echt slechtquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Scheids ook ff wisselen.
Wat een debiel is dat zeg
Hij is heel sterk vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust straalt Cilgod uit, niet normaal.
Ze moeten Krul in ieder geval spelers van Argentinie laten intimideren vanaf de kantquote:
Vechtwedstrijd. Prima wedstrijd.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Argentinië is de betere van de twee!
Als ik België en Nederland vergelijk, vond ik België stukken sterker spelen hoor!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jongens dit zijn we toch gewend, Nederland is tot nu toe alleen goed geweest in 2e helft. Niks raars dus
Helemaal NIET. Heb ze véél slechter zien spelen dan nu..quote:
We hebben niet beter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Groby het volgende:
jezus man wat speelt die kutwijnaldum laf
sowieso wisselspelers van psv op een wk opstellen
Ik niet. België stond zelfs al achter en deed geen fuck om gelijk te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Als ik België en Nederland vergelijk, vond ik België stukken sterker spelen hoor!
Fluit gewoon prima tot nu toe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Scheids ook ff wisselen.
Wat een debiel is dat zeg
Welke tactiek?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef Ooku het volgende:
Dit is allemaal tactiek van van Gaal. Kijk zo maar eens in de tweede helft!!!
Gaat helemaal goed komen dit.
Maar bij rust stond Belgie dus al achterquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:47 schreef einzeinz het volgende:
Já!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
FIFA is omgekocht om een zuid amerikaans land in het WK te houden omdat anders de hel losbreekt in zuid amerika.
Nederland struggled hier nu tegen omdat die scheids is omgekocht.
quote:
En Blindsjjquote:
Hij is hier alleen om te ziekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik niet. België stond zelfs al achter en deed geen fuck om gelijk te maken.
Wat een onzin, je praat serieus die commentator na.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen kans gehad, en de Nederlanders maken nu al een uitgeputte indruk. Op Robben na dan, maar die heeft dan ook nog niets te doen gehad vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Nederland is niet slecht. Ze spelen nu gewoon tegen een elftal van formaat.
Ja leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, emanuelson zou geniaal zijn geweest op die positie
Zo dom zijn de belgen dus nog nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
de belgen: ''voor iemand actie durft te ondernemen, is het middernacht''.
Moeilijk he, normaal doen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef megamandy het volgende:
MICHEAL BAY, CGI, DINOSAUR TRANSFORMER, BOEM BOEM BOEM!
Matiger zelfsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
Wedstrijd is niet zo slecht. Gewoon saai en ietwat uit vorm.
Andere wedstrijden begonnen ook matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |