Gewoon van die semi-vierkwartsbroeken waarbij alleen de enkels bloot zijn en dan met sandalen eronder.quote:
op www.fagiam.comquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar kan je zulke u-neck shirts kopen maar dan met kleinere u?
[ afbeelding ]
Vind van die modieuze korte broeken gewoon gaar. Kijk als ik in Griekenland loop met 40 graden of ik ga naar het strand, dan draag ik ook wel een korte broek. Maar die gasten die zo gauw het 20 graden is hun tot boven de knie broekjes tevoorschijn halenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap, even serieus doe. Wat is er mis met een korte broek?
Daarom moet je ook solid korte broeken dragen. Die in de 2de pic ziet er nog gewoon normaal uit imo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind van die modieuze korte broeken gewoon gaar. Kijk als ik in Griekenland loop met 40 graden of ik ga naar het strand, dan draag ik ook wel een korte broek. Maar die gasten die zo gauw het 20 graden is hun tot boven de knie broekjes tevoorschijn halen
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het er gewoon belachelijk uitzien. Alsof je een kind van 10 bent. Maarja smaken verschilen.
Als je quads goed te zien zijn is je broek 1/4 ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou een korte broek (dus niet zyzz-formaat) raar zijn om als man zijnde te dragen?
Eens, draag vaak ook cargoquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De longest is in mijn ogen een prima korte broek.
[ afbeelding ]
quote:
ja dat is wel heel wat anders heheh.quote:
Dat is wat een vario doet idd. Denk alleen niet dat je de verbruikscijfers van je Tomos gaat halen. Brotip: varioring eruit. Levert je ong 10 km/h op en blijf je waarschijnlijk net onder de boetegrens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat is wel heel wat anders heheh.
Stuk minder rauw allemaal
Deze loopt nu echt 45 op de teller haha. Moet hem nog een beetje inrijden.
i.p.v. dat je de klappen van de cilinder voelt is dit nu meer een soort gevoel wat je hebt bij auto's met een conventionele automaat. Dus gas, en met een bijna constant toerental trek je op. Stuk relaxter...
Plus de helft stiller
hij zou 1:25 1:30 moeten halen. Met die tomos heb ik ooit wel eens 1:50 gehaald in het begin lol. Daarna ook niet meer. 1:40 liep die zo een beetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wat een vario doet idd. Denk alleen niet dat je de verbruikscijfers van je Tomos gaat halen. Brotip: varioring eruit. Levert je ong 10 km/h op en blijf je waarschijnlijk net onder de boetegrens.
ja. idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:36 schreef Questular het volgende:
Alleen jammer dat de verzekeringen van die krengen zo achterlijk duur zijn, 30 euro per maand om hem tegen diefstal te verzekeren...
Zyzz met Arnold vergelijken: dan heb je het echt niet begrepen.quote:
Laat me raden: die 1:50 was toen je nog ecto-wielrenner was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij zou 1:25 1:30 moeten halen. Met die tomos heb ik ooit wel eens 1:50 gehaald in het begin lol. Daarna ook niet meer. 1:40 liep die zo een beetje
Ik ga hem niet op voeren verder. Hij is prima zo ;-)
Ik heb geen zin in een verzekering die z'n vingers overal van af trekt als ze er achter komen dat je de boel op hebt lopen voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |