helemaal niet. die mensen blijven je achtervolgen in een aantal gevallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef zovty het volgende:
Je kan ook gewoon "nee, geen interesse" zeggen en doorlopen. Daar hoef je heus geen assertiviteitscursus voor gevolgd te hebben.
Was kk irritant kk jochie zehma je wordt gebeld en je moet JA zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Renesite het volgende:
Je kwam niet van een jongen af en hebt maar getekend. God christus je kan gelijk schrijven dat je sneu bent en bent versierd en je je gevleid voelde etc etc...
Sneue TS
Ach welnee. Onzin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef mapima het volgende:
[..]
helemaal niet. die mensen blijven je achtervolgen in een aantal gevallen.
Ik had er eentje die me vertelde dat hij me persoonlijk komt opzoeken als ik mijn goede doelen abo stop zet ooit in mijn leven. -__-
Gelukkig zie ik net dat opzeggen gratis is.
Ja idd eigenlijk had ik hem gewoon een klap op zijn gezicht moeten geven en een klacht moeten indienen over bedreiging.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach welnee. Onzin.
Overigens is dit geen marketing, maar colportage.
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja idd eigenlijk had ik hem gewoon een klap op zijn gezicht moeten geven en een klacht moeten indienen over bedreiging.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef zovty het volgende:
Je kan ook gewoon "nee, geen interesse" zeggen en doorlopen. Daar hoef je heus geen assertiviteitscursus voor gevolgd te hebben.
vaak wel ja, maar een aantal zijn echt heel irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt met een vriendelijk glimlach "nee, geen interesse" en je loopt door. Je hoeft niet boos te doen, geen onzin verhaaltjes te verzinnen, geen geweld. Gewoon duidelijk en beslist Nee zeggen en doorlopen.
ahahaha ik zij van de week in den haag dat ik pas 15 ben geloven ze dat ook ik ben 19 in het echtquote:
Helaas snappen sommige straatverkopers het woord "nee" in al zijn eenvoud niet. Ik heb er eentje een keer bijna aangevlogen omdat ie maar bleef drammen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef zovty het volgende:
Gegevens vragen, opdrachtgever een klacht sturen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Sheldon. het volgende:
Die mensen gaan ook telkens veel te ver![]()
Werd onlangs aangesproken door een chick van WNF bij station Zuid. Mijn standaard reactie gegeven : Nee geen interesse. Begon ze nog door te zeiken ''Oh waarom niet dan, je hebt mijn verhaal nog niet eens gehoord'' , waarop ik antwoordde ''Ook geen interesse in het verhaal''..
Vervolgens liep ik AH to go in om even broodje te kopen. At deze op het plein op, zittend op een bankje. Komt gvd weer die chick naast me zitten. Dat gaat echt te ver
nouja zeg schandaaaalig! toevallig had ik bij die gozer die mij, toevallig van wnf, een abonnement aansmeerde omdat hij door bleef drammen, gevraagd waar hij werkt en dat is bij pepperminds. denk dat ik toch maar een klacht in ga dienen, ik heb nu toch een brief van wnf met wanneer ik lid ben geworden, grote kans dat die chick van jou daar ook werkt en pepperminds iedereen een cursus irritant zijn geeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Sheldon. het volgende:
Werd onlangs aangesproken door een chick van WNF bij station Zuid. Mijn standaard reactie gegeven : Nee geen interesse. Begon ze nog door te zeiken ''Oh waarom niet dan, je hebt mijn verhaal nog niet eens gehoord'' , waarop ik antwoordde ''Ook geen interesse in het verhaal''..
Vervolgens liep ik AH to go in om even broodje te kopen. At deze op het plein op, zittend op een bankje. Komt gvd weer die chick naast me zitten. Dat gaat echt te ver
ja je moet bijna een wapen meenemen als je de straat op gaat zo irritant zijn die verkopers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Helaas snappen sommige straatverkopers het woord "nee" in al zijn eenvoud niet. Ik heb er eentje een keer bijna aangevlogen omdat ie maar bleef drammen.
Waauuwww, is het in de buurt van de VU/station Zuid echt zo erg? Ik zou gewoon Pepperminds mailen hoor, grote kans dat die lui van dat bedrijf zijn. Misschien is dit helemaal niet het beleid van Pepperminds maar zijn ze gewoon doorgedraafd, die lui die ervoor werken. Ik hoorde dat je een quotum moet halen per dag aan abonnees werven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waarom wordt hier eigenlijk niets tegen gedaan?
Ik haal er zelfs lol uit om die mensen af te zeiken of zonder ze aan te kijken door te lopen, maar mijn moeder is bijvoorbeeld iemand die zich hier gemakkelijk door laat intimideren.
Als ik over station zuid loop kom ik die lui aan zowel de voor- als achterzijde tegen, en vervolgens staan ze ook nog eens vaak bij de ingang van de VU. Hierdoor moet ik soms wel 5 x achter elkaar ''nee'' zeggen, en ik kom daar vrijwel elke dag.
Begin er echt goed ziek van te worden.
DIT INDERDAAD -___- Of dat er bij het station vanaf de zijkant zo'n figuur blij voor je neus springt, fuck offquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef CPS2000 het volgende:
Ja echt rete-irritant, ze proberen tegenwoordig ook steeds vaker mee te lopen of de weg te versperren.
ahahah meen je nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef mapima het volgende:
[..]
ahahaha ik zij van de week in den haag dat ik pas 15 ben geloven ze dat ook ik ben 19 in het echt
Haha nou nu word ik wel benieuwd naar wat de werknemers aangeleerd wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
Sinds ik voor pepperminds gewerkt heb zeg ik bij elke aanspraak per direct dat ik daar gewerkt heb. Dan begrijpen ze gelijk dat ik weet hoe ze denken - vanuit welk doel ze lullen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd
Ik zal je wat vertellen... Ik heb net het WNF opgebeld om me af te melden van lidmaatschap. Was geen enkel probleem, en ik kreeg meteen de vraag over of ik aan ben gesproken op straat. Nou gesprekje gehad, en ik heb verteld over dit forum en dat ze eens moet gaan kijken en jouw bericht over dat broodje en die verkoper bij de VU moet lezen. Hoop dat ze er iets mee kan, mijn klacht wordt iig naar pepperminds gestuurd en vaak doen ze er wat aan!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Sheldon. het volgende:
doe even normaal joh. ik vind het niet goed dat zij zulke irritante mensen als die gozer op straat (indirect ) betalen van geld dat ze binnenkrijgen van donaties, maar ik ben wel netjes geholpen en mijn abonnement is opgezegd zonder problemen plus die mevrouw gaat mijn klacht sturen naar pepperminds.quote:
Te laatquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden?quote:
DolfijntjesLovequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden?
1. Hij zei dat ik gebeld zou worden voor bevestiging. Is niet waar, of naja volgens de WNF mevrouw had het wel moeten gebeuren maar is dat dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als iemand je op straat iets aansmeert heb je een week de tijd om te annuleren. Doe je dat niet dan zit je er aan vast.
Als jij al op het punt bent daat je maandelijks automatische incasso's moet storneren zit je er al aan vast en loopt je schuld alleen maar op met uiteindelijk incassobureau en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder, bkr registratie en geen hypotheek als je afgestudeerd bent.
Je bent te laat, handel het af of wordt jaren later nog geconfronteerd met bkr problemen.
-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheersquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
DolfijntjesLove
Haar voorganger had ooit een ban.
Deze ook dacht ik: x-Lily
Maar ik weet het niet zeker van die eerste weet ik het zeker.
Te bedenken dat ze al vanaf 2008 bezig is op FOK! met dit gedoe.![]()
Meloewa ben je niet zijn foto's van, blondje_93 ook niet. Britneycheers is een kloon van een of andere kerel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef mapima het volgende:
[..]
-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheers
zeg dat ff tegen irritante users als rezania word gek van al die vergelijkingen met blondjequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meloewa ben je niet zijn foto's van, blondje_93 ook niet. Britneycheers is een kloon van een of andere kerel.
Maar x-lilly en jouw echte naam stroken heel erg met elkaar.
Dolfijntjeslove is een gok maar ik durf er wel wat niet dodelijk gif op in te nemen dat jij dat ook was.
Het topic moet wel een beetje interessant blijven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
jij doet wel heel veel moeite voor lui van wnf he?
Hmm irritante users? Maar onder dat rijtje hoor jij toch ook thuis?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef mapima het volgende:
[..]
zeg dat ff tegen irritante users als rezania word gek van al die vergelijkingen met blondje
Wat ga je nou studeren aankomend collegejaar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef mapima het volgende:
[..]
zeg dat ff tegen irritante users als rezania word gek van al die vergelijkingen met blondje
nou ik vind toch wel dat rezania de opperirritanteuser isquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm irritante users? Maar onder dat rijtje hoor jij toch ook thuis?
criminologie in leidenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat ga je nou studeren aankomend collegejaar?
Maar kun je je voorstellen dat mensen dat ook van jou vinden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
nou ik vind toch wel dat rezania de opperirritanteuser is
1. Ik denk omdat veel mensen ontslag nemen, of ontslagen worden door hun aanhoudende irritante gedrag. Ze moeten leden werven voor langere tijd en niet leden die na 1 keer opzeggen, volgens wnf die ik vandaag sprak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat zulke bedrijven succesvol zijn (lees: niet failliet gaan). Ze zoeken ALTIJD mensen en de figuren die jou gaan 'trainen' zijn vaak nog maar 17/18 jaar.
Zo heb je ook bedrijven die scholieren/studenten zoeken om ansichtkaarten aan huis te verkopen. Hoe the fuck kan zo'n bedrijf jarenlang blijven bestaan
Welke bloemen zijn dat?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
nou ik vind toch wel dat rezania de opperirritanteuser is
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mapina is kampioen dingen onnodig lang(dradig) vertellen....
Och, jij bent ook al weer 4 jaar bezig, Argo. We kunnen jullie ondertussen wel eigenlijk gewoon meneer en mevrouw Troll gaan noemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
DolfijntjesLove
Haar voorganger had ooit een ban.
Deze ook dacht ik: x-Lily
Maar ik weet het niet zeker van die eerste weet ik het zeker.
Te bedenken dat ze al vanaf 2008 bezig is op FOK! met dit gedoe.![]()
Rezania waarom woon jij eigenlijk niet op kamers? Want nu zitten we vanaf september steeds met elkaar in de trein.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Och, jij bent ook al weer 4 jaar bezig, Argo. We kunnen jullie ondertussen wel eigenlijk gewoon meneer en mevrouw Troll gaan noemen.
Oh, word je conductrice?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef mapima het volgende:
[..]
Rezania waarom woon jij eigenlijk niet op kamers? Want nu zitten we vanaf september steeds met elkaar in de trein.
Mooi, ga ik voortaan met de auto.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:30 schreef mapima het volgende:
[..]
ja op traject leiden-delft elke dag. en soms ook hoofddorp-leiden.
Nee, dan rij ik je omver.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:32 schreef mapima het volgende:
[..]
lijkt me heel verstandig.wel de weg vrijhouden voor als ik eraan kom op me motor he
Commandant Lassard staat zeker aan het hoofd van die academie, of niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:34 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben toegelaten tot de politie academie dus ik kan je dan boete geven (:
Nee ene mevrouw Trudyquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Commandant Lassard staat zeker aan het hoofd van die academie, of niet?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
Zo, ik heb het WNF gebeld, alles uitgelegd, en het was geen probleem om het op te zeggen, top!
De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd
Mooi, wat een irritante apen zijn dat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:09 schreef mapima het volgende:
hahahhahaha als je op pepperminds gerelateerde dingen zoekt vindt je dit topic al
Kan je vertellen waar en wanneer dat was? Dan is dat al klacht nummer 3 in dit topic waar Pepperminds wat mee kan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Mooi, wat een irritante apen zijn dat.
Een chick stond een keer op station van pepperminds noemde me een keer een egoist omdat ik niet wou doneren aan een of ander afrikaans goed doel
station breda ergens vorig jaar, wou dr eigenlijk versieren en ik dacht dat t lukte :p tot ik bot ging doen omdat ik er helemaal geen zin in hadquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:01 schreef mapima het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar en wanneer dat was? Dan is dat al klacht nummer 3 in dit topic waar Pepperminds wat mee kan.
Zo een topic als deze is ook geen goede reclame voor die lui. Maar ja, ik heb liever dat Pepperminds slecht bekend staat dan een instantie als KWF dat misschien uiteindelijk nog wel iets goeds doet...
Beste manier is gewoon negeren en psycho stare doen als ze op je af willen lopen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Je moet zeggen "Ik ben al lid!" als ze op je afkomen
Dat is de beste kortste manier om er gelijk mee af te handelen.
(zelf het werk ook 3 jaar gedaan![]()
)
Die juist pakken..dat zijn de onzekere types die je zo om hebt als je ze 1x staande hebt gehoudenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beste manier is gewoon negeren en psycho stare doen als ze op je af willen lopen.
Alsof ik iets ga afsluiten bij zo'n hippe mongoolquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Die juist pakken..dat zijn de onzekere types die je zo om hebt als je ze 1x staande hebt gehouden
Zeker wel...als ze je 1x in de tang hebben dan kom je er niet meer uit en ga jij gewoon tekenen!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof ik iets ga afsluiten bij zo'n hippe mongool
Sure, daarom heb ik natuurlijk ook al allerlei abonnementen afgeslotenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zeker wel...als ze je 1x in de tang hebben dan kom je er niet meer uit en ga jij gewoon tekenen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken dat soort types wel...half stotterend "jaaa...uhhh...maareeehh....uhhh..."
Nee, tekenen bitch
Maargoed dat je mij niet had want ik weet 100.000% zeker dat ik je alles aan kon smeren wat ik maar zou willenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sure, daarom heb ik natuurlijk ook al allerlei abonnementen afgesloten. Alsof ik me laat inpakken door zo'n pauper studentje wat net om de hoek komt kijken en denkt dat hij de man is
Of die "leuke meisjes" die ze dan inhuren.
Ik ben één keer aangesproken, toen zei ik dat ik de bus moest redden waarop hij riep "Kun je geen bus later nemen dan? En even mij verhaal aanhoren" Ik ben toen zo boos geworden dat hij met de staart tussen de benen wegliep, srs.
Ik zou eventueel wel wat van die kuikentjes kopen die ik zo op de tepels van mn vrouw kan zetten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maargoed dat je mij niet had want ik weet 100.000% zeker dat ik je alles aan kon smeren wat ik maar zou willen![]()
![]()
Jammeer weer dat je niet haptquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou eventueel wel wat van die kuikentjes kopen die ik zo op de tepels van mn vrouw kan zetten.
Ik vind het ook gewoon belachelijk, dat mensen zich aanmelden voor werk bij Pepperminds terwijl ze zich zelf doodergeren aan die lui... Alleen omdat ze geld nodig hebben. :Squote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
Die lui zijn ook gewoon tyfus asociaal. Ik bedoel, ik kan wel betere manieren bedenken om geld los te peuteren.
Ik heb ook bij een callcenter gewerkt, puur voor het geldquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon belachelijk, dat mensen zich aanmelden voor werk bij Pepperminds terwijl ze zich zelf doodergeren aan die lui... Alleen omdat ze geld nodig hebben. :S
Sorry maar wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook bij een callcenter gewerkt, puur voor het geldSinds ik daar gewerkt heb zou ik nog minder snel een lootje van de vriendenloterij kopen...
Denken dat ik mezelf iets laat aansmeren. Heb dit zelf echt een tijdje hardsales gedaan als opstapje naar een echte sales functiequote:
en wat vond je ervan en waaromquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
ha leuk topicque dit
heb voor streetwise gewerkt
Die lui grijpen je bij je arm enz maar vaak werkt dit wel inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt met een vriendelijk glimlach "nee, geen interesse" en je loopt door. Je hoeft niet boos te doen, geen onzin verhaaltjes te verzinnen, geen geweld. Gewoon duidelijk en beslist Nee zeggen en doorlopen.
dan mag je slaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Die lui grijpen je bij je arm enz maar vaak werkt dit wel inderdaad
Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Waarom? $$$$$$quote:
Jajajajaja jij welquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.
is er dan geen quotum dat je moet halen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom? $$$$$$
Hoe ik er van vond. Ja wel chill opzich. Leuke collega's en flexibele tijden natuurlijk. Handig voor als je studeert. Ik zag het ook niet als werken eigenlijk , gewoon op straat hangen en betaald krijgen
Heerlijk
Als je zo'n charismatisch persoon als ik ben dan gaat dat vrij makkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef mapima het volgende:
[..]
is er dan geen quotum dat je moet halen?
eig moeten we gwn voortaan help politie roepenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
hoi hoe is je nachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
[..]
eig moeten we gwn voortaan help politie roepen
jij hoort ook helemaal niet te Fok!ken op werk. Foeiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:39 schreef along het volgende:
PS welke kk homo, plaatst er nou tieten foto`s in dit topic, zit je dan op werk met een stel uitgezakte tieten op je scherm...
maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:35 schreef along het volgende:
Maarjah je moet ze gewoon flessen, gewoon zeggen dat je intresse hebt, heel die lijst invullen en dan op het laast zeggen dat je jou bank rekening vergeten ben, zijn ze mooi weer 10/15 minuten van hun tijd kwijt.
Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef mapima het volgende:
[..]
maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens?
oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullenquote:Op maandag 14 juli 2014 05:00 schreef along het volgende:
[..]
Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.
Geen idee, maar ik heb het weleens gedaan. Normaal zeg ik meteen geen interesse en loop ik altijd gelijk door, maar ze zijn gemeen en benaderen je zo dat je niet meteen doorhebt wie ze zijn. En als ik eenmaal stil sta, durf ik niet meer te weigerenquote:Op maandag 14 juli 2014 12:41 schreef mapima het volgende:
[..]
oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullen
al is het nog maar de vraag hoe ze erachter komen wie het wasss
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 16:10 schreef roodborst het volgende:
Hoezo niet van iemand afkomen?Je kunt toch doorlopen?
Ja hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef mapima het volgende:
[..]
NeeEen aantal van hen achtervolgen je serieus in de stad of springen steeds voor je
in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.quote:
Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef mapima het volgende:
[..]
in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.
en in dh bij dat punt van hm hi etos etc ook
Ja in Twente werkt dat misschien altijd jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef roodborst het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |