waar is fredje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef lisselotte88 het volgende:
Clasie mooiste voetballer ter wereld
Nee Argentinië maakt veel goalsquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou.... Dit wordt 'm niet als ze zo blijven Eikelen...
Bij Argentinië?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Moet je straks de negatievelingen eens horen juichen zodra de 1-0 wordt binnengeknald
Eens het is nu wel tijd voor een GOAAAAAAAALquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat een tegengoal ze wel eens op scherp kon zetten..
ja natuurlijk juicht iedereen danquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Moet je straks de negatievelingen eens horen juichen zodra de 1-0 wordt binnengeknald
Maar dan gaat Argentinie direct in Chinese muur modus en kom je er nooit meer langsquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat een tegengoal ze wel eens op scherp kon zetten..
het is net alsof Mjolnir van Thor tegen de Shield van Capt America raaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ze zijn niet slecht aan het spelen
Ze zijn aan elkaar gewaagd
Iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:18 schreef RoWe het volgende:
Uh nee dan gooien ze het helemaal dicht en beginnen ze te schoppen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is net alsof Mjolnir van Thor tegen de Shield van Capt America raakt
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:20 schreef Intellectueel het volgende:
Tot nu falen alle (ex)-Feyenoorders, behalve Kuyt.
Laat Clasie die trend maar doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |