abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142098109
Ik vind dat echt irritant al die mensen van pepperminds, streetwise etc die je abonnementen proberen aan te smeren.

Laten we beginnen met er willen werken. Het is duidelijk dat ze écht mensen zoeken om ze te kunnen misbruiken. Als je dat formuliertje invult word je bijna meteen teruggebelt voor een sollicitatie die elke week op een bepaald moment er is en je mag al je vrienden meenemen dat vinden ze heel erg leuk.
Ik had me aangemeld omdat ik geld nodig had, maar dacht twee dagen later 'waar de fack ben ik mee bezig, dit is toch zielig, geld krijgen voor andere mensen ergeren en abonnementen aansmeren' dus ik mailde dat ik niet meer kom. Geen reactie. Krijg ik een sms met heeeyyy tot vanmiddag. Teruggesmst met ja ik had gemaild ik kom niet meer. Geen antwoord. :')

Als je 's ochtends langs het station loopt springen er allemaal van die donateurwervertjes tegen je aan, of geven ze je een hand en vragen ze of alles goed gaat. Idem voor als je gaat shoppen. Of er begint ineens een gozer te lullen dat BNN leden nodig heeft. FUCK-ING IRRITANT.

Een keer kwam ik niet van zo een gozer af, heb ik getekend voor een goede doel en nu moet ik steeds incasso's blokkeren en post weggooien. Die jongen is nog een dikke leugenaar ook ik zou telefonisch gebeld worden en zou JA moeten zeggen? Is niet gebeurd. Dus eig kan ik gewoon anderen hun gegevens op straat invullen zodat zij, als ze niks doorhebben, geld kwijtraken... -___-

Als je goed nadenkt zijn (een deel van???) die goede doelen nog leugenaars ook want ze betalen tonnen aan pepperminds om donateurs te vinden. Ja uh ze zouden toch onderzoek doen naar enge ziektes en zielige diertjes redden?

Echt schandalig dat dit überhaupt kan en dat zoveel mensen omdat ze geld te kort hebben zich zo laten misbruiken.

Nu denk ik serieus erover om een voorbeeld autipas van internet te printen voor in mijn portemonnee dan kan ik die aan die irritante kutmensen laten zien zodat ik kan shoppen zonder me te ergeren of gewoon mijn trein kan halen zonder dat een kneus me een abonnement op de nrc wil verkopen. Of nee als ik zo een pas laat zien gaan ze me vragen stellen over autisme en daarna alsnog abonnementen proberen aan te smeren. :')

Kleine wijziging: ik heb dat goede doel gebeld, opzeggen was geen probleem, en mijn klacht is genoteerd. Zij vertelde ook dat die wordt doorgestuurd aan de werkgever en dat mensen écht lastigvallen helemaal niet mag, Pepperminds ontslaat zulke mensen vaak zelfs! Misschien dat er daarom elke week aannamegesprekken zijn. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 16:57:11 ]
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:26:12 #2
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_142098183
Mapimatopic, niet gelezen :)
pi_142098218
waarom zo lang weer
pi_142098235
Je kan ook gewoon "nee, geen interesse" zeggen en doorlopen. Daar hoef je heus geen assertiviteitscursus voor gevolgd te hebben.
  Moderator woensdag 9 juli 2014 @ 16:27:19 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_142098249
Je kwam niet van een jongen af en hebt maar getekend. God christus je kan gelijk schrijven dat je sneu bent en bent versierd en je je gevleid voelde etc etc...

Sneue TS
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_142098274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef zovty het volgende:
Je kan ook gewoon "nee, geen interesse" zeggen en doorlopen. Daar hoef je heus geen assertiviteitscursus voor gevolgd te hebben.
helemaal niet. die mensen blijven je achtervolgen in een aantal gevallen.

Ik had er eentje die me vertelde dat hij me persoonlijk komt opzoeken als ik mijn goede doelen abo stop zet ooit in mijn leven. -__-

Gelukkig zie ik net dat opzeggen gratis is. :P
pi_142098297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Renesite het volgende:
Je kwam niet van een jongen af en hebt maar getekend. God christus je kan gelijk schrijven dat je sneu bent en bent versierd en je je gevleid voelde etc etc...

Sneue TS
Was kk irritant kk jochie zehma je wordt gebeld en je moet JA zeggen

Bovendien kost dit ook geld want ik heb nu allemaal post gekregen
pi_142098312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef mapima het volgende:

[..]

helemaal niet. die mensen blijven je achtervolgen in een aantal gevallen.

Ik had er eentje die me vertelde dat hij me persoonlijk komt opzoeken als ik mijn goede doelen abo stop zet ooit in mijn leven. -__-

Gelukkig zie ik net dat opzeggen gratis is. :P
Ach welnee. Onzin.

Overigens is dit geen marketing, maar colportage.
pi_142098323
TS kan er niet mee omgaan. Blijf dan gewoon lekker op je zolderkamertje zitten.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_142098334
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef zovty het volgende:

[..]

Ach welnee. Onzin.

Overigens is dit geen marketing, maar colportage.
Ja idd eigenlijk had ik hem gewoon een klap op zijn gezicht moeten geven en een klacht moeten indienen over bedreiging. _O_
pi_142098380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef mapima het volgende:

[..]

Ja idd eigenlijk had ik hem gewoon een klap op zijn gezicht moeten geven en een klacht moeten indienen over bedreiging. _O_
Nee.

Je zegt met een vriendelijk glimlach "nee, geen interesse" en je loopt door. Je hoeft niet boos te doen, geen onzin verhaaltjes te verzinnen, geen geweld. Gewoon duidelijk en beslist Nee zeggen en doorlopen.
pi_142098390
quote:
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_142098408
Nee, of ik ben al lid/donateur.
pi_142098417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee.

Je zegt met een vriendelijk glimlach "nee, geen interesse" en je loopt door. Je hoeft niet boos te doen, geen onzin verhaaltjes te verzinnen, geen geweld. Gewoon duidelijk en beslist Nee zeggen en doorlopen.
vaak wel ja, maar een aantal zijn echt heel irritant.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:31:20 #15
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142098420
Telefonisch gebeld, ja? :')
pi_142098440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef oxy88 het volgende:
Nee, of ik ben al lid/donateur.
ahahaha ik zij van de week in den haag dat ik pas 15 ben geloven ze dat ook ik ben 19 in het echt _O-
pi_142098489
Haha mapima topic :')

Kom bij streetwise.
pi_142098527
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Solo14 het volgende:
Haha mapima topic :')

Kom bij streetwise.
haha nee ik blijf lekker bij christine le duc
pi_142098654
Daarom heb ik op mijn deur een sticker met "geen colporteurs" en antwoord ik iedereen die mij op straat iets wil aansmeren met: "vanwege het feit dat mensen constant opgelicht worden door dit soort instanties heb ik een instantie opgericht met het uitbannen van instanties zoals deze. Graag zou ik u hier een paar vragen over willen stellen en daarbij kan ik u een abonnement aanbieden op ons tijdschrift "kolere colporteurs". U hoeft hier niets voor te doen, na het beantwoorden van mijn vragen die u ook allemaal met ja moet beantwoorden bent u automatisch lid, en ontvangt u een jaar lang ons prachtige tijdschrift. De vragen zijn echter een formaliteit en eigenlijk kan ik gelijk over gaan tot het noteren van uw gegevens, loopt u even mee?"

Niet echt maar zou leuk zijn
pi_142098682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef mapima het volgende:
ik ben 19 in het echt _O-
Niet waar man :D.
pi_142098697
Die mensen gaan ook telkens veel te ver :')

Werd onlangs aangesproken door een chick van WNF bij station Zuid. Mijn standaard reactie gegeven : Nee geen interesse. Begon ze nog door te zeiken ''Oh waarom niet dan, je hebt mijn verhaal nog niet eens gehoord'' , waarop ik antwoordde ''Ook geen interesse in het verhaal''..

Vervolgens liep ik AH to go in om even broodje te kopen. At deze op het plein op, zittend op een bankje. Komt gvd weer die chick naast me zitten. Dat gaat echt te ver :{
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:37:40 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142098709
quote:
Helaas snappen sommige straatverkopers het woord "nee" in al zijn eenvoud niet. Ik heb er eentje een keer bijna aangevlogen omdat ie maar bleef drammen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:38:34 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142098743
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Sheldon. het volgende:

Werd onlangs aangesproken door een chick van WNF bij station Zuid. Mijn standaard reactie gegeven : Nee geen interesse. Begon ze nog door te zeiken ''Oh waarom niet dan, je hebt mijn verhaal nog niet eens gehoord'' , waarop ik antwoordde ''Ook geen interesse in het verhaal''..

Vervolgens liep ik AH to go in om even broodje te kopen. At deze op het plein op, zittend op een bankje. Komt gvd weer die chick naast me zitten. Dat gaat echt te ver :{
Gegevens vragen, opdrachtgever een klacht sturen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_142098933
quote:

nouja zeg schandaaaalig! toevallig had ik bij die gozer die mij, toevallig van wnf, een abonnement aansmeerde omdat hij door bleef drammen, gevraagd waar hij werkt en dat is bij pepperminds. denk dat ik toch maar een klacht in ga dienen, ik heb nu toch een brief van wnf met wanneer ik lid ben geworden, grote kans dat die chick van jou daar ook werkt en pepperminds iedereen een cursus irritant zijn geeft.
pi_142098951
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Helaas snappen sommige straatverkopers het woord "nee" in al zijn eenvoud niet. Ik heb er eentje een keer bijna aangevlogen omdat ie maar bleef drammen.
ja je moet bijna een wapen meenemen als je de straat op gaat zo irritant zijn die verkopers.
pi_142099092
Waarom wordt hier eigenlijk niets tegen gedaan?

Ik haal er zelfs lol uit om die mensen af te zeiken of zonder ze aan te kijken door te lopen, maar mijn moeder is bijvoorbeeld iemand die zich hier gemakkelijk door laat intimideren.

Als ik over station zuid loop kom ik die lui aan zowel de voor- als achterzijde tegen, en vervolgens staan ze ook nog eens vaak bij de ingang van de VU. Hierdoor moet ik soms wel 5 x achter elkaar ''nee'' zeggen, en ik kom daar vrijwel elke dag.

Begin er echt goed ziek van te worden.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:46:24 #27
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142099133
Als je gewoon stoïcijns doorloopt heb je helemaal geen last van die figuren. Vaak spreken ze je dan al niet aan want ze kunnen prima inschatten wie er wellicht voor een donatie of abonnement te porren is en wie niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_142099155
Zie hier die leuke.gif van mapimatopic, niet gelezen met die dansende mannetjes.
pi_142099194
Ja echt rete-irritant, ze proberen tegenwoordig ook steeds vaker mee te lopen of de weg te versperren.
pi_142099201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waarom wordt hier eigenlijk niets tegen gedaan?

Ik haal er zelfs lol uit om die mensen af te zeiken of zonder ze aan te kijken door te lopen, maar mijn moeder is bijvoorbeeld iemand die zich hier gemakkelijk door laat intimideren.

Als ik over station zuid loop kom ik die lui aan zowel de voor- als achterzijde tegen, en vervolgens staan ze ook nog eens vaak bij de ingang van de VU. Hierdoor moet ik soms wel 5 x achter elkaar ''nee'' zeggen, en ik kom daar vrijwel elke dag.

Begin er echt goed ziek van te worden.
Waauuwww, is het in de buurt van de VU/station Zuid echt zo erg? Ik zou gewoon Pepperminds mailen hoor, grote kans dat die lui van dat bedrijf zijn. Misschien is dit helemaal niet het beleid van Pepperminds maar zijn ze gewoon doorgedraafd, die lui die ervoor werken. Ik hoorde dat je een quotum moet halen per dag aan abonnees werven. :')
pi_142099231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef CPS2000 het volgende:
Ja echt rete-irritant, ze proberen tegenwoordig ook steeds vaker mee te lopen of de weg te versperren.
DIT INDERDAAD -___- Of dat er bij het station vanaf de zijkant zo'n figuur blij voor je neus springt, fuck off
pi_142099298
Sinds ik voor pepperminds gewerkt heb zeg ik bij elke aanspraak per direct dat ik daar gewerkt heb. Dan begrijpen ze gelijk dat ik weet hoe ze denken - vanuit welk doel ze lullen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:50:51 #33
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142099341

Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142099428
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef Zeetakje het volgende:
pi_142099489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef mapima het volgende:

[..]

ahahaha ik zij van de week in den haag dat ik pas 15 ben geloven ze dat ook ik ben 19 in het echt _O-
ahahah meen je niet _O- _O-
pi_142099509
Zo, ik heb het WNF gebeld, alles uitgelegd, en het was geen probleem om het op te zeggen, top! :)

De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd en verteld over dat ik net een klacht las over dat het bij de VU in de buurt wel heel extreem is, dus misschien gebeurt er eindelijk eens wat. ;) Ze vertelde dat ze dit topic gaat bekijken, hoop dat ze die klacht van dat incident bij de VU ook mee kan nemen. :O En anders is het een leuke opmerking voor Pepperminds.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 16:59:07 ]
pi_142099669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
Sinds ik voor pepperminds gewerkt heb zeg ik bij elke aanspraak per direct dat ik daar gewerkt heb. Dan begrijpen ze gelijk dat ik weet hoe ze denken - vanuit welk doel ze lullen.
Haha nou nu word ik wel benieuwd naar wat de werknemers aangeleerd wordt. :P Want van wat ik net heb begrepen mag het niet eens zo agressief zijn als ik heb beschreven en die andere user van dat geval bij de VU.
pi_142099783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 17:00:39 ]
pi_142099786
quote:

Ik zal je wat vertellen... Ik heb net het WNF opgebeld om me af te melden van lidmaatschap. Was geen enkel probleem, en ik kreeg meteen de vraag over of ik aan ben gesproken op straat. Nou gesprekje gehad, en ik heb verteld over dit forum en dat ze eens moet gaan kijken en jouw bericht over dat broodje en die verkoper bij de VU moet lezen. Hoop dat ze er iets mee kan, mijn klacht wordt iig naar pepperminds gestuurd en vaak doen ze er wat aan!
pi_142100255

Speciaal voor het WNF.
pi_142100400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor het WNF.
doe even normaal joh. ik vind het niet goed dat zij zulke irritante mensen als die gozer op straat (indirect ) betalen van geld dat ze binnenkrijgen van donaties, maar ik ben wel netjes geholpen en mijn abonnement is opgezegd zonder problemen plus die mevrouw gaat mijn klacht sturen naar pepperminds.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:11:34 #42
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142100411
Snap er niets van ik wil deze 1 minuut van mijn leven terug.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:11:48 #43
419250 Spongeboss
pi_142100429
quote:
Te laat :'(
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:15:21 #44
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142100730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:11 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Te laat :'(
Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden? :')
pi_142100737
Als iemand je op straat iets aansmeert heb je een week de tijd om te annuleren. Doe je dat niet dan zit je er aan vast.

Als jij al op het punt bent daat je maandelijks automatische incasso's moet storneren zit je er al aan vast en loopt je schuld alleen maar op met uiteindelijk incassobureau en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder, bkr registratie en geen hypotheek als je afgestudeerd bent.

Je bent te laat, handel het af of wordt jaren later nog geconfronteerd met bkr problemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:16:19 #46
419250 Spongeboss
pi_142100783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden? :')
DolfijntjesLove

Haar voorganger had ooit een ban.

Deze ook dacht ik: x-Lily

Maar ik weet het niet zeker van die eerste weet ik het zeker.

Te bedenken dat ze al vanaf 2008 bezig is op FOK! met dit gedoe. :')
pi_142100917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als iemand je op straat iets aansmeert heb je een week de tijd om te annuleren. Doe je dat niet dan zit je er aan vast.

Als jij al op het punt bent daat je maandelijks automatische incasso's moet storneren zit je er al aan vast en loopt je schuld alleen maar op met uiteindelijk incassobureau en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder, bkr registratie en geen hypotheek als je afgestudeerd bent.

Je bent te laat, handel het af of wordt jaren later nog geconfronteerd met bkr problemen.
1. Hij zei dat ik gebeld zou worden voor bevestiging. Is niet waar, of naja volgens de WNF mevrouw had het wel moeten gebeuren maar is dat dus niet gebeurd.
2. Je kan altijd opzeggen, heb ik gedaan, geen enkel probleem. Ik heb een enkele incasso geweigerd tot nu toe.
pi_142100946
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

DolfijntjesLove

-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheers
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:19:55 #49
419250 Spongeboss
pi_142101000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef mapima het volgende:

[..]

-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheers
Meloewa ben je niet zijn foto's van, blondje_93 ook niet. Britneycheers is een kloon van een of andere kerel.

Maar x-lilly en jouw echte naam stroken heel erg met elkaar.

Dolfijntjeslove is een gok maar ik durf er wel wat niet dodelijk gif op in te nemen dat jij dat ook was.
pi_142101039
pi_142101044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Meloewa ben je niet zijn foto's van, blondje_93 ook niet. Britneycheers is een kloon van een of andere kerel.

Maar x-lilly en jouw echte naam stroken heel erg met elkaar.

Dolfijntjeslove is een gok maar ik durf er wel wat niet dodelijk gif op in te nemen dat jij dat ook was.
zeg dat ff tegen irritante users als rezania word gek van al die vergelijkingen met blondje
pi_142101058
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
jij doet wel heel veel moeite voor lui van wnf he?
pi_142101068
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef mapima het volgende:

[..]

jij doet wel heel veel moeite voor lui van wnf he?
Het topic moet wel een beetje interessant blijven.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:21:29 #54
419250 Spongeboss
pi_142101075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef mapima het volgende:

[..]

zeg dat ff tegen irritante users als rezania word gek van al die vergelijkingen met blondje
Hmm irritante users? Maar onder dat rijtje hoor jij toch ook thuis?
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:21:43 #55
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142101090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef mapima het volgende:

[..]

Wat ga je nou studeren aankomend collegejaar? :')
pi_142101095
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hmm irritante users? Maar onder dat rijtje hoor jij toch ook thuis?
nou ik vind toch wel dat rezania de opperirritanteuser is
pi_142101117
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Wat ga je nou studeren aankomend collegejaar? :')
criminologie in leiden
pi_142101147
Ik kan echt niet begrijpen dat zulke bedrijven succesvol zijn (lees: niet failliet gaan). Ze zoeken ALTIJD mensen en de figuren die jou gaan 'trainen' zijn vaak nog maar 17/18 jaar.

Zo heb je ook bedrijven die scholieren/studenten zoeken om ansichtkaarten aan huis te verkopen. Hoe the fuck kan zo'n bedrijf jarenlang blijven bestaan :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:23:19 #59
419250 Spongeboss
pi_142101171
quote:

[..]

Maar kun je je voorstellen dat mensen dat ook van jou vinden?
pi_142101211
pi_142101231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat zulke bedrijven succesvol zijn (lees: niet failliet gaan). Ze zoeken ALTIJD mensen en de figuren die jou gaan 'trainen' zijn vaak nog maar 17/18 jaar.

Zo heb je ook bedrijven die scholieren/studenten zoeken om ansichtkaarten aan huis te verkopen. Hoe the fuck kan zo'n bedrijf jarenlang blijven bestaan :')
1. Ik denk omdat veel mensen ontslag nemen, of ontslagen worden door hun aanhoudende irritante gedrag. Ze moeten leden werven voor langere tijd en niet leden die na 1 keer opzeggen, volgens wnf die ik vandaag sprak.
2. Echt? Nee joh, hoe weet je dat? Ik dacht dat is iemand van 24 of zo, iig jonger dan 30, die met allemaal "stoere" taal trainingen geeft.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:29:20 #62
419250 Spongeboss
pi_142101472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke bloemen zijn dat?
Die mini zonnenbloem achtige bloemen --> Rechts.
pi_142101770
quote:

[..]

:') rezania aanzien voor spiegel
pi_142101934
Mapina is kampioen dingen onnodig lang(dradig) vertellen....
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:05:28 #65
419250 Spongeboss
pi_142104544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mapina is kampioen dingen onnodig lang(dradig) vertellen....
_O_
pi_142105201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mapina
Wie?
pi_142120082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

DolfijntjesLove

Och, jij bent ook al weer 4 jaar bezig, Argo. We kunnen jullie ondertussen wel eigenlijk gewoon meneer en mevrouw Troll gaan noemen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142120175
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Och, jij bent ook al weer 4 jaar bezig, Argo. We kunnen jullie ondertussen wel eigenlijk gewoon meneer en mevrouw Troll gaan noemen.
Rezania waarom woon jij eigenlijk niet op kamers? Want nu zitten we vanaf september steeds met elkaar in de trein.
pi_142120223
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:20 schreef mapima het volgende:

[..]

Rezania waarom woon jij eigenlijk niet op kamers? Want nu zitten we vanaf september steeds met elkaar in de trein.
Oh, word je conductrice?
pi_142120691
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, word je conductrice?
ja op traject leiden-delft elke dag. en soms ook hoofddorp-leiden.
pi_142120732
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:30 schreef mapima het volgende:

[..]

ja op traject leiden-delft elke dag. en soms ook hoofddorp-leiden.
Mooi, ga ik voortaan met de auto.
pi_142120778
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mooi, ga ik voortaan met de auto.
lijkt me heel verstandig. :) wel de weg vrijhouden voor als ik eraan kom op me motor he
pi_142120843
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:32 schreef mapima het volgende:

[..]

lijkt me heel verstandig. :) wel de weg vrijhouden voor als ik eraan kom op me motor he
Nee, dan rij ik je omver. :)
pi_142120926
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, dan rij ik je omver. :)
ik ben toegelaten tot de politie academie dus ik kan je dan boete geven (:
pi_142121053
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:34 schreef mapima het volgende:

[..]

ik ben toegelaten tot de politie academie dus ik kan je dan boete geven (:
Commandant Lassard staat zeker aan het hoofd van die academie, of niet?
pi_142121784
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Commandant Lassard staat zeker aan het hoofd van die academie, of niet?
Nee ene mevrouw Trudy
pi_142130167
hahahhahaha als je op pepperminds gerelateerde dingen zoekt vindt je dit topic al
pi_142144622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
Zo, ik heb het WNF gebeld, alles uitgelegd, en het was geen probleem om het op te zeggen, top! :)

De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd
^O^
  donderdag 10 juli 2014 @ 18:25:00 #79
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_142145150
Hier moet ik gepost hebben, mijn kans om beroemd te worden is aldaar.
pi_142145688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 10:09 schreef mapima het volgende:
hahahhahaha als je op pepperminds gerelateerde dingen zoekt vindt je dit topic al
Mooi, wat een irritante apen zijn dat.

Een chick stond een keer op station van pepperminds noemde me een keer een egoist omdat ik niet wou doneren aan een of ander afrikaans goed doel
pi_142145724
Oud-pepperminder hiero. Heb er een half jaar gewerkt. Aanvankelijk ging het wel goed, leuke bonusjes vanwege redelijk wat abonnementen. Na een tijdje kon ik mezelf echt niet meer van deur tot deur slepen om telkens weer het riedeltje te doen.

Bij de training geven ze aan dat je niet mag liegen. In de praktijk stimuleren de captains je wel om halve waarheden te verkopen (of dingen te verzwijgen) omdat zij immers ook meer bonus krijgen als jij meer verkoopt.

Verder zijn die dames en heren natuurlijk veel getrainder in het gesprek en leren ze wat technieken/zinnen om je toch over de streep te trekken. Een echte verkoper trekt ook mensen over de streep die eigenlijk niet willen. Niet moreel... maar als je daarmee je bonus scoort... who cares!

Wat ze natuurlijk helemaal niet vertellen is dat het goede doel ongeveer een half jaar 0,0 ontvangt omdat eerst Pepperminds een bedrag krijgt voor de abonnee. Uiteindelijk verdienen de goede doelen er wel aan omdat je gemiddeld langer dan een half jaar doneert. Maar wil je dus een goed doel steunen: schrijf je in via internet. Dan komt het geld wel direct bij het goede doel op de rekening.

Heb je geen zin om aangesproken te worden? Gewoon "nee, geen interesse" zeggen en doorstappen. Mensen zijn te beleefd tegen deze jongelui en denken dat het leuke lieve mensen zijn die voor het goede doel werken.
pi_142146235
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Mooi, wat een irritante apen zijn dat.

Een chick stond een keer op station van pepperminds noemde me een keer een egoist omdat ik niet wou doneren aan een of ander afrikaans goed doel
Kan je vertellen waar en wanneer dat was? Dan is dat al klacht nummer 3 in dit topic waar Pepperminds wat mee kan. _O_

Zo een topic als deze is ook geen goede reclame voor die lui. Maar ja, ik heb liever dat Pepperminds slecht bekend staat dan een instantie als KWF dat misschien uiteindelijk nog wel iets goeds doet...
pi_142146294
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:01 schreef mapima het volgende:

[..]

Kan je vertellen waar en wanneer dat was? Dan is dat al klacht nummer 3 in dit topic waar Pepperminds wat mee kan. _O_

Zo een topic als deze is ook geen goede reclame voor die lui. Maar ja, ik heb liever dat Pepperminds slecht bekend staat dan een instantie als KWF dat misschien uiteindelijk nog wel iets goeds doet...
station breda ergens vorig jaar, wou dr eigenlijk versieren en ik dacht dat t lukte :p tot ik bot ging doen omdat ik er helemaal geen zin in had
pi_142146938
Je moet zeggen "Ik ben al lid!" als ze op je afkomen

Dat is de beste kortste manier om er gelijk mee af te handelen.

(zelf het werk ook 3 jaar gedaan ~O> |:( )
pi_142147577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Je moet zeggen "Ik ben al lid!" als ze op je afkomen

Dat is de beste kortste manier om er gelijk mee af te handelen.

(zelf het werk ook 3 jaar gedaan ~O> |:( )
Beste manier is gewoon negeren en psycho stare doen als ze op je af willen lopen.
pi_142147823
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Beste manier is gewoon negeren en psycho stare doen als ze op je af willen lopen.
Die juist pakken..dat zijn de onzekere types die je zo om hebt als je ze 1x staande hebt gehouden
pi_142147869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Die juist pakken..dat zijn de onzekere types die je zo om hebt als je ze 1x staande hebt gehouden
Alsof ik iets ga afsluiten bij zo'n hippe mongool :')
pi_142147887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alsof ik iets ga afsluiten bij zo'n hippe mongool :')
Zeker wel...als ze je 1x in de tang hebben dan kom je er niet meer uit en ga jij gewoon tekenen! :Y _O_ _O_ :Y :Y :Y

Ken dat soort types wel...half stotterend "jaaa...uhhh...maareeehh....uhhh..."

Nee, tekenen bitch ~O>
pi_142147962
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Zeker wel...als ze je 1x in de tang hebben dan kom je er niet meer uit en ga jij gewoon tekenen! :Y _O_ _O_ :Y :Y :Y

Ken dat soort types wel...half stotterend "jaaa...uhhh...maareeehh....uhhh..."

Nee, tekenen bitch
Sure, daarom heb ik natuurlijk ook al allerlei abonnementen afgesloten :') . Alsof ik me laat inpakken door zo'n pauper studentje wat net om de hoek komt kijken en denkt dat hij de man is :') Of die "leuke meisjes" die ze dan inhuren.

Ik ben één keer aangesproken, toen zei ik dat ik de bus moest redden waarop hij riep "Kun je geen bus later nemen dan? En even mij verhaal aanhoren" Ik ben toen zo boos geworden dat hij met de staart tussen de benen wegliep, srs.
pi_142147992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sure, daarom heb ik natuurlijk ook al allerlei abonnementen afgesloten :') . Alsof ik me laat inpakken door zo'n pauper studentje wat net om de hoek komt kijken en denkt dat hij de man is :') Of die "leuke meisjes" die ze dan inhuren.

Ik ben één keer aangesproken, toen zei ik dat ik de bus moest redden waarop hij riep "Kun je geen bus later nemen dan? En even mij verhaal aanhoren" Ik ben toen zo boos geworden dat hij met de staart tussen de benen wegliep, srs.
Maargoed dat je mij niet had want ik weet 100.000% zeker dat ik je alles aan kon smeren wat ik maar zou willen 8-) 8-) 8-)
pi_142148015
Die lui zijn ook gewoon tyfus asociaal. Ik bedoel, ik kan wel betere manieren bedenken om geld los te peuteren.
pi_142148020
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maargoed dat je mij niet had want ik weet 100.000% zeker dat ik je alles aan kon smeren wat ik maar zou willen 8-) 8-) 8-)
Ik zou eventueel wel wat van die kuikentjes kopen die ik zo op de tepels van mn vrouw kan zetten.
pi_142148271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik zou eventueel wel wat van die kuikentjes kopen die ik zo op de tepels van mn vrouw kan zetten.
Jammeer weer dat je niet hapt
pi_142149104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
Die lui zijn ook gewoon tyfus asociaal. Ik bedoel, ik kan wel betere manieren bedenken om geld los te peuteren.
Ik vind het ook gewoon belachelijk, dat mensen zich aanmelden voor werk bij Pepperminds terwijl ze zich zelf doodergeren aan die lui... Alleen omdat ze geld nodig hebben. :S
pi_142149249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef mapima het volgende:

[..]

Ik vind het ook gewoon belachelijk, dat mensen zich aanmelden voor werk bij Pepperminds terwijl ze zich zelf doodergeren aan die lui... Alleen omdat ze geld nodig hebben. :S
Ik heb ook bij een callcenter gewerkt, puur voor het geld ;) Sinds ik daar gewerkt heb zou ik nog minder snel een lootje van de vriendenloterij kopen...
pi_142150734
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik heb ook bij een callcenter gewerkt, puur voor het geld ;) Sinds ik daar gewerkt heb zou ik nog minder snel een lootje van de vriendenloterij kopen...
Sorry maar wat bedoel je ermee? :@
pi_142150790
Ik moest mensen loten aansmeren, maar omdat ik nu de verkooptechnieken een beetje ken zou ik niet snel zelf zo'n lootje kopen.
pi_142154892
Als goed doel zou ik niet geassocieerd willen worden met dit soort aansmeerpraktijken aan mensen die niet goed nee kunnen zeggen.

Dan doe je iets goeds, maar ga je mensen lopen misbruiken om dat doel te bereiken. :')

Het doel heiligt echt niet de middelen.

Dat zo'n boekenclubje dit doet is al triest, maar een goed doel zou beter moeten weten.

En ik denk ook dat je merkwaarde daalt als je merk eenmaal wordt geassocieerd met van die sneue verkopers.
pi_142155110
Verkopen aan labiele mensen _O_
pi_142155726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef Fushia2 het volgende:
Verkopen aan labiele mensen _O_
Goed dat je dat sportief opvat
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:10:29 #101
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142155831
ha leuk topicque dit
heb voor streetwise gewerkt
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_142155941
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:07 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Goed dat je dat sportief opvat
Denken dat ik mezelf iets laat aansmeren. Heb dit zelf echt een tijdje hardsales gedaan als opstapje naar een echte sales functie :')

"Tekent u maar hier, ik zorg wel voor alles" _O_
pi_142156971
quote:
6s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
ha leuk topicque dit
heb voor streetwise gewerkt
en wat vond je ervan en waarom :P
pi_142157106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee.

Die lui grijpen je bij je arm enz maar vaak werkt dit wel inderdaad
pi_142157131
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

dan mag je slaan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142157166
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef Zeetakje het volgende:
pi_142157167
quote:

[..]

Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:46:24 #108
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142157179
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:41 schreef mapima het volgende:

[..]

en wat vond je ervan en waarom :P
Waarom? $$$$$$
Hoe ik er van vond. Ja wel chill opzich. Leuke collega's en flexibele tijden natuurlijk. Handig voor als je studeert. Ik zag het ook niet als werken eigenlijk , gewoon op straat hangen en betaald krijgen
Heerlijk :')
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_142157201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.
Jajajajaja jij wel
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142157510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Waarom? $$$$$$
Hoe ik er van vond. Ja wel chill opzich. Leuke collega's en flexibele tijden natuurlijk. Handig voor als je studeert. Ik zag het ook niet als werken eigenlijk , gewoon op straat hangen en betaald krijgen
Heerlijk :')
is er dan geen quotum dat je moet halen? :o
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:55:41 #111
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142157540
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef mapima het volgende:

[..]

is er dan geen quotum dat je moet halen? :o
Als je zo'n charismatisch persoon als ik ben dan gaat dat vrij makkelijk.
Ben een straatfilosoof
pi_142158608
quote:

[..]

eig moeten we gwn voortaan help politie roepen
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:36:23 #113
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142158663
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 00:33 schreef mapima het volgende:

[..]

eig moeten we gwn voortaan help politie roepen
hoi hoe is je nacht
  Forum Admin vrijdag 11 juli 2014 @ 03:19:46 #114
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_142160255
Zeggen dat je in de schuldsanering zit. Dan mogen ze je geen abonnement aansmeren. True story
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 11 juli 2014 @ 03:35:49 #115
394226 along
In Hong Kong
pi_142160302
Ook gedaan bij eentje vlak bij het benthemstraat in rotterdam. Wat een berg droeftoeters en kk leijers werken daar. Zelf ooit es een paar krant abbo`s laten tekenen door wat bejaarden, ik voelde me er kut bij want die mensen betalen dik voor een natte kut.

Dit bedrijf dropte je af met een andere colleaga en een kk zware tas vol krantjes aan de voorkant van een winkel centrum, of nog erger je mag het openbaar vervoer nemen met 30 kilo aan kranten. die je dan vervolgens "gratis"weg mocht geven, maar... je moest hem dan vast blijven houden als mensen hem aannamen en dan vervolgens je verkoop pitch doen.

Het personeel dat er in vaste dienst werkt zijn HBO droeftoetertjes eerste klas, wannabe net kapsel kakkers volk. Alles moest zo geforceerd mogelijk "gezellig" zijn, met een voetbal tafel en een biertje na... de kk ik kwam er alleen omdat ik centen nodig had.

Maarjah je moet ze gewoon flessen, gewoon zeggen dat je intresse hebt, heel die lijst invullen en dan op het laast zeggen dat je jou bank rekening vergeten ben, zijn ze mooi weer 10/15 minuten van hun tijd kwijt.
Woont in een Biodome.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 03:39:30 #116
394226 along
In Hong Kong
pi_142160309
PS welke kk homo, plaatst er nou tieten foto`s in dit topic, zit je dan op werk met een stel uitgezakte tieten op je scherm...
Woont in een Biodome.
pi_142160317
Dat soort volk überhaupt de kans geven je aan te spreken :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:52:02 #118
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142162633
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 03:39 schreef along het volgende:
PS welke kk homo, plaatst er nou tieten foto`s in dit topic, zit je dan op werk met een stel uitgezakte tieten op je scherm...
jij hoort ook helemaal niet te Fok!ken op werk. Foei
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142166306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 03:35 schreef along het volgende:

Maarjah je moet ze gewoon flessen, gewoon zeggen dat je intresse hebt, heel die lijst invullen en dan op het laast zeggen dat je jou bank rekening vergeten ben, zijn ze mooi weer 10/15 minuten van hun tijd kwijt.
maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens? :o
  maandag 14 juli 2014 @ 05:00:34 #120
394226 along
In Hong Kong
pi_142272854
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef mapima het volgende:

[..]

maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens? :o
Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.
Woont in een Biodome.
pi_142278323
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 05:00 schreef along het volgende:

[..]

Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.
oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullen

al is het nog maar de vraag hoe ze erachter komen wie het wasss
pi_142278410
Bij leuke meisjes gewoon je 06 op zo'n formuliertje zetten en weglopen. ??? Profit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 14 juli 2014 @ 12:48:50 #123
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_142278532
Mapima topi... Whut, terechte klacht.
pi_142279594
Deze is ook leuk

Begin 2013 ben ik meerdere keren aangesproken door Peppermindslui of ik alsjeblieft lid wil worden van BNN eenmalig 6 euro en je krijgt een spuiten en slikken spel. Als je geen lid wordt verdwijnt BNN van de buis maar dat je geen geld op je bankrekening hebt geeft niet want wat er niet is kan BNN niet afschrijven.

Donder op. Zeg dan gelijk dat het jou gaat om leden aansmeren voor bonus ipv BNN redden.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:54:57 #125
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_142286286
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:41 schreef mapima het volgende:

[..]

oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullen

al is het nog maar de vraag hoe ze erachter komen wie het wasss
Geen idee, maar ik heb het weleens gedaan. Normaal zeg ik meteen geen interesse en loop ik altijd gelijk door, maar ze zijn gemeen en benaderen je zo dat je niet meteen doorhebt wie ze zijn. En als ik eenmaal stil sta, durf ik niet meer te weigeren ;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 14 juli 2014 @ 16:10:03 #126
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_142287028
Hoezo niet van iemand afkomen? :? Je kunt toch doorlopen?
pi_142288434
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:10 schreef roodborst het volgende:
Hoezo niet van iemand afkomen? :? Je kunt toch doorlopen?
Nee :') Een aantal van hen achtervolgen je serieus in de stad of springen steeds voor je
  maandag 14 juli 2014 @ 16:52:38 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142288733
Die mensen vallen dan ook alleen de meest dom uitziende types lastig, ik word al jaren niet meer aangesproken omdat die kneuzen zien dat ik kilometers boven ze sta en ze hun tijd verspillen met hun praattrucjes.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 14 juli 2014 @ 18:28:14 #129
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_142292078
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef mapima het volgende:

[..]

Nee :') Een aantal van hen achtervolgen je serieus in de stad of springen steeds voor je
Ja hoor. :')
pi_142292453
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef roodborst het volgende:

[..]

Ja hoor. :')
in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.

en in dh bij dat punt van hm hi etos etc ook :')
  maandag 14 juli 2014 @ 18:41:47 #131
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_142292489
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef mapima het volgende:

[..]

in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.

en in dh bij dat punt van hm hi etos etc ook :')
Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.
pi_142324773
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef roodborst het volgende:

[..]

Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.
Ja in Twente werkt dat misschien altijd ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')