Ga ik niet bij kunnen zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kreeg gister een reminder:
SPT / [FIETSMEET] Ronde toeren door Noord-Holland
Mits je de melk vervangt voor aa-drink is dit een uitstekende keuze.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bakje cornflakes gegeten, is dat een goede wielerlunch?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef Oksel het volgende:
Fietsje klaar voor de bergen.
[ afbeelding ]
100% Italiaan klaar voor Italie
Maar ik heb wel melk en geen aa-drink. Wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mits je de melk vervangt voor aa-drink is dit een uitstekende keuze.
Je hooft in je kond stoppenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb wel melk en geen aa-drink. Wat moet ik nu doen?
Is het halfvolle melk?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb wel melk en geen aa-drink. Wat moet ik nu doen?
Ik overweeg deze melk:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan mag het. Sterker nog, dit wordt ten zeerste aangeraden in het profpeloton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
je moet juist vollemelkprodukten pakken
Ja stom, vergat de punt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je maakt een paar cruciale spelfouten en bovendien denk ik niet dat dat helpt.
lol ok sorry er was inderdaad ooit een willemsbrug maar ik ken dat ding uit mijn kindertijd echt alleen als maasbrugquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij hebt niet gelijk nanananana.
Bedankt. Eindelijk een inhoudelijk antwoord waarmee ik iets kanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
vollemelkprodukten bevatten speciale eiwitketens die door pasteurisatie worden de bindende bestanddelen uitgefilterd uit de enzymenketens die cruciaal zijn voorspieropbouw na inspanning
Maar dat zit vast ook niet in volle melk uit de supermarkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
vollemelkprodukten bevatten speciale eiwitketens die door pasteurisatie worden de bindende bestanddelen uitgefilterd uit de enzymenketens die cruciaal zijn voorspieropbouw na inspanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |