Goeden vraag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:13 schreef Questular het volgende:
Sinds wanneer komen polen niet werken als Nederland moet voetballen?
Ben net terug van legday. Twas lekker rustig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
HET IS EEN DAG VAN NATIPNALE ROUW
Nu legday, laterz
Omdat hij wel eens binnenkomt als ik nog in bed lig...quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey - hoe weet jouw timmerman welke onderbroek je aanhebt.
Nohomo toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat hij wel eens binnenkomt als ik nog in bed lig...
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /carequote:Op donderdag 10 juli 2014 06:07 schreef RaymondK het volgende:
Leeft Sander trouwens nog? Of is die d'r in gebleven?
Met handlessss zeker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /care
!!!!!! Heb je die Hoer helemaal volgeyoghurt?? Ff die hotdog door der gang geslingerd??quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /care
Dima eindelijk ontknaapt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stel je niet aan en koop geen slimfit. Je hebt echt niet zulke huge benen dat je geen passend hip modelletje kunt vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Nieuwe broeken, wat een gedoe
Bovenbenen fucken alle slimfit modellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krachtsporter die klaagt over het niet passen in slimfit. Only on Fokquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze deepthroat.hnnngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
na een half jaartje bulk en 75 kg bwquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Krachtsporter die klaagt over het niet passen in slimfit. Only on Fok.
The Lost Samurai?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef fathank het volgende:
Samoeraizwaard door je borstkas zodat je toch nog met waardigheid kunt sterven.
jeetje mina alsjemenou gut o gut oh warrempelquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
jeetje op kinky momenteel wel erg lekkere studentes actief zeg
Slimfit dragenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Slimfit dragendan kun je net zo goed direct een gloryhole bukkake nemen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sapstengel in zijn mannelijke jeans.
Er zit nog een hele wereld tussen slim fit en een vormeloze tent van de walmart.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sapstengel in zijn mannelijke jeans.
Regular ziet er niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Stel je niet aan en koop geen slimfit. Je hebt echt niet zulke huge benen dat je geen passend hip modelletje kunt vinden.
train gewoon je benen niet, dan heb je dit probleem ook niet. de vrouwtjes vinden grote benen ook erg lelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Regular ziet er niet uitEn tapered hebben ze meestal maar een paar maten van.
Nou meid kutleven joh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Regular ziet er niet uitEn tapered hebben ze meestal maar een paar maten van.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja man, denk dat ik maar in m'n gvt broek ga lopen, loose fit
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
train gewoon je benen niet, dan heb je dit probleem ook niet. de vrouwtjes vinden grote benen ook erg lelijk.
Bovenlichaam wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goed afgetraind je bent er jaloers op?
Nee joh dat is helemaal niet gayehquote:
Anders past de slimfit niet boehoehoequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee joh dat is helemaal niet gayeh
Als je nou toch zon gaylord van calvin klein bent en die gasten zit te casten voor zon parade, wat de neuk zit je dan naar te kijken om er zo een met met zulke dunne stelten aan te nemen lol
Lol wat ik me nog goed herinner was die badkuip met bruine bonenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:38 schreef H1N1 het volgende:
Kennen jullie sex voor de buch nog? Ultiem cringeprogramma;
http://xhamster.com/movie(...)tch_90s_tv_show.html
Die heb ik zojuist gekekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wat ik me nog goed herinner was die badkuip met bruine bonengoede tv.
link?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist gekeken. Wat heb ik gezien..
jy bent well viess hoowr ddat jy datt will sien.quote:
echte mannen hebben de broek ook uit ipv aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
train gewoon je benen niet, dan heb je dit probleem ook niet. de vrouwtjes vinden grote benen ook erg lelijk.
5 keer in me broekje gespoten foi foi foiquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
Ook stijfje gekregen toen ik deze zag gisteren:
[ afbeelding ]
Dit. Plus dat die bulk eigenlijk onderhoud bleek te zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef fathank het volgende:
[..]
na een half jaartje bulk en 75 kg bw
Vergeet niet hier te posten als je een vrouw irl tegen komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
5 keer in me broekje gespoten foi foi foi
ik werp iedere week de frikandel in een andere gangquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vergeet niet hier te posten als je een vrouw irl tegen komt.
Dan verdien je vast veel, als je dat kunt betalen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik werp iedere week de frikandel in een andere gang
Mwah, 20 frikadellen voor 2 euro bij de Lidlquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan verdien je vast veel, als je dat kunt betalen.
hey sappiequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
Ook stijfje gekregen toen ik deze zag gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Mwah, 20 frikadellen voor 2 euro bij de Lidl
lol skkltje ben je ambtenaar ofso met je korte broekje lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Eleiko het volgende:
En met dit weer loop je in een korte broek: lekker je quads showen.
Mannen in korte broekquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Eleiko het volgende:
En met dit weer loop je in een korte broek: lekker je quads showen.
Hummussmaakquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik moet nieuwe whey
waar de fuck is de smaak berry blast gebleven?
Die white chocolate is ook al weg, heb maar cookies & cream nu.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik moet nieuwe whey
waar de fuck is de smaak berry blast gebleven?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze deepthroat.Foto ziet er echt sick uit maar het filmpje valt wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waarom zou een korte broek (dus niet zyzz-formaat) raar zijn om als man zijnde te dragen?quote:
Gewoon van die semi-vierkwartsbroeken waarbij alleen de enkels bloot zijn en dan met sandalen eronder.quote:
op www.fagiam.comquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar kan je zulke u-neck shirts kopen maar dan met kleinere u?
[ afbeelding ]
Vind van die modieuze korte broeken gewoon gaar. Kijk als ik in Griekenland loop met 40 graden of ik ga naar het strand, dan draag ik ook wel een korte broek. Maar die gasten die zo gauw het 20 graden is hun tot boven de knie broekjes tevoorschijn halenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap, even serieus doe. Wat is er mis met een korte broek?
Daarom moet je ook solid korte broeken dragen. Die in de 2de pic ziet er nog gewoon normaal uit imo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind van die modieuze korte broeken gewoon gaar. Kijk als ik in Griekenland loop met 40 graden of ik ga naar het strand, dan draag ik ook wel een korte broek. Maar die gasten die zo gauw het 20 graden is hun tot boven de knie broekjes tevoorschijn halen
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het er gewoon belachelijk uitzien. Alsof je een kind van 10 bent. Maarja smaken verschilen.
Als je quads goed te zien zijn is je broek 1/4 ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou een korte broek (dus niet zyzz-formaat) raar zijn om als man zijnde te dragen?
Eens, draag vaak ook cargoquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De longest is in mijn ogen een prima korte broek.
[ afbeelding ]
quote:
ja dat is wel heel wat anders heheh.quote:
Dat is wat een vario doet idd. Denk alleen niet dat je de verbruikscijfers van je Tomos gaat halen. Brotip: varioring eruit. Levert je ong 10 km/h op en blijf je waarschijnlijk net onder de boetegrens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat is wel heel wat anders heheh.
Stuk minder rauw allemaal
Deze loopt nu echt 45 op de teller haha. Moet hem nog een beetje inrijden.
i.p.v. dat je de klappen van de cilinder voelt is dit nu meer een soort gevoel wat je hebt bij auto's met een conventionele automaat. Dus gas, en met een bijna constant toerental trek je op. Stuk relaxter...
Plus de helft stiller
hij zou 1:25 1:30 moeten halen. Met die tomos heb ik ooit wel eens 1:50 gehaald in het begin lol. Daarna ook niet meer. 1:40 liep die zo een beetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wat een vario doet idd. Denk alleen niet dat je de verbruikscijfers van je Tomos gaat halen. Brotip: varioring eruit. Levert je ong 10 km/h op en blijf je waarschijnlijk net onder de boetegrens.
ja. idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:36 schreef Questular het volgende:
Alleen jammer dat de verzekeringen van die krengen zo achterlijk duur zijn, 30 euro per maand om hem tegen diefstal te verzekeren...
Zyzz met Arnold vergelijken: dan heb je het echt niet begrepen.quote:
Laat me raden: die 1:50 was toen je nog ecto-wielrenner was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij zou 1:25 1:30 moeten halen. Met die tomos heb ik ooit wel eens 1:50 gehaald in het begin lol. Daarna ook niet meer. 1:40 liep die zo een beetje
Ik ga hem niet op voeren verder. Hij is prima zo ;-)
Ik heb geen zin in een verzekering die z'n vingers overal van af trekt als ze er achter komen dat je de boel op hebt lopen voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |