Thuis kijk ik gratis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Prima samenvatting van de eerste helft toch ?
Trouwens, waarom zitten Nederlanders eigenlijk op dit forum nu ? Moeten jullie niet ergens kijken op een groot scherm of in een kroeg ?
Beide ploegen komen er niet goed door. Onzin om te stellen dat Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, je zag dat Martins Indi er al compleet doorheen zat bijvoorbeeld.
Nederland is er inderdaad nog geen enkele keer doorheen gekomen, terwijl Argentinië er continu als een mes doorheen gaat.
Ziet er niet goed uit voor ons helaas, face it.
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Janmaat erin, Blind eruit, Kuyt naar linksachter.
Kom je hier nu ook met complotten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
FIFA is omgekocht om een zuid amerikaans land in het WK te houden omdat anders de hel losbreekt in zuid amerika.
Nederland struggled hier nu tegen omdat die scheids is omgekocht.
quote:
Duitsland is zo slecht niet hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:48 schreef patrick_1980 het volgende:
Kampioen worden met slecht spel.. Het kan in 2014
Ja echt een mongool. Verklaart iedereen moe, geblesseerd en ziet overtredingen die er niet zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Grueter is weer irritant suggestief bezig zoals altijd.
Voetbal is respectquote:
Moe of niet, hij en De Vrij schitteren in ineffectieve en waardeloze lange-ballen. Denken volgens mij nog steeds dat Pelle voorin staat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Bruno was niet moe. Hij kreeg een klap op zijn milt.
Moedigen ze Nederland aan? Dat hou ik haast niet voor mogelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Belgen op Sporza
Het zit blijkbaar diep
Omdat hij verdedigend zwak is en aanvallend vrij weinig toevoegt (mede door argentijns slim spel)quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.
Jij hoort toch weer zaken die er niet zijn ?? Ik hoor werkelijk niets wat negatief is tov Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Belgen op Sporza
Het zit blijkbaar diep
Heeft ook al geel...wisselen die handelquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom Blind eruit ? BMI loopt met z'n tong op z'n schoenen en verliest alles, die gaat eruit dus.
BMI knapt verdedigend nog het een en ander op, Blind is zowel aanvallend als verdedigend onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |