En al die mensen die nu doodzenuwachtig zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voetjebal leeft gewoon bij veel meer mensen. Er zijn ook heel veel mensen die normaal niet zo om voetbal geven maar wel wanneer Oranje speelt.
Stel je voor dat 'we' verliezen, webschip.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
En al die mensen die nu doodzenuwachtig zijn.
Dat zou het einde der tijden kunnen betekenen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stel je voor dat 'we' verliezen, webschip.
Welterustenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er ook weer even maar ga nu slapen
Je hebt vast huilend in je bedje gelegen van het verdriet om het verlies.....quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou het einde der tijden kunnen betekenen.
Hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:52 schreef Webschip het volgende:
Er is echt niemand hier. Behalve ik dan.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:32 schreef Karina het volgende:
Ach zondag kijk ik gewoon relaxed de hele middag Fish-O-Mania
Haha, ik dacht dat je een grapje maakte.. Ik vind vissen geen reet aan, ben wel een paar keer bij wat gasten gaan zitten en dat is wel gezellig of zo.. beetje mannenpraat, BBQ erbij, lekker in het zonnetje. Maar om zoiets nu op TV te gaan volgen, nah..quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gekeken, topshow!
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Het is best grappig om naar te kijken, beetje cultquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je een grapje maakte.. Ik vind vissen geen reet aan, ben wel een paar keer bij wat gasten gaan zitten en dat is wel gezellig of zo.. beetje mannenpraat, BBQ erbij, lekker in het zonnetje. Maar om zoiets nu op TV te gaan volgen, nah..
Dat is National Geographic Wild ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is best grappig om naar te kijken, beetje cultKijken hoe ze de vissen wegen en meten en zo, als je een beetje gaar bent op zondag is het heerlijk rustgevend.
Gaan ze die ook meten en wegen danquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is National Geographic Wild ookMaar dan met panters en zo.
Nee dat niet, maar het is wel net zo saai en rustgevend denk ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan ze die ook meten en wegen dan![]()
Ik ga zometeen snel wat doen want het wordt hartstikke warm vanmiddag en dan heb ik geen fut meer.
Ik heb ook totaal geen zin, was vanmorgen al vroeg op want ik moest naar de tandarts en gisteren laat erin natuurlijk. Maar ja die afspraak stond al van maanden terug, toen had ik nog geen idee dat er voetballen zou zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is wel net zo saai en rustgevend denk ik![]()
Ik moet ook genoeg doen vandaag maar ik heb er nog helemaal geen zin in.
Ik denk dat meer mensen vandaag een beetje slechte start hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen zin, was vanmorgen al vroeg op want ik moest naar de tandarts en gisteren laat erin natuurlijk. Maar ja die afspraak stond al van maanden terug, toen had ik nog geen idee dat er voetballen zou zijn
Ik stond op het punt wat te gaan doen maar kon mezelf er nog niet toe zettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:58 schreef YokiKater het volgende:
Ja hoor, dit gaat dus echt zo'n kutdag worden.. ben zo brak dat ik net gewoon een vol pakje vloeitjes in mijn koffie gooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 10:56:58 ]
Nou, nee hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt vast huilend in je bedje gelegen van het verdriet om het verlies.....
Dat lijkt me niet echt smaken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:58 schreef YokiKater het volgende:
Ja hoor, dit gaat dus echt zo'n kutdag worden.. ben zo brak dat ik net gewoon een vol pakje vloeitjes in mijn koffie gooi
Dacht je dat het suiker was?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Proef je niets van, maar ik heb het er toch maar even uitgevist.
Ik zie het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
maar bijna niemand gaat de straat op als er weer eens bezuinigt wordt op het onderwijs
Hier is al een paar keer protest geweest hoor tegen het bezuinigen op de zorg. Het haalt alleen niets uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Begrijp echt niet waarom veel mensen zich zo druk maken over voetbal, maar bijna niemand gaat de straat op als er weer eens bezuinigd wordt op het onderwijs (stufi) of de zorg.. dingen die écht invloed hebben op het dagelijks leven.
Zeg me alsjeblieft dat dit verzonnen isquote:
Dat kan ik alleen maar hopen maar ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit verzonnen is
Het is zo treurig dat het niet meer grappig isquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar hopen maar ik vrees het ergste.
Meh, da's pas vanaf volgend jaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Begrijp echt niet waarom veel mensen zich zo druk maken over voetbal, maar bijna niemand gaat de straat op als er weer eens bezuinigd wordt op het onderwijs (stufi) of de zorg.. dingen die écht invloed hebben op het dagelijks leven.
KLB / Ben hooggeleidquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
En ik mag mezelf nog hooggeleid noemen ook, moet je nagaan.
Oranje is van ons allen en stufi/zorg e.d. is alleen maar interessant voor een klein deel van de bevolking. De rest interesseert het geen zak of ze nu wel of niet bezuinigen. Ieder voor zich en God voor ons allen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
If you only knewquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
Afgaande op Spartacus (de serie) konden die Romeinen zich prima vermaken.
Vertel eens over die meet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk is het zondag Duitsland - Duitsland, nou dan hoef ik ook niet te kijken.
We hebben gezellig gegeten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel eens over die meet.
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Het was heel gezellig, veel gepraat en over jullie geroddeld. Het eten vond ik heel lekker alleen was het wel veel, al had ik mijn bordje wel leeggegeten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef Specularium het volgende:
4 hele woorden.Toe maar.
Er was dus niet zo veel aan?
Nee, daar moet je bij zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
Nou over ons valt niet zoveel te roddelen volgens mijSaaie mensen allemaal.
Hebben jullie ook lekker gekke pics gemaakt samen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het was heel gezellig, veel gepraat en over jullie geroddeld. Het eten vond ik heel lekker alleen was het wel veel, al had ik mijn bordje wel leeggegeten.
Haha ja die drugshond, wat een baas is datquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daar moet je bij zijn.
Dronken mensen met Drugshond in de bosjes.
Je hebt met Njos gemeet. Was het ook nog spannend?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Uccie het volgende:
Ik had mijn bordje niet leeg. Want ik kreeg 10kg groente ofzo.
En mijn schoen was stuk.
Ja want de trein reed niet...dus het was heel spannend of het door zou gaan!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hebt met Njos gemeet. Was het ook nog spannend?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Uccie het volgende:
Ik had mijn bordje niet leeg. Want ik kreeg 10kg groente ofzo.
En mijn schoen was stuk.
hahahaquote:
ik zat gewoon flauw te doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meloen is een groente. Had verder overigens niks met jullie gesprek te maken
Gewoon proberen man! Nou appelflappen frituur je toch ook, waarom dan geen meloenflappen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
ik vraag me nu ineens zonder reden af of je meloen kan frituren
Als er pics zouden zijn dan bleven die gewoon voor de privé collectie natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben jullie ook lekker gekke pics gemaakt samen?
Zo ja, waarom staan die hier nog niet?
Mijn moeder had de Libelle en daar stond die strip in, was best leuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
nee dat ken ik niet
ik las altijd toffe strips
Ja dat geloof ik ook nogquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
ja en ik kocht altijd de playboy voor de goede artikelen
Nou nou nou...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook nogZo een sukkel ben je wel.
Heej leef je ook nog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Wat gaat het hier toch weer onnodig vijandelijk aan toe.
Anders had je wel een rouwkaartje gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej leef je ook nog.
En zo ben ik. Altijd dwars
Je vergeet deze:quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej leef je ook nog.
En zo ben ik. Altijd dwars
Heel attent van je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Anders had je wel een rouwkaartje gekregen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want de trein reed niet...dus het was heel spannend of het door zou gaan!
Hallo!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
"hoi" is wel een beetje vorig topic...wordt het niet eens tijd voor iets anders?
Oh dat is jammer om te horen. Gewoon een baaldag baaldag of wel met een reden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan nu wel meer groeten gaan bedenken en posten maar ik heb een beetje een baaldag.
Ben helemaal Cnorrie vandaag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan nu wel meer groeten gaan bedenken en posten maar ik heb een beetje een baaldag.
Ben helemaal Cnorrie vandaag.
Beetje zwakjes en moe en misschien komt het wel door het weer, ik weet het niet.. Ik heb gewoon nergens zin in. Er is dus niet echt een specifieke reden. Ja, drukte in mijn kop.. maar dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is jammer om te horen. Gewoon een baaldag baaldag of wel met een reden?
Dat zal het weer zijn, ik ben ook zo suffig. En ik slaap goed, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje zwakjes en moe en misschien komt het wel door het weer, ik weet het niet.. Ik heb gewoon nergens zin in. Er is dus niet echt een specifieke reden. Ja, drukte in mijn kop.. maar dat is niets nieuws.
Dat dus. Ik heb ook helemaal geen zin om te eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal het weer zijn, ik ben ook zo suffig. En ik slaap goed, dus daar kan het niet aan liggen.
Verder heb ik niet zoveel trek, en dan wel 's nachts honger.
Het moet nu even heel hard gaan onweren en alles en dan is het wel weer ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb ook helemaal geen zin om te eten.
Volgens mij blijft dat allemaal een beetje in het binnenland en het oosten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het moet nu even heel hard gaan onweren en alles en dan is het wel weer ok.
Neuh dat helpt niet, het heeft hier de hele nacht geonweerd en geregend het is er alleen maar benauwder op geworden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het moet nu even heel hard gaan onweren en alles en dan is het wel weer ok.
Noodweer en zelfs 1 dodelijk slachtoffer had ik gelezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat helpt niet, het heeft hier de hele nacht geonweerd en geregend het is er alleen maar benauwder op geworden.
Boom op iemands kop idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noodweer en zelfs 1 dodelijk slachtoffer had ik gelezen.
Ik heb er niets van gemerkt, had oordoppen in en was ver weg in dromenland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Boom op iemands kop idd.
Volgens mij moet de bliksem wel heel mooi zijn geweest vannacht, het ging maar door met flitsen.
Ik werd wakker van het onweer, heb eventjes naar buiten gekeken maar het was denk ik net aan de andere kant want ik heb niks gezien, alleen dat het steeds eventjes licht werd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gemerkt, had oordoppen in en was ver weg in dromenland.
Ow dan word ik weer een weerwolf! Ik heb wel overal pijn vandaag, misschien komt dat ook wel daardoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de oorzaak gevonden! Morgen is het volle maan.. het is dus een combi van het weer en de maanstand.
RRRrrrrrrr. Zal ik naar Amsterdam komen? Gaan we op heksen jagen in het Amsterdamse Bos.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan word ik weer een weerwolf! Ik heb wel overal pijn vandaag, misschien komt dat ook wel daardoor.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
RRRrrrrrrr. Zal ik naar Amsterdam komen? Gaan we op heksen jagen in het Amsterdamse Bos.
Ik ben er wel eens s'nachts geweest en toen was er zo'n homomeneer die met zijn koplampen ging seinenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]Nee joh veel te eng en te donker daar. Oh en volgens mij gaat het zometeen weer regenen ook aan de lucht te zien.
Volgens mij zijn er 's nachts ook mannen die mollen vangen en heel vroeg 's morgens zit het al vol met vissers langs de bosbaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens s'nachts geweest en toen was er zo'n homomeneer die met zijn koplampen ging seinenEn ik denk dat het droog blijft.
Het zit er vol met vage figurenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 's nachts ook mannen die mollen vangen en heel vroeg 's morgens zit het al vol met vissers langs de bosbaan
Het haagse bos heeft alleen homo's naar het schijnt.quote:
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een beetje ja
Voel me eigenlijk halfdood.
Daarom moet er meer leven komen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een beetje ja
Voel me eigenlijk halfdood.
quote:
Mooi. Tot zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga even opruimen en schoonmaken, maar straks ben ik wel weer terug.
Dat krijg je als je 04.30 naar bed gaat. Het gaat wel weer hoor. Net een stevige brunch gedaan.quote:
Dat moet nattuurlijk niet gebeuren. Maar het is ook een saaie periode ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja voordat de boel hier op slot gaat
100 x 'Hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:45 schreef Specularium het volgende:
Misschien als je nog 100x 'hoi' post dat mensen dan wel reageren.
Oh brak-halfdood, gelukkig niets ergsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 04.30 naar bed gaat. Het gaat wel weer hoor. Net een stevige brunch gedaan.
100x Hallo! terug.quote:
Zit je aan het feestpoeder?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voel me inmiddels weer springlevend.
Mijn zool was losgegaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk kapot aan je schoen?
Gaat nergens over.quote:
Ja dat was echt te belachelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
Bij de vorige wedstrijd was dit al 4x buitenspel.
Toneelspelen is onderdeel van voetbal he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit je ook nooit zo blij voorover gebogen op een plastic stoeltje als je net zogenaamd je rug hebt gebroken.
Brazilie heeft niet voor niets een Oscar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Toneelspelen is onderdeel van voetbal he.
Sjezus wat slecht,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brazilie heeft niet voor niets een Oscar.
Het is een talent.quote:
Het is een eenzaam bestaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap het.
Mensen trekken soms mijn grapjes ook in twijfel.
Ben donderdag bij je in de buurtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, wanneer gaan we meeten?
Weet alleen niet precies waar, toch eens opzoeken voor donderdagochtendquote:
Gansstraat 170. 3582 EP Utrecht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet alleen niet precies waar, toch eens opzoeken voor donderdagochtend
Dat zou je niet doorvertellenquote:
Ergens op een of ander ministerie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet alleen niet precies waar, toch eens opzoeken voor donderdagochtend
Nee, dit is een gewoon bedrijf. Die voeren projecten uit, maar ik val in voor een zieke collega, dus weet nog niet precies hoe en wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ergens op een of ander ministerie?
Ach ja we hebben bronsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
Morgen en dan zit die ellende er gelukkig ook weer op.
O nee, er moet natuurlijk nog behoorlijk nagezeken worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
Morgen en dan zit die ellende er gelukkig ook weer op.
Zal wel Lage Weide zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dit is een gewoon bedrijf. Die voeren projecten uit, maar ik val in voor een zieke collega, dus weet nog niet precies hoe en wat.
Ja, ik zie het liefst dat Gerard Joling in je kont plast.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
O nee, er moet natuurlijk nog behoorlijk nagezeken worden.
Blegh. Gerard Joling.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik zie het liefst dat Gerard Joling in je kont plast.
nog 2 weken fietsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
O nee, er moet natuurlijk nog behoorlijk nagezeken worden.
Zo is dat maar net.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Vergeleken met Duitsland was dit wel matig, maar niet slecht. Liever brons dan niets.
Nederland - Duitsland had een veel mooiere finale geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Vergeleken met Duitsland was dit wel matig, maar niet slecht. Liever brons dan niets.
Eerder Martquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mart,.
Ik kijk wel TdJ voor de randzaken.
Ja, Ivo Niehe.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Webschip het volgende:
Zijn er mensen die Mart bescheiden vinden?
Yup, ze krijgen een medaille.quote:
Eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland had een veel mooiere finale geweest.
Mwa...is dit weer een slechte grapquote:Die stijlen liggen elkaar. Zuid-Armerikanen kunnen alleen maar schoppen en snuiven.
Sorry..quote:
En darten.quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Webschip het volgende:
Ik hoop dat dadelijk mijn computer het doet.
Gewoon doet.
Na darten misschien wel Curlingquote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
En darten.
[..]
Wat is er mis mee?
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdertje_in_pes.html
Volgens mij was hij het mentaal meer dan Van Persie.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
Nooit begrepen waarom Robben geen aanvoerder was.
Tja ze hadden de finale willen spelenquote:
Hehe.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdertje_in_pes.html
Van Persie vind ik maar een naar mannetje, niet dat ik hem verder kenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was hij het mentaal meer dan Van Persie.
Alleen tweede keus voor het bandje.
Hij praat met die straat rrrrrtje jwz.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Persie vind ik maar een naar mannetje, niet dat ik hem verder ken
Niet op Webschoft reageren, die haat alles wat heteroseksueel is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja ze hadden de finale willen spelen
Maar ja het is wat het is. Een 3e plek. En da's toch wat.
Hij is al behoorlijk grijs ookquote:Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet op Webschoft reageren, die haat alles wat heteroseksueel is.
Om de 3e plaats te vieren?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Tem het volgende:
Ik ben donderdag ook in Utrecht. Kunnen we met z'n allen naar de KFC.
Arrogant ventje.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna met z'n allen op 1 kamer in het ziekenhuis, maagjes leegpompen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Tem het volgende:
Ik ben donderdag ook in Utrecht. Kunnen we met z'n allen naar de KFC.
Dat is omdat ze ongeveer 174x zoveel kunnen dan jij.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Arrogant ventje.
Maar vind je dat gek, hoe ze die lui verwennen?
Gewoon belachelijk hoe die lui " beloond" worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef YokiKater het volgende:
Van Persie heeft wel een vet dikke Corvette besteld.
Nou, Robben lijkt me prima kerel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Arrogant ventje.
Maar vind je dat gek, hoe ze die lui verwennen?
Dat gaat al mis met dat hoofd van die blije eikelquote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk soms die KFC reclame als ik al een beetje misselijk ben.
Daarna ben ik helemaal ziek. Vooral als ze die kipdraden uit elkaar lopen te trekken.
Ik weet niet of mensen je willen aanraken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Sneijder zat bij mij op de basisschool, wie wil mij aanraken?
Nu wil ik Sneijder aanraken....die heeft gewoon met Specu op school gezeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat ze ongeveer 174x zoveel kunnen dan jij.
En het zijn topsporters die zich helemaal de tering trainen om topfit te zijn altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:
Maar ik vind die spelers grosso modo nare arrogante, zelfingenomen kwallen.
En zwaar over het paard getild.
Die " beloningen" slaan echt nergens op. Staan in geen enkele verhouding.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het zijn topsporters die zich helemaal de tering trainen om topfit te zijn altijd.
Maar jij gunt niemand iets met je zelfmedelijden.
Dan moet zelfs jij naar beneden reiken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu wil ik Sneijder aanraken....die heeft gewoon met Specu op school gezeten.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Helaas, zelfs Messi en Valbuema zijn nog steeds groter dan ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |