze zijn ook zwaar favoriet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Argentinië gaat dit winnen. Zondag een legendarische dag voor ons allen. We mogen trots zijn dat wij dit mogen mee maken. Messi wordt eindelijk de beste voetballer ter wereld aller tijden. Beter dan Maradona (en sowieso beter dan Pelé en Cruijff).
Historisch gezien is het voor NL dan ook beter te verteren. verloren van argentinie na strapschoppen in de halve finale, de latere WK en Messi voetballer aller tijden. Tja, daar kun je van verliezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Argentinië gaat dit winnen. Zondag een legendarische dag voor ons allen. We mogen trots zijn dat wij dit mogen mee maken. Messi wordt eindelijk de beste voetballer ter wereld aller tijden. Beter dan Maradona (en sowieso beter dan Pelé en Cruijff).
Huh...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef Arcee het volgende:
Duitsland zou de terechte winnaar zijn van dit WK.
Ik vrees zelf qua amusementswaarde een herhaling van NL-ARG. Geen van beide ploegen zal zo hulpeloos en naïef zijn als Brazilië, dus dat wordt dichttimmeren achterin, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alsof Duitsland nu al hun wedstrijden ruim gaat winnen vanwege een ruime zege op een zwak land.
Dat zijn er dan 2 meer dan Argentinië.quote:
De Duitse media. Dat is wat anders dan het Duitse team.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef beantherio het volgende:
Duitsland is keihard bezig om, ook op z'n Nederlands, de komende wedstrijd eens even flink te onderschatten:
[ afbeelding ]
Of je leest anders mijn post in #31.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Duitse media. Dat is wat anders dan het Duitse team.
De spelers zijn toch zelf geciteerd? Ze gaan toch niet hun uitspraken verzinnen tussen de haakjes?quote:
In 2010 verloor Duitsland de HF van Spanje en eindigde derde na de troostfinale met Uruguay. Wij eindigden tweede.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:41 schreef Loekie1 het volgende:
Achteraf was meer arrogantie bij Nederland tegen Argentinië ook beter geweest, maar dat is achteraf praten. De Duitsers kunnen focussen en voetballen tegelijk. Bij Nederland gaat er iets van het ene af als het andere de overhand krijgt.
De Duitsers zijn goed genoeg om arrogant te kunnen zijn.
Ik ben voor Argentinië.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Poolbal het volgende:
Ik verwacht dat argentinie het spel lam gaat leggen, een frommelgoal voor argentinie en ze winnen.
Ondertussen hebben de Duitsers een winnende formule uitgevonden, vrees ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
In 2010 verloor Duitsland de HF van Spanje en eindigde derde na de troostfinale met Uruguay. Wij eindigden tweede.
En die uitspraken zijn toch realistisch en niet arrogant? Ik zie niemand roepen dat ze die wedstrijd niet meer zouden hoeven te spelen of dat ze wel even met dubbele cijfers gaan winnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
De spelers zijn toch zelf geciteerd? Ze gaan toch niet hun uitspraken verzinnen tussen de haakjes?
Nee maar het is wel goed realistisch om ervan uit te gaan dat je wint.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
En die uitspraken zijn toch realistisch en niet arrogant? Ik zie niemand roepen dat ze die wedstrijd niet meer zouden hoeven te spelen of dat ze wel even met dubbele cijfers gaan winnen.
quote:De manier waarop Lahm en Müller, beiden spelers van Bayern München, over de WK-finale spraken, wekte bij veel toehoorders de indruk dat de Duitse buit al binnen was. Het duo beantwoordde zelfs vragen over de manier waarop ze de wereldtitel zouden gaan vieren.
Wie?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:56 schreef Badr_Harry het volgende:
Gulpie open vanavond en genieten ( hopelijk ) van Duitsland
Dat blijkt niet uit de rest van dat artikel. Hebben ze die quotes ook of heeft de schrijver dat er zelf maar van gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel goed realistisch om ervan uit te gaan dat je wint.
Voor de minder leesbeegaaffen onder ons:
[..]
quote:
Duitsland kan nooit winnen van Italië. Argentinië speelt vrij Italiaans. Daar komt bij dat in tegenstelling tot Italië, Argentinië twee fantastische aanvallers heeft (Messi en Agüero) en fantastische verdedigers.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
Die hebben alleen Messi, Duitsland heeft een team.
Argentinië speelt toch wel aardig georganiseerd. Niet te vergelijken met Brazilië.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
Die hebben alleen Messi, Duitsland heeft een team.
Heeft Duitsland Italië gespeeld dan in dit toernooi of de oefenwedstrijden?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland kan nooit winnen van Italië. Argentinië speelt vrij Italiaans. Daar komt bij dat in tegenstelling tot Italië, Argentinië twee fantastische aanvallers heeft (Messi en Agüero) en fantastische verdedigers.
Jawel hoor, zoals Portugal, Brasilië...quote:
Go Deutschland!!!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef FritzWalter het volgende:
[..]
Jawel hoor, zoals Portugal, Brasilië...
BTW waar is Kekstergod eigenlijk?
Die Mannschaft wint 3:1 en dan is't ook eindelijk afgelopen met dat gezeik van "Europese ploegen winnen nooit in Zuid-Amerika"![]()
![]()
Een topshow.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
Voorbeschouwing op het ARD is al een tijdje bezig.
Leuk op de achtergrond tijdens het koken en huishouden.quote:
Doe jij dat zelf dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Leuk op de achtergrond tijdens het koken en huishouden.
Ik zou de bal vervolgens echt gewoon tegen ze hoofd aan gooienquote:
3 maand geleden gescheiden, dus ja iemand anders doet het niet.quote:
Schoonmaakster inhuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
3 maand geleden gescheiden, dus ja iemand anders doet het niet.
Nah, kwestie van bijhouden. Hiervoor deden we het allebeide. Ik vind het niet zo erg.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Schoonmaakster inhuren.
Huishouden is echt vervelend.
Je moet ook ARD kijkenquote:
Dat tweede herken ik. Dat laatste wat minder. Wat eten in de pan mikken gaat nog wel, maar stofzuigen, stof overal vanaf vegen en strijken en zo... Daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nah, kwestie van bijhouden. Hiervoor deden we het allebeide. Ik vind het niet zo erg.
Niet alleen de kostuumsquote:
Bijna dagelijks stofzuigen (Heb 2 katten) Na het eten gelijk de keuken schoonmaken, was draaien zodra de machine vol is, elke week bed verschonen etc, beetje routine opbouwen en het valt wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat tweede herken ik. Dat laatste wat minder. Wat eten in de pan mikken gaat nog wel, maar stofzuigen, stof overal vanaf vegen en strijken en zo... Daar heb ik echt een hekel aan.
Waka waka?quote:
Ik een hond. Dat is bijna dagelijks de boel bijhouden ja, want zo'n beest maakt er een bende van.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bijna dagelijks stofzuigen (Heb 2 katten) Na het eten gelijk de keuken schoonmaken, was draaien zodra de machine vol is, elke week bed verschonen etc, beetje routine opbouwen en het valt wel mee.
Alleen voor ramen wassen woont hier verderop iemand die voor 25,- de hele zooi doet
Het komt ook omdat dat hele veld gewoon leeg is verderquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een trieste bende. Zeker als je het vergelijkt met de ceremonies van de Olympische spelen
Nee joh, ze kan gewoon heel goed live zingen.quote:
Aan Shakira kan ik weinig triest vinden.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een trieste bende. Zeker als je het vergelijkt met de ceremonies van de Olympische spelen
En omdat ze het een amateur toneelvereniging hebben laten verzorgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Het komt ook omdat dat hele veld gewoon leeg is verder
Ík dacht dat het wel live was, deels iig. Maar ik ben niet echt bekend met het origineel. Hoorde hier en daar wat hijgjes.quote:
Wel nagedacht over een huishoudster, maar doe het zelf net zo snel, elke dag een beetje en het huis is het hele jaar schoon.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik een hond. Dat is bijna dagelijks de boel bijhouden ja, want zo'n beest maakt er een bende van.
Ik heb het 3 weken zelf gedaan. Steeds het noodzakelijke gedaan, maar verder vooral veel uitstel/afstel.
Heb er nu een ingehuurd die het huishouden doet en straks ook gaat babysitten.
Piqué stopt er nog graag z'n Piqué in.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef schoolstudent het volgende:
Ziet er nog prima uit op haar 36e/37e.
dan wel samen met Guntherquote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had liever Ries Droelvink gezien
Het Weehee-Kaa, de tijd van mijn leven"quote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had liever Ries Droelvink gezien
Dit inderdaadquote:
het is ook goed voor de conditie iedere dag een half uurtje schoonmakenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel nagedacht over een huishoudster, maar doe het zelf net zo snel, elke dag een beetje en het huis is het hele jaar schoon.
Alleen als ik een erg drukke storingsweek heb gehad dan word het achterstallig
Santana heeft betere dingen gedaan dan dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Santana en Wyclef Jean, niks mis mee. Alleen deze muziek
4 jaar geleden stond ze er..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Zou Shakira daar hebben mogen staan als Spanje in de Finale zou staan?
liever gehad dat ze samen met Mary J Blige 911 dedenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Santana en Wyclef Jean, niks mis mee. Alleen deze muziek
Ik ben er zelf ook niet zo goed in. Niet dat het moeilijk is, maar je moet je er wel even toe zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel nagedacht over een huishoudster, maar doe het zelf net zo snel, elke dag een beetje en het huis is het hele jaar schoon.
Alleen als ik een erg drukke storingsweek heb gehad dan word het achterstallig
ik zou haar doen idd Zij alleen niet mij ben ik bangquote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Shakirade tering wat is zij lekker zeg
Ja idd, of Gone Till November.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
liever gehad dat ze samen met Mary J Blige 911 deden
Precies, en Frans Bauer met zijn superhit Skippybal.quote:
bedankt Hansquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Nober het volgende:
Wyclef Jean and Carlos Santana are now on staging, performing their hit song Dar um Jeito (We Will Find a Way).
4 jaar geleden ook geen probleem toch.nshquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Zou Shakira daar hebben mogen staan als Spanje in de Finale zou staan?
Klopt. Heb drie verdiepingen, dus kan me helemaal uitleven. Gelukkig geen hamsteraar, de zolder is alleen voor het wasgoed en een paar dozen en de logeerbedden. Computerkamer, Dartkamer e.d. vergt ook amper tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook goed voor de conditie iedere dag een half uurtje schoonmaken
Mathias Reimquote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Moet er perse iemand optreden uit het land van de finalisten dan?
Vooral dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook niet zo goed in. Niet dat het moeilijk is, maar je moet je er wel even toe zetten.
En ik zit ook niet graag in de rommel.Met werk, sport, sociale dingen en zo erbij kwam er vaak niet veel van.
Guntherquote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja, ze hebben Michel Telo en Gustavo Lima en dat komen ze hiermee.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja, ze zag erquote:
Leeft Sergio Mendes nog?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Michel Telo en Gustavo Lima en dat komen ze hiermee.
herkenbaar ik woon sinds kort in een middenwoning daarvoor altijd in een appartement gewoond en ik heb het onderhouden van een tuin redelijk onderschatquote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
4 jaar geleden ook geen probleem toch.nsh
[..]
Klopt. Heb drie verdiepingen, dus kan me helemaal uitleven. Gelukkig geen hamsteraar, de zolder is alleen voor het wasgoed en een paar dozen en de logeerbedden. Computerkamer, Dartkamer e.d. vergt ook amper tijd.
Voor en achtertuin onderhouden vind ik wel zwaar kut. Gelukkig met de buren overéén gekomen dat de heggen eruit gaan (toch bijna uitgegroeid) en er schuttingen komen, en alle planten eruit voor een grasmat
Klein maar zeer gevaarlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh klein schattig vrouwtje.
Lekkah lekkah
hoef ze niet zo ver te bukken om mijn puddingbuks te bevredigenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh klein schattig vrouwtje.
Lekkah lekkah
Dat is ook niks. Huis moet schoon en redelijk opgeruimd zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vooral dit.
Ik heb een grotere hekel aan rommel dan aan schoonmaken. Moet er niet aan denken dat ik lekker op de bank zit terwijl de plukken kattehaar lekker door de kamer waaien.
The Maracana is now being treated to a medley of Brazilian songs, performed by Alexandre Pires and Ivete Sangalo.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:36 schreef hottentot het volgende:
Goed kiprollade straks uit de oven, wat zal ik daar bij nemen?
Paprika snel roosteren boven de gasvlam, en wat scherp gekruide couscous lijkt me wel wat.
brb
Frans Duits, Argentineke Schouten.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wij hadden een mix van onze DJ's kunnen doen, tiësto, afrojack, armin van buren, martin garrix, hardwell
nee het is geen Gerard Joling van Braziliequote:Op zondag 13 juli 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is zij ook wereldberoemd in Brazilië?
Stop Ceequote:
Fredsj de Dsjrugsbaron*quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien neemt ze nog wat drugs uit Colombia mee. Familie van Fred de Drugsbaron.
Dat is haar zoontje. Kan later zeggen dat hij erbij was, net als Tong.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat heeft dat kind van toegevoegde waarde?
Klinkt als Captain Planetquote:Op zondag 13 juli 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
The closing ceremony pays tribute to football and its symbols, with a total duration of 18 minutes. The greatest values of the most popular sport on Earth are represented in the pitch by four characters: Freedom, Solidarity, Passion and Diversity.
Gordon heeft hem rijk gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien neemt ze nog wat drugs uit Colombia mee. Familie van Fred de Drugsbaron.
De scheids moet er dan ook in.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar staat er wel terecht in hoor, was toch in de groepsfase de man die Brazilië er doorheen sleepte.
Dat Vlaar er niet in staat is wel chanant
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar staat er wel terecht in hoor, was toch in de groepsfase de man die Brazilië er doorheen sleepte.
Dat Vlaar er niet in staat is wel chanant
Bedankt hansquote:Op zondag 13 juli 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer;
Lahm, De Vrij, Vlaar, Rojo;
Kroos, Mascherano, James;
Robben, Messi;
Müller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |