Ik vind dat echt irritant al die mensen van pepperminds, streetwise etc die je abonnementen proberen aan te smeren.
Laten we beginnen met er willen werken. Het is duidelijk dat ze écht mensen zoeken om ze te kunnen misbruiken. Als je dat formuliertje invult word je bijna meteen teruggebelt voor een sollicitatie die elke week op een bepaald moment er is en je mag al je vrienden meenemen dat vinden ze heel erg leuk.
Ik had me aangemeld omdat ik geld nodig had, maar dacht twee dagen later 'waar de fack ben ik mee bezig, dit is toch zielig, geld krijgen voor andere mensen ergeren en abonnementen aansmeren' dus ik mailde dat ik niet meer kom. Geen reactie. Krijg ik een sms met heeeyyy tot vanmiddag. Teruggesmst met ja ik had gemaild ik kom niet meer. Geen antwoord.
Als je 's ochtends langs het station loopt springen er allemaal van die donateurwervertjes tegen je aan, of geven ze je een hand en vragen ze of alles goed gaat. Idem voor als je gaat shoppen. Of er begint ineens een gozer te lullen dat BNN leden nodig heeft. FUCK-ING IRRITANT.
Een keer kwam ik niet van zo een gozer af, heb ik getekend voor een goede doel en nu moet ik steeds incasso's blokkeren en post weggooien. Die jongen is nog een dikke leugenaar ook ik zou telefonisch gebeld worden en zou JA moeten zeggen? Is niet gebeurd. Dus eig kan ik gewoon anderen hun gegevens op straat invullen zodat zij, als ze niks doorhebben, geld kwijtraken... -___-
Als je goed nadenkt zijn (een deel van???) die goede doelen nog leugenaars ook want ze betalen tonnen aan pepperminds om donateurs te vinden. Ja uh ze zouden toch onderzoek doen naar enge ziektes en zielige diertjes redden?
Echt schandalig dat dit überhaupt kan en dat zoveel mensen omdat ze geld te kort hebben zich zo laten misbruiken.
Nu denk ik serieus erover om een voorbeeld autipas van internet te printen voor in mijn portemonnee dan kan ik die aan die irritante kutmensen laten zien zodat ik kan shoppen zonder me te ergeren of gewoon mijn trein kan halen zonder dat een kneus me een abonnement op de nrc wil verkopen. Of nee als ik zo een pas laat zien gaan ze me vragen stellen over autisme en daarna alsnog abonnementen proberen aan te smeren.

Kleine wijziging: ik heb dat goede doel gebeld, opzeggen was geen probleem, en mijn klacht is genoteerd. Zij vertelde ook dat die wordt doorgestuurd aan de werkgever en dat mensen écht lastigvallen helemaal niet mag, Pepperminds ontslaat zulke mensen vaak zelfs! Misschien dat er daarom elke week aannamegesprekken zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 16:57:11 ]