ik denk dat brazilie ook nog een goede kans maaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:12 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat 1 van deze ploegen door gaat naar de finale
Ja WAT?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
gisteren draaide ik een shaggie en die die tijd 4 doelpunten..
ga maar ff een shaggie pielen
Liever niet, straks vallen ze aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
gisteren draaide ik een shaggie en die die tijd 4 doelpunten..
ga maar ff een shaggie pielen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat precies Wijnaldum toevoegt aan een elftal? Heeft echt het ruimtelijke vermogen van een grondworm.
Kan iemand mij vertellen wat precies Wijnaldum toevoegt aan een elftal? Heeft echt het ruimtelijke vermogen van een grondworm.
Nee. Krijgt amper een kansquote:
Je moet er 11 opstellen he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
Ging jij niet weg?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef lisselotte88 het volgende:
Argentinië moet zich schamen. Het zijn eredivisiespelers.
Wanneer gaan ze nou eens een goal maken?
Ga wegquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef lisselotte88 het volgende:
Argentinië moet zich schamen. Het zijn eredivisiespelers.
Wanneer gaan ze nou eens een goal maken?
Gebrek aan beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Als NL wint ben ik voorgoed weg. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Rob Vlaar, ja?quote:
Hahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
Als Nederland nou ff scoort word ik tenminste weer wakker van een goede vuurwerkbom
Tot nu toe dus NUL , NUL kansenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
toch heeft Argentinië ook niet een echte 100% kans gemaakt
wel Messi >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> heel nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Oh een garpje.. HAHAHAquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef lisselotte88 het volgende:
STOMME vlaar! zou inmiddels 4-0 voor duitsland zijn.
Ga terug naar je keukenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef lisselotte88 het volgende:
STOMME vlaar! zou inmiddels 4-0 voor duitsland zijn.
Nee hehe anders stond het ook geen 0-0quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Nounou, mag het ook een griepje zijn?quote:
gwn eigen doelpunt. bam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef affa het volgende:
als ze 0-1 achterstaan zul je zien dat ze opeens wel kunnen vlammen
daarmee moeten ze nu al beginnen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef RoWe het volgende:
Janmaat heeft nmog nooit verloren met het nederlands elftal. Het langst ongeslagen. Bied toch perspectief
Ik wil met dit spel niet in de finale gegen Deutschland spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Je zou je bijna gaan schamen als NL nog wint met dit spel.
Wat heb je aan Huntelaar nu?quote:
zeker. Netjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Intellectueel het volgende:
Vlaar is echt boven zichzelf uitgestegen dit WK.
Verdient een pluim.
Dat doen we al sinds de swalbequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Pedroso het volgende:
jawel veel buitspelquote:
Zeur nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil met dit spel niet in de finale gegen Deutschland spelen.
om welke ging het?quote:
Tieft eens op met je grafbekquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]wat een manier om positief te blijven
Pciesquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
Die 7-1 van Duitsland voorspelt volgens mij verder weinig hoe wij het tegen ze zouden doen hoor.. Die brazilianen hadden helemaal een kutverdediging
Waarom in godesnaam? Moeten ze de boel vanaf minuut 1 opengooien tegen een tegenstander die dat direct zal afstraffen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Pedroso het volgende:
donder nou eens op met je slappe gelul de hele tijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef lisselotte88 het volgende:
ondankbare van gaal....zien jullie hoe goed die janmaat is.
Charmant wel dit.quote:
Precies ze verdedigen gewoon beiden teveel waardoor het niet echt lekker loopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ze zijn niet slecht aan het spelen
Ze zijn aan elkaar gewaagd
dit is echt onthutsend slechtquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou.... Dit wordt 'm niet als ze zo blijven Eikelen...
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Moet je straks de negatievelingen eens horen juichen zodra de 1-0 wordt binnengeknald
waar is fredje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef lisselotte88 het volgende:
Clasie mooiste voetballer ter wereld
Nee Argentinië maakt veel goalsquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou.... Dit wordt 'm niet als ze zo blijven Eikelen...
Bij Argentinië?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Moet je straks de negatievelingen eens horen juichen zodra de 1-0 wordt binnengeknald
Eens het is nu wel tijd voor een GOAAAAAAAALquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat een tegengoal ze wel eens op scherp kon zetten..
ja natuurlijk juicht iedereen danquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Maar dan gaat Argentinie direct in Chinese muur modus en kom je er nooit meer langsquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat een tegengoal ze wel eens op scherp kon zetten..
het is net alsof Mjolnir van Thor tegen de Shield van Capt America raaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ze zijn niet slecht aan het spelen
Ze zijn aan elkaar gewaagd
Iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Uh nee dan gooien ze het helemaal dicht en beginnen ze te schoppen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is net alsof Mjolnir van Thor tegen de Shield van Capt America raakt
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:20 schreef Intellectueel het volgende:
Tot nu falen alle (ex)-Feyenoorders, behalve Kuyt.
Laat Clasie die trend maar doorbreken.
nou nou nouquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer is dit een kk-wedstrijd.
quote:
quote:
Argentinië? Vastquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee dan gooien ze het helemaal dicht en beginnen ze te schoppen.
Vies spel iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:21 schreef Stickertje het volgende:
terwijl de argentijnen nog aan het vallen zijn gaat de hand al om hoog om aandacht te krijgen van de scheidsrechter
Okequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hahahahaahhaaha de jong eraf voor jordy dwergie
En wat deed hij goed in de vorige wedstrijd?quote:
zou niet echt logisch zijn om Nigel de Jong te wisselen voor Depay haal dan zo Wijnaldum eruit voor Depay en schuif de Blind dan door naar het middenveldquote:
zijn veters strikkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat deed hij goed in de vorige wedstrijd?
Drogredenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat deed hij goed in de vorige wedstrijd?
RONCRETEquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |