liever gehad dat ze samen met Mary J Blige 911 dedenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Santana en Wyclef Jean, niks mis mee. Alleen deze muziek
Ik ben er zelf ook niet zo goed in. Niet dat het moeilijk is, maar je moet je er wel even toe zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel nagedacht over een huishoudster, maar doe het zelf net zo snel, elke dag een beetje en het huis is het hele jaar schoon.
Alleen als ik een erg drukke storingsweek heb gehad dan word het achterstallig
ik zou haar doen idd Zij alleen niet mij ben ik bangquote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Shakirade tering wat is zij lekker zeg
Ja idd, of Gone Till November.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
liever gehad dat ze samen met Mary J Blige 911 deden
Precies, en Frans Bauer met zijn superhit Skippybal.quote:
bedankt Hansquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Nober het volgende:
Wyclef Jean and Carlos Santana are now on staging, performing their hit song Dar um Jeito (We Will Find a Way).
4 jaar geleden ook geen probleem toch.nshquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Zou Shakira daar hebben mogen staan als Spanje in de Finale zou staan?
Klopt. Heb drie verdiepingen, dus kan me helemaal uitleven. Gelukkig geen hamsteraar, de zolder is alleen voor het wasgoed en een paar dozen en de logeerbedden. Computerkamer, Dartkamer e.d. vergt ook amper tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook goed voor de conditie iedere dag een half uurtje schoonmaken
Mathias Reimquote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Moet er perse iemand optreden uit het land van de finalisten dan?
Vooral dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook niet zo goed in. Niet dat het moeilijk is, maar je moet je er wel even toe zetten.
En ik zit ook niet graag in de rommel.Met werk, sport, sociale dingen en zo erbij kwam er vaak niet veel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |