abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142099092
Waarom wordt hier eigenlijk niets tegen gedaan?

Ik haal er zelfs lol uit om die mensen af te zeiken of zonder ze aan te kijken door te lopen, maar mijn moeder is bijvoorbeeld iemand die zich hier gemakkelijk door laat intimideren.

Als ik over station zuid loop kom ik die lui aan zowel de voor- als achterzijde tegen, en vervolgens staan ze ook nog eens vaak bij de ingang van de VU. Hierdoor moet ik soms wel 5 x achter elkaar ''nee'' zeggen, en ik kom daar vrijwel elke dag.

Begin er echt goed ziek van te worden.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:46:24 #27
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142099133
Als je gewoon stoïcijns doorloopt heb je helemaal geen last van die figuren. Vaak spreken ze je dan al niet aan want ze kunnen prima inschatten wie er wellicht voor een donatie of abonnement te porren is en wie niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_142099155
Zie hier die leuke.gif van mapimatopic, niet gelezen met die dansende mannetjes.
pi_142099194
Ja echt rete-irritant, ze proberen tegenwoordig ook steeds vaker mee te lopen of de weg te versperren.
pi_142099201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Waarom wordt hier eigenlijk niets tegen gedaan?

Ik haal er zelfs lol uit om die mensen af te zeiken of zonder ze aan te kijken door te lopen, maar mijn moeder is bijvoorbeeld iemand die zich hier gemakkelijk door laat intimideren.

Als ik over station zuid loop kom ik die lui aan zowel de voor- als achterzijde tegen, en vervolgens staan ze ook nog eens vaak bij de ingang van de VU. Hierdoor moet ik soms wel 5 x achter elkaar ''nee'' zeggen, en ik kom daar vrijwel elke dag.

Begin er echt goed ziek van te worden.
Waauuwww, is het in de buurt van de VU/station Zuid echt zo erg? Ik zou gewoon Pepperminds mailen hoor, grote kans dat die lui van dat bedrijf zijn. Misschien is dit helemaal niet het beleid van Pepperminds maar zijn ze gewoon doorgedraafd, die lui die ervoor werken. Ik hoorde dat je een quotum moet halen per dag aan abonnees werven. :')
pi_142099231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef CPS2000 het volgende:
Ja echt rete-irritant, ze proberen tegenwoordig ook steeds vaker mee te lopen of de weg te versperren.
DIT INDERDAAD -___- Of dat er bij het station vanaf de zijkant zo'n figuur blij voor je neus springt, fuck off
pi_142099298
Sinds ik voor pepperminds gewerkt heb zeg ik bij elke aanspraak per direct dat ik daar gewerkt heb. Dan begrijpen ze gelijk dat ik weet hoe ze denken - vanuit welk doel ze lullen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:50:51 #33
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142099341

Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142099428
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef Zeetakje het volgende:
Mapimatopic, niet gelezen :)
pi_142099489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef mapima het volgende:

[..]

ahahaha ik zij van de week in den haag dat ik pas 15 ben geloven ze dat ook ik ben 19 in het echt _O-
ahahah meen je niet _O- _O-
pi_142099509
Zo, ik heb het WNF gebeld, alles uitgelegd, en het was geen probleem om het op te zeggen, top! :)

De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd en verteld over dat ik net een klacht las over dat het bij de VU in de buurt wel heel extreem is, dus misschien gebeurt er eindelijk eens wat. ;) Ze vertelde dat ze dit topic gaat bekijken, hoop dat ze die klacht van dat incident bij de VU ook mee kan nemen. :O En anders is het een leuke opmerking voor Pepperminds.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 16:59:07 ]
pi_142099669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
Sinds ik voor pepperminds gewerkt heb zeg ik bij elke aanspraak per direct dat ik daar gewerkt heb. Dan begrijpen ze gelijk dat ik weet hoe ze denken - vanuit welk doel ze lullen.
Haha nou nu word ik wel benieuwd naar wat de werknemers aangeleerd wordt. :P Want van wat ik net heb begrepen mag het niet eens zo agressief zijn als ik heb beschreven en die andere user van dat geval bij de VU.
pi_142099783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
De mevrouw die ik sprak heeft het genoteerd, en de klacht wordt doorgestuurd naar Pepperminds. En ik heb ook even dit forum + topic genoemd
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 17:00:39 ]
pi_142099786
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Sheldon. het volgende:
Die mensen gaan ook telkens veel te ver :')

Werd onlangs aangesproken door een chick van WNF bij station Zuid. Mijn standaard reactie gegeven : Nee geen interesse. Begon ze nog door te zeiken ''Oh waarom niet dan, je hebt mijn verhaal nog niet eens gehoord'' , waarop ik antwoordde ''Ook geen interesse in het verhaal''..

Vervolgens liep ik AH to go in om even broodje te kopen. At deze op het plein op, zittend op een bankje. Komt gvd weer die chick naast me zitten. Dat gaat echt te ver :{
Ik zal je wat vertellen... Ik heb net het WNF opgebeld om me af te melden van lidmaatschap. Was geen enkel probleem, en ik kreeg meteen de vraag over of ik aan ben gesproken op straat. Nou gesprekje gehad, en ik heb verteld over dit forum en dat ze eens moet gaan kijken en jouw bericht over dat broodje en die verkoper bij de VU moet lezen. Hoop dat ze er iets mee kan, mijn klacht wordt iig naar pepperminds gestuurd en vaak doen ze er wat aan!
pi_142100255

Speciaal voor het WNF.
pi_142100400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor het WNF.
doe even normaal joh. ik vind het niet goed dat zij zulke irritante mensen als die gozer op straat (indirect ) betalen van geld dat ze binnenkrijgen van donaties, maar ik ben wel netjes geholpen en mijn abonnement is opgezegd zonder problemen plus die mevrouw gaat mijn klacht sturen naar pepperminds.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:11:34 #42
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142100411
Snap er niets van ik wil deze 1 minuut van mijn leven terug.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:11:48 #43
419250 Spongeboss
pi_142100429
quote:
Te laat :'(
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:15:21 #44
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142100730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:11 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Te laat :'(
Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden? :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142100737
Als iemand je op straat iets aansmeert heb je een week de tijd om te annuleren. Doe je dat niet dan zit je er aan vast.

Als jij al op het punt bent daat je maandelijks automatische incasso's moet storneren zit je er al aan vast en loopt je schuld alleen maar op met uiteindelijk incassobureau en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder, bkr registratie en geen hypotheek als je afgestudeerd bent.

Je bent te laat, handel het af of wordt jaren later nog geconfronteerd met bkr problemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:16:19 #46
419250 Spongeboss
pi_142100783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Zou mapima ooit nog eens geband gaan worden? :')
DolfijntjesLove

Haar voorganger had ooit een ban.

Deze ook dacht ik: x-Lily

Maar ik weet het niet zeker van die eerste weet ik het zeker.

Te bedenken dat ze al vanaf 2008 bezig is op FOK! met dit gedoe. :')
pi_142100917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als iemand je op straat iets aansmeert heb je een week de tijd om te annuleren. Doe je dat niet dan zit je er aan vast.

Als jij al op het punt bent daat je maandelijks automatische incasso's moet storneren zit je er al aan vast en loopt je schuld alleen maar op met uiteindelijk incassobureau en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder, bkr registratie en geen hypotheek als je afgestudeerd bent.

Je bent te laat, handel het af of wordt jaren later nog geconfronteerd met bkr problemen.
1. Hij zei dat ik gebeld zou worden voor bevestiging. Is niet waar, of naja volgens de WNF mevrouw had het wel moeten gebeuren maar is dat dus niet gebeurd.
2. Je kan altijd opzeggen, heb ik gedaan, geen enkel probleem. Ik heb een enkele incasso geweigerd tot nu toe.
pi_142100946
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

DolfijntjesLove

Haar voorganger had ooit een ban.

Deze ook dacht ik: x-Lily

Maar ik weet het niet zeker van die eerste weet ik het zeker.

Te bedenken dat ze al vanaf 2008 bezig is op FOK! met dit gedoe. :')
-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheers
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:19:55 #49
419250 Spongeboss
pi_142101000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef mapima het volgende:

[..]

-__- ik was toch ook meloewa/blondje_93/britneycheers
Meloewa ben je niet zijn foto's van, blondje_93 ook niet. Britneycheers is een kloon van een of andere kerel.

Maar x-lilly en jouw echte naam stroken heel erg met elkaar.

Dolfijntjeslove is een gok maar ik durf er wel wat niet dodelijk gif op in te nemen dat jij dat ook was.
pi_142101039
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')