Laat gaan is een nobody.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef nikao het volgende:
[..]
Aan iemands arm gaan hangen niet genoeg ?
In de armen van Cilissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
DIT MAG JE NIET ZEGGENquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
Die traagheid waarmee RVP naar de bal ging. Amateurisme.
Ik heb een pesthekel aan Sneijderquote:
Heb medelijden met je toekomstige vrouw.quote:
Gisteren bijna record topicquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef DieselTank het volgende:
We posten teveel elke keer dat ik kijk4paginas lol
Gelulquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk is het een wonder dat je met dit team nog zover bent gekomen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef lisselotte88 het volgende:
KUTMESSI Kut alles!!! ga je best eens doen Messi!
Heb jij nooit iets positiefs te melden ouwe zuurpruim?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:raycokes twitterde op woensdag 09-07-2014 om 23:01:31In reference to my last broadcast, so far I was wrong about the exciting part. Hope I'm right about the latter part. Come on The Orange! reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb medelijden met je toekomstige vrouw.
vALT WEL MEE HOOR.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat FOK! een beetje achterloopt of traag is ofzo
"The Orange"quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
twitter:raycokes twitterde op woensdag 09-07-2014 om 23:01:31In reference to my last broadcast, so far I was wrong about the exciting part. Hope I'm right about the latter part. Come on The Orange! reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
Hehehequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij nooit iets positiefs te melden ouwe zuurpruim?
'The Orange'quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Voor positivisme moet je bij die gast van Tjakka zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij nooit iets positiefs te melden ouwe zuurpruim?
Buiten Robben loopt er geen topmateriaal rond. Vlaar is wel ok en van Persie zou het moeten zijn maar is het weer niet op een EK / WKquote:
quote:
wel beetje te ruig of niet?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:12 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat 1 van deze ploegen door gaat naar de finale
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |