Neequote:
In België is het ook twee keer 45 minuten toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:45 schreef Marie30 het volgende:
Spel zit weer vast, indien geen goal in laatste minuten, verlengingen en weer penals ...
Er is trouwens een leuk plaatje van een vrije trap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef megamandy het volgende:
Waarom werd er nou weer gefloten tijdens die vrije trap?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
In België is het ook twee keer 45 minuten toch?
Oh?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Er is trouwens een leuk plaatje van een vrije trap.
Kuyt zou wel een goede vervanger zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Mag de scheids ook gewisseld worden in de rust?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Er is trouwens een leuk plaatje van een vrije trap.
Jawel hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef Ermanon het volgende:
Wat een zaaaaad-scheids zeg. Ziet echt niks -.-
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef VitaminWater het volgende:
Grueter, nokken met die Amerikaanse uitspraak van Martins Indi.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
In België is het ook twee keer 45 minuten toch?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kuyt zou wel een goede vervanger zijn.
Ja leve Argentinië, die zowaar nog slechter spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef Intellectueel het volgende:
Fuck nationalisme, laat Nederland er maar uitvliegen. Om je te schamen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kuyt zou wel een goede vervanger zijn.
Misschien worden we nog wereldkampioen ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef Intellectueel het volgende:
Fuck nationalisme, laat Nederland er maar uitvliegen. Om je te schamen.
quote:
belgiequote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Argentinië is de betere van de twee!
Als ik België en Nederland vergelijk, vond ik België stukken sterker spelen hoor!
Vooral valser en geniepigerquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leve Argentinië, die zowaar nog slechter spelen.
Met name Vertonghenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Als ik België en Nederland vergelijk, vond ik België stukken sterker spelen hoor!
Waarom? Jasper doet het perfectquote:
Niet beduidend beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Er was iets met België, weet niet precies meer wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
echt slechtquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Scheids ook ff wisselen.
Wat een debiel is dat zeg
Hij is heel sterk vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust straalt Cilgod uit, niet normaal.
Ze moeten Krul in ieder geval spelers van Argentinie laten intimideren vanaf de kantquote:
Vechtwedstrijd. Prima wedstrijd.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jongens dit zijn we toch gewend, Nederland is tot nu toe alleen goed geweest in 2e helft. Niks raars dus
Helemaal NIET. Heb ze véél slechter zien spelen dan nu..quote:
We hebben niet beter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Groby het volgende:
jezus man wat speelt die kutwijnaldum laf
sowieso wisselspelers van psv op een wk opstellen
Ik niet. België stond zelfs al achter en deed geen fuck om gelijk te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Fluit gewoon prima tot nu toe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Scheids ook ff wisselen.
Wat een debiel is dat zeg
Welke tactiek?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef Ooku het volgende:
Dit is allemaal tactiek van van Gaal. Kijk zo maar eens in de tweede helft!!!
Gaat helemaal goed komen dit.
Maar bij rust stond Belgie dus al achterquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Já!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
FIFA is omgekocht om een zuid amerikaans land in het WK te houden omdat anders de hel losbreekt in zuid amerika.
Nederland struggled hier nu tegen omdat die scheids is omgekocht.
quote:
En Blindsjjquote:
Hij is hier alleen om te ziekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik niet. België stond zelfs al achter en deed geen fuck om gelijk te maken.
Wat een onzin, je praat serieus die commentator na.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen kans gehad, en de Nederlanders maken nu al een uitgeputte indruk. Op Robben na dan, maar die heeft dan ook nog niets te doen gehad vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Nederland is niet slecht. Ze spelen nu gewoon tegen een elftal van formaat.
Ja leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, emanuelson zou geniaal zijn geweest op die positie
Zo dom zijn de belgen dus nog nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
de belgen: ''voor iemand actie durft te ondernemen, is het middernacht''.
Moeilijk he, normaal doen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef megamandy het volgende:
MICHEAL BAY, CGI, DINOSAUR TRANSFORMER, BOEM BOEM BOEM!
Matiger zelfsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
Wedstrijd is niet zo slecht. Gewoon saai en ietwat uit vorm.
Andere wedstrijden begonnen ook matig
Ik vond het al een schande dat hij is meegenomen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Intellectueel het volgende:
Wijnaldum is by far de zwakste schakel. Doet niets goed in verdedigende zin, laat staan aanvallend. Schijtspeler.
Ik wel. Deze hoort zeker in de top 3.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alle wedstrijden gezien
Wat versta jij oneer prima? Steeds de grenzen opzoeken met elleboogjes en hopen dat het niet opvalt? Ja in dat geval speelt hij prima.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Prima planquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef RoWe het volgende:
Janmaat loopt warm.
Waarschijnlijk BMI eruit vanwege zijn gele kaart en omdat alles over zijn kant gaat zit die er al flink doorheen.
Dirk Kuyt naar linksback en Janmaat neemt de positie over van Kuyt.
Heb NUL kansen gezien...quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alle wedstrijden gezien
Kutaugurkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik het wel mee eens ja.quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef roos94 het volgende:
Godver hopelijk wordt de tweede helft beter
Welnee, je zag dat Martins Indi er al compleet doorheen zat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin, je praat serieus die commentator na.
Argentinië dekt alles gewoon perfect af, dat is de reden waarom wij er nauwelijks tot niet doorkomen.
Prima samenvatting van de eerste helft toch ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Want dat was Spanje of Chili niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Is te traag en staat nog na te denken als hij weer balverlies lijdt door een argentijn die de ruimtes goed klein houdt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Muto het volgende:
BMI moet heel veel verdedigingsfoutjes van Blind goedmaken. Blind is verdedigend nergens.
Als een mes? Nul kansen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, je zag dat Martins Indi er al compleet doorheen zat bijvoorbeeld.
Nederland is er inderdaad nog geen enkele keer doorheen gekomen, terwijl Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.
Ziet er niet goed uit voor ons helaas, face it.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Prima samenvatting van de eerste helft toch ?
Trouwens, waarom zitten Nederlanders eigenlijk op dit forum nu ? Moeten jullie niet ergens kijken op een groot scherm of in een kroeg ?
Fokkersquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Trouwens, waarom zitten Nederlanders eigenlijk op dit forum nu ? Moeten jullie niet ergens kijken op een groot scherm of in een kroeg ?
Zeer zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Morgen vroeg op voor schoolzakenquote:Trouwens, waarom zitten Nederlanders eigenlijk op dit forum nu ? Moeten jullie niet ergens kijken op een groot scherm of in een kroeg ?
Wat doettie goed dan de laatste wedstrijden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Mensen die van Persie willen wisselen
Toen speelden ze kut. Nu valt het wel mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want dat was Spanje of Chili niet?
Argentinië is wel beter dan die landen natuurlijk, maar het verschil is te groot.
BMI speelt gewoon kut. Leuk om alles op Blind af te schuiven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Muto het volgende:
BMI moet heel veel verdedigingsfoutjes van Blind goedmaken. Blind is verdedigend nergens.
xDquote:
Ik ga niet tussen die tokkies staan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De Duitsers gaan gewoon een mooie voetbalshow geven wie de tegenstander ook gaat wordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Badr_Harry het volgende:
Volgensmij ligt het Duitse team nu allemaal op de grond van het lachen
Onzin, onze eerste helft is altijd slecht. En Martins Indi bakt er inderdaad niets van, wisselen dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nederland is er inderdaad nog geen enkele keer doorheen gekomen, terwijl Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.
Jij denkt dat we beter hebben?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doettie goed dan de laatste wedstrijden?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geel voor het vastpakken van een shirtje en niets voor natrappen is gewoon dramatisch.
Omdat er - tot nu toe - iedere keer ternauwernood nog een voet tegenaan wordt gezet door Vlaar of Kuyt ja.quote:
Martins Indi eruit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Jan Maat erin, Blind eruit, Kuyt naar linksachter.
BMI eruit.denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Janmaat erin, Blind eruit, Kuyt naar linksachter.
Lagen wij ook toen Duitsland tegen Algerije speelde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Badr_Harry het volgende:
Volgensmij ligt het Duitse team nu allemaal op de grond van het lachen
Thuis kijk ik gratis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Beide ploegen komen er niet goed door. Onzin om te stellen dat Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Janmaat erin, Blind eruit, Kuyt naar linksachter.
Kom je hier nu ook met complotten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
FIFA is omgekocht om een zuid amerikaans land in het WK te houden omdat anders de hel losbreekt in zuid amerika.
Nederland struggled hier nu tegen omdat die scheids is omgekocht.
quote:
Duitsland is zo slecht niet hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef patrick_1980 het volgende:
Kampioen worden met slecht spel.. Het kan in 2014
Ja echt een mongool. Verklaart iedereen moe, geblesseerd en ziet overtredingen die er niet zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Grueter is weer irritant suggestief bezig zoals altijd.
Voetbal is respectquote:
Moe of niet, hij en De Vrij schitteren in ineffectieve en waardeloze lange-ballen. Denken volgens mij nog steeds dat Pelle voorin staat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Bruno was niet moe. Hij kreeg een klap op zijn milt.
Moedigen ze Nederland aan? Dat hou ik haast niet voor mogelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Belgen op Sporza
Het zit blijkbaar diep
Omdat hij verdedigend zwak is en aanvallend vrij weinig toevoegt (mede door argentijns slim spel)quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.
Jij hoort toch weer zaken die er niet zijn ?? Ik hoor werkelijk niets wat negatief is tov Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Belgen op Sporza
Het zit blijkbaar diep
Heeft ook al geel...wisselen die handelquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.
BMI knapt verdedigend nog het een en ander op, Blind is zowel aanvallend als verdedigend onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
voor de niet neutrale toeschouwer ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Voor een neutrale toeschouwer zal het een baggerwedstrijd zijn ja
Combinerend komen ze er niet doorheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moe of niet, hij en De Vrij schitteren in ineffectieve en waardeloze lange-ballen. Denken volgens mij nog steeds dat Pelle voorin staat.
Omdat Blind alles doorlaat en BMI het steeds op moet knappen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit, blind wordt juist uit de brand geholpen door BMIquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Beide ploegen komen er niet goed door. Onzin om te stellen dat Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.
Hij stond er bij en keek er naarquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef Confetti het volgende:
Van Persie raakt weer geen ene kut. Verliest alle ballen, jn de lucht en kver de grond.
Oprotten
En langer dan 30 sec.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Analyse bij de Belg is wel beter.
Je hebt niet gekeken??quote:
PIIEW PIIIEW, VROEMMMM VROEMM, 3D, BAMMM!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef megamandy het volgende:
MICHEAL BAY, CGI, DINOSAUR TRANSFORMER, BOEM BOEM BOEM!
Wel. Heb je de wedstrijden vóór gisteren gezien?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Liever Blind eruit dan BMI, hoewel b
Blind wel een hottie is
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een leven gevondenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij rondgehangen, lang niet gezien pik
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Volgens mij zit de illuminati achter de slechte scheids.
kom jij hier nu ook om te trollen, wannabe internet agent.quote:
NL is conditioneel wel beter...daar moeten we ons maar aan vasthouden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Dit wordt hem niet!
Verdediging is echt bagger en Argentinie staat te sterk achterin.
Blind is altijd wel een dankbaar persoon. Bij iedereen die geen knikker raakt is het de schuld van Blind. Van Persie ook weer eens drama, zal vast ook door Blind komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat Blind alles doorlaat en BMI het steeds op moet knappen.
met die buitenspellen van hem?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RvP moet je er niet uithalen, doet het prima.
Ja daarom. Verdedigd ook goed mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind speelt al wedstrijden bagger. Net als Van Persie en Sneijder (na ja, Sneijder had iig nog een goal eindelijk)quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Blind wel een hottie is
Je bent toch niet Blind? Alles gaat via zijn kant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blind is altijd wel een dankbaar persoon. Bij iedereen die geen knikker raakt is het de schuld van Blind. Van Persie ook weer eens drama, zal vast ook door Blind komen.
Lange Ballen komen ook niet aan. Van Persie en Robben hebben niet 1 fatsoenlijke bal op maat gehad. En als het dan een keer over de grond gaat, krijgen ze hem niet in de loop mee, maar echt veeeeeels te hard in de voeten gespeeld. Gevolg, bal kaatst weg want niet te controleren zo, en balverlies.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Combinerend komen ze er niet doorheen.
Verrassend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, Blind wordt overlopen door Messi.
V Persie eruit is wel heel erg dom in zo'n wedstrijd waar je toch al niet aan het voetballen komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Intellectueel het volgende:
Deze drie moeten eruit:
BMI, Wijnaldum en Van Persie.
Maar voetballen HO MAARquote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Intellectueel het volgende:
Deze drie moeten eruit:
BMI, Wijnaldum en Van Persie.
Met 2 verdedigers constant bezig houden. Prima dus.quote:
Vind ik wel meevallen, kan ik beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Playin-g het volgende:
[..]
mehh sorry we worden al genaaid. Kutscheids.
hij zet de verdediging wel continu onder druk op die manier. Achterom kijken.quote:
Alleen jammer dat er schaamhaar onder zijn kin groeit. Of vind je dat geen probleem?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Blind wel een hottie is
Ga weg man!! Kan er al wedstrijden NIKS vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
bayern doctorsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Perrin het volgende:
Robben is iig nog erg fit voor de tweede helft.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef Playin-g het volgende:
[..]
blind is er voor de vrouwen, goddelijk!!!
Ga eens naar de keuken jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga weg man!! Kan er al wedstrijden NIKS van
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga weg man!! Kan er al wedstrijden NIKS van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |