lol. ja idd. toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik "ze zullen wel verloren hebben want ik heb niks gehoord gisterenavond laat" lolquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: je rustige avondtrainingen zij voorbij (NL heeft nl verloren).
Omdat bijzaak nr.1 hoe je het ook wendt of keert. De kijkcijfers spreken boekdelen.quote:
Ik heb het wel gezien en dus laat naar bed en dus nu brak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. ja idd. toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik "ze zullen wel verloren hebben want ik heb niks gehoord gisterenavond laat" lol
Valt me van je tegen Cor. Altijd haten op voetbal, roeptoeteren dat het voor tokkies en laagopgeleiden is en dan ga je zelf toch zitten kijken met je WO+.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en dus laat naar bed en dus nu brak.
Volgende keer ga ik gewoon slapen; ik hoor het de volgende dag wel.
ik las WAO LOLquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt me van je tegen Cor. Altijd haten op voetbal, roeptoeteren dat het voor tokkies en laagopgeleiden is en dan ga je zelf toch zitten kijken met je WO+.
whehehehequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:20 schreef Snakey het volgende:
Het is hier in de buurt net zo stil als op zondagochtend 7 uur.
die zitten allemaal nog te janken thuis natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
En ik zit zonder werklui.![]()
Alsof het huis zichzelf verbouwd.
Ik kreeg om 2 uur vanacht nog een boze sms omdat ik m'n oranje onderbroek niet aan had.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die zitten allemaal nog te janken thuis natuurlijk
Goeden vraag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:13 schreef Questular het volgende:
Sinds wanneer komen polen niet werken als Nederland moet voetballen?
Ben net terug van legday. Twas lekker rustig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
HET IS EEN DAG VAN NATIPNALE ROUW
Nu legday, laterz
Omdat hij wel eens binnenkomt als ik nog in bed lig...quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey - hoe weet jouw timmerman welke onderbroek je aanhebt.
Nohomo toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat hij wel eens binnenkomt als ik nog in bed lig...
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /carequote:Op donderdag 10 juli 2014 06:07 schreef RaymondK het volgende:
Leeft Sander trouwens nog? Of is die d'r in gebleven?
Met handlessss zeker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /care
!!!!!! Heb je die Hoer helemaal volgeyoghurt?? Ff die hotdog door der gang geslingerd??quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die wedstrijd boeide me niet zo, had al het gevoel dat we zouden gaan verliezen en heb daarna heerlijke seks gehad dus /care
Dima eindelijk ontknaapt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stel je niet aan en koop geen slimfit. Je hebt echt niet zulke huge benen dat je geen passend hip modelletje kunt vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Nieuwe broeken, wat een gedoe
Bovenbenen fucken alle slimfit modellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krachtsporter die klaagt over het niet passen in slimfit. Only on Fokquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Nieuwe broeken, wat een gedoe
Bovenbenen fucken alle slimfit modellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |