Denken dat ik mezelf iets laat aansmeren. Heb dit zelf echt een tijdje hardsales gedaan als opstapje naar een echte sales functiequote:
en wat vond je ervan en waaromquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
ha leuk topicque dit
heb voor streetwise gewerkt
Die lui grijpen je bij je arm enz maar vaak werkt dit wel inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee.
Je zegt met een vriendelijk glimlach "nee, geen interesse" en je loopt door. Je hoeft niet boos te doen, geen onzin verhaaltjes te verzinnen, geen geweld. Gewoon duidelijk en beslist Nee zeggen en doorlopen.
dan mag je slaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Die lui grijpen je bij je arm enz maar vaak werkt dit wel inderdaad
Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Waarom? $$$$$$quote:
Jajajajaja jij welquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als zo'n gast me bij m'n arm grijpt werk ik hem tegen de grond. Maar dat zijn vast alleen van die gluiperige gastjes die dat doen bij meisjes.
is er dan geen quotum dat je moet halen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom? $$$$$$
Hoe ik er van vond. Ja wel chill opzich. Leuke collega's en flexibele tijden natuurlijk. Handig voor als je studeert. Ik zag het ook niet als werken eigenlijk , gewoon op straat hangen en betaald krijgen
Heerlijk
Als je zo'n charismatisch persoon als ik ben dan gaat dat vrij makkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef mapima het volgende:
[..]
is er dan geen quotum dat je moet halen?
eig moeten we gwn voortaan help politie roepenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
hoi hoe is je nachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
[..]
eig moeten we gwn voortaan help politie roepen
jij hoort ook helemaal niet te Fok!ken op werk. Foeiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:39 schreef along het volgende:
PS welke kk homo, plaatst er nou tieten foto`s in dit topic, zit je dan op werk met een stel uitgezakte tieten op je scherm...
maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:35 schreef along het volgende:
Maarjah je moet ze gewoon flessen, gewoon zeggen dat je intresse hebt, heel die lijst invullen en dan op het laast zeggen dat je jou bank rekening vergeten ben, zijn ze mooi weer 10/15 minuten van hun tijd kwijt.
Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef mapima het volgende:
[..]
maar dan hebben ze toch wel je overige gegevens?
oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullenquote:Op maandag 14 juli 2014 05:00 schreef along het volgende:
[..]
Nee gewoon guus geluk, duckstad enzo en ze reverse lekker maken en laten denken dat ze weer een sukkel binnen getrokken hebben en 10 euro bonus krijgen.
Geen idee, maar ik heb het weleens gedaan. Normaal zeg ik meteen geen interesse en loop ik altijd gelijk door, maar ze zijn gemeen en benaderen je zo dat je niet meteen doorhebt wie ze zijn. En als ik eenmaal stil sta, durf ik niet meer te weigerenquote:Op maandag 14 juli 2014 12:41 schreef mapima het volgende:
[..]
oh ja dat is slim maar is dat niet verboden, nepgegevens invullen
al is het nog maar de vraag hoe ze erachter komen wie het wasss
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 16:10 schreef roodborst het volgende:
Hoezo niet van iemand afkomen?Je kunt toch doorlopen?
Ja hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef mapima het volgende:
[..]
NeeEen aantal van hen achtervolgen je serieus in de stad of springen steeds voor je
in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.quote:
Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef mapima het volgende:
[..]
in leiden in de stad is het wel extreem hoor, bij cs daar ook.
en in dh bij dat punt van hm hi etos etc ook
Ja in Twente werkt dat misschien altijd jaquote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef roodborst het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon geen aandacht schenken en doorlopen. Dus zeik niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |