quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Goed nieuws. Een goede "jihadstrijder" is een dode.
kunnen we niet beter zorgen dat ze daar blijven??quote:Burgemeesters uit Nederland en Vlaanderen wisselden dinsdag in Delft hun ervaringen uit over de aanpak van Syriëgangers. Ze bespraken hoe kan worden voorkomen dat islamitische jongeren naar Syrië vertrekken en wat de beste aanpak is van teruggekeerde jihadstrijders.
Ik zal ze niet missen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Gewas het volgende:
Den Haag is weer een stukje gezelliger geworden.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:14Blinde NLse Syrieganger. RT @Taymullaah: Being blind did not stop me. What is your excuse for staying behind? http://t.co/1n7aw3Zptm reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
D'r zit ook een blinde[ afbeelding ]twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:14Blinde NLse Syrieganger. RT @Taymullaah: Being blind did not stop me. What is your excuse for staying behind? http://t.co/1n7aw3Zptm reageer retweet
Dat lijkt mij nou niet zo handig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
D'r zit ook een blinde[ afbeelding ]twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:14Blinde NLse Syrieganger. RT @Taymullaah: Being blind did not stop me. What is your excuse for staying behind? http://t.co/1n7aw3Zptm reageer retweet
Ja, in Dordrecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef yvonne het volgende:
Arme,arme jongens, komt er een stille tocht?
Die geblindeerde ramen op de truck zijn ook nergens voor nodig. Hij ziet toch niks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef Hathor het volgende:
Ik zou toch niet graag in de buurt van die blinde zitten als die besluit een een magazijn leeg te pompen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die geblindeerde ramen op de truck zijn ook nergens voor nodig. Hij ziet toch niks.
Waarom zou me dit niet verbazen als het echt zou gebeuren......quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef yvonne het volgende:
Ik ga dit niet kijken maar, nigga what?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:46 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je helemaal niks kunt, kun je altijd nog een martelaar worden door de anale Jihad te praktiseren. Sterven door inwendige bloedingen doet de hemelpoorten openen!
Egyptische propaganda, gefinancierd door Sisi en Saoedi-Arabië.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga dit niet kijken maar, nigga what?.
Er is een of andere fatwa uitgesproken om je door jihadstrijders anaal uit te laten wonen zodat je beter bommen in je hol kunt douwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga dit niet kijken maar, nigga what?.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Egyptische propaganda, gefinancierd door Sisi en Saoedi-Arabië.
Hij leest het maar voor van een ander bron.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:54 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Van mij mogen ze allemaal tot pulp geschoten worden daar. Ze gaan daar zelf heen, letterlijk om te sterven voor de jihad, laat ze dat lekker doen. Zij hun 40 maagden en wij er geen last meer van.
Fatwa's hebben ook zoveel macht en kracht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:53 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Er is een of andere fatwa uitgesproken om je door jihadstrijders anaal uit te laten wonen zodat je beter bommen in je hol kunt douwen.
Verwacht ie nog een serieus antwoord....?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
D'r zit ook een blindetwitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:14Blinde NLse Syrieganger. RT @Taymullaah: Being blind did not stop me. What is your excuse for staying behind? http://t.co/1n7aw3Zptm reageer retweet
Ja en een speciale vlag en speech tijdens de 4 mei dodenherdenking. Het zijn tenslotte Nederlandse oorlogsslachtoffers in den vreemde..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat die met zijn superontwikkelde oren meer raakt dan de gemiddelde Jihadstrijder met zichtquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Is hij op vliegtuigen aan het schieten?
Blind Furyquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef Hathor het volgende:
Maar je weet het niet he, Rutger Hauer ging je ook niet mee spelen toen hij blind was.
Doet 'ie beter dan Stevie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:08 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Verwacht ie nog een serieus antwoord....?
En daarbij, blind maar wel op Twitter....x1000
Godverdomme, wat flauwquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doet 'ie beter dan Stevie.
[ afbeelding ]
Niet naar Syrië gaan dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef Hathor het volgende:
Ik zou toch niet graag in de buurt van die blinde zitten als die besluit een een magazijn leeg te pompen.
Daar zou ik nog niet heengaan al kreeg ik er geld bij.quote:
Zelfs niet als je betaald krijgt in natura (72 maagden bijvoorbeeld)?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet heengaan al kreeg ik er geld bij.
Vechten tegen Assad is tegen het belang van Nederland?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Ergens snap ik het niet helemaal.
Wanneer jij voor een vreemde mogendheid vecht, tegen het belang van Nederland, dan verlies je direct je Nederlandse nationaliteit, compleet volgens de grondwet. Waarom mogen die klojo's nog terugkeren op Nederlandse bodem? Die trap je toch direct weer terug?
Wat moet ik nou met een maagd? Geef mij maar een ervaren dame die van wanten weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:41 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zelfs niet als je betaald krijgt in natura (72 maagden bijvoorbeeld)?
Ja, je bent lid van een, binnen Nederland, erkende terroristische groepering. En terrorisme werkt Nederland niet aan mee. Dus vecht je tegen het belang van Nederland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vechten tegen Assad is tegen het belang van Nederland?
Als ISIS een erkende terroristische groepering is, waarom kunnen die lui dan ongestoord van die pro ISIS manifestaties houden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, je bent lid van een, binnen Nederland, erkende terroristische groepering. En terrorisme werkt Nederland niet aan mee. Dus vecht je tegen het belang van Nederland.
Dezelfde reden dat Neo-Nazis dat ook kunnen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ISIS een erkende terroristische groepering is, waarom kunnen die lui dan ongestoord van die pro ISIS manifestaties houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |