Ik heb Atapuma toch maar mooi op de bank gelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Acevedo, had ik hem dan toch moeten opstellen?!
Gelijk ook wel te merken aan de kwaliteit van de renners dat ze er vertrouwen in hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Kopgroep zou het best 's kunnen halen. Denk dat je daar ontspannender rijdt, dan in het peloton.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef -0- het volgende:
Die eerste wereldoorlog krijg je toch weinig van mee hier in Nederland tijdens geschiedenislessen doordat we neutraal waren waarschijnlijk en er hier eigenlijk weinig gebeurde.
Maar wat een verhalen als je je daar eens wat verder in verdiept. ongelofelijk.
Rijuhhhhh..quote:Westra, Martin, S.Dumoulin, Acevedo, Gallopin, Burghardt, Taaramae, Clarke, Hayman.
Je hebt daar een heel mooi literair boek over, ben de naam kwijt (Duits boek).quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef -0- het volgende:
Die eerste wereldoorlog krijg je toch weinig van mee hier in Nederland tijdens geschiedenislessen doordat we neutraal waren waarschijnlijk en er hier eigenlijk weinig gebeurde.
Juist niet, want patat is in België aardappel. En het is de aardappelenjacht. Niet de frietjacht.quote:
In Duitsland weten ze ook he-le-maal niets van WO I, terwijl dat toch de katalysator was van een hoop onaangename zaken zo vanaf de jaren 20-30....quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef -0- het volgende:
Ben 'In Europa' van Geert Mak nog eens aan het lezen en daarin gaan de eerste hoofdstukken er ook grotendeels over. Vooral bizar hoe het tot zo'n oorlog kwam, hoe het zo'n slepend conflict werd en hoe zoiets uiteindelijk ook binnen no-time weer over was. Al bleef de nasleep eigenlijk nog decennia sluimeren met de Tweede Wereldoorlog er eigenlijk dunnetjes overheen als gevolg van de politieke instabiliteit in Duitsland na WOI.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef -0- het volgende:
De negerhut van Oom Tomquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt daar een heel mooi literair boek over, ben de naam kwijt (Duits boek).
Ik zou er vooral niet al te serieus op in gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juist niet, want patat is in België aardappel. En het is de aardappelenjacht. Niet de frietjacht.
Im Westen nichts Neues?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt daar een heel mooi literair boek over, ben de naam kwijt (Duits boek).
Die laat de peloton niet gaan denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Belkin heeft dus besloten om eerst als ploeg samen te gaan rijden, maar wellicht hadden ze beter of Boom of Vanmarcke op de uitkijk kunnen zetten.
Boom hadden ze wel laten gaan denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die laat de peloton niet gaan denk ik
Die hadden ze nooit laten gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Belkin heeft dus besloten om eerst als ploeg samen te gaan rijden, maar wellicht hadden ze beter of Boom of Vanmarcke op de uitkijk kunnen zetten.
Nee? In de huidige kopgroep zitten ook wel mensen die ze eigenlijk niet moeten laten gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die laat de peloton niet gaan denk ik
Mwa, toch wel erg goede renners mee met mannen als Martin en Gallopin mogen gaan. Zijn toch renners met 1 * of zoquote:
Voor mijn gevoel toch net minder erkende kasseienrijdersquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee? In de huidige kopgroep zitten ook wel mensen die ze eigenlijk niet moeten laten gaan.
Helemaal als ze zo de wind nog een beetje van de kant gaan krijgen. Denk dat Belkin ook op dat moment wacht om gas te gaan geven eerlijk gezegd, als het goed is is de wind nu nog wat ongunstig daarvoor, maar straks moet dat beter gaan!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan die kopgroep amper voorsprong geven lijkt me. De rit is kort en het gaat constant nerveus zijn.
Ja, denk ik ook ja. Die 13 kilometer kasseien is ook niet genoeg om opeens minuten terug te pakken op een kopgroepquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan die kopgroep amper voorsprong geven lijkt me. De rit is kort en het gaat constant nerveus zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die dus. Nog verboden door Hitler geloof ik
Och, als je eenmaal nat bent maakt het ook verder niet meer uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel chapeau voor de renners. Ik zou in dit weer geen 150km willen gaan fietsen
Mwah, als je na afloop weer droog binnen zit voel je je wel een enorme bikkel denk ik. Alleen daarvoor zou ik het al wel over hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel chapeau voor de renners. Ik zou in dit weer geen 150km willen gaan fietsen
Ik denk dat Westra vandaag voor zichzelf mag gaan, net als een Vanmarcke.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ze een grote voorsprong krijgen, er zijn teveel ploegen die op de ritzege azen in deze etappe.
Moet Westra trouwens Nibali niet bijstaan ?
Kennelijk vandaag niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Het nieuwe wielrennenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik denk dat Westra vandaag voor zichzelf mag gaan, net als een Vanmarcke.
Dan is het juist wel handig om hem in de kopgroep mee te hebben, dan is hij het geduw en nerveuze gedoe voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ze een grote voorsprong krijgen, er zijn teveel ploegen die op de ritzege azen in deze etappe.
Kan ook op deze manier, dan kan hij Nibali nog bijstaan als ze bijgehaald worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Dat is altijd het fijnste moment van sporten; als je klaar bent en gedoucht weer binnen zit met een kopje thee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Mwah, als je na afloop weer droog binnen zit voel je je wel een enorme bikkel denk ik. Alleen daarvoor zou ik het al wel over hebben
Heb hem er ook naast gezetquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Acevedo, had ik hem dan toch moeten opstellen?!
Klopt. Enige nadeel van fietsen in de regen is dat je weer een hoop tijd kwijt bent aan het schoonmaken van je fiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is altijd het fijnste moment van sporten; als je klaar bent en gedoucht weer binnen zit met een kopje thee.
Inderdaad, daarom doe ik ook liever hardlopen met slecht weer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Klopt. Enige nadeel van fietsen in de regen is dat je weer een hoop tijd kwijt bent aan het schoonmaken van je fiets.
Nadeel is dan dat je achterin het peloton zit net voor de stroken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Wordt er in dit soort etappes eigenlijk nooit van fiets gewisseld ? Kan me voorstellen dat je voor de kasseien op een andere fiets overstapt (dikkere en bredere banden bv).
Heerlijk ja. 150 man die bij de eerste 10 willen zitten bij het opdraaien van de 1e strook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel een enorme chaos worden, duwen en trekken, om als ploeg bij de eersten te zitten bij de 1e kasseienstrook.
dan raak je je plek kwijt in de groep.. Zie die dan maar terug te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Wordt er in dit soort etappes eigenlijk nooit van fiets gewisseld ? Kan me voorstellen dat je voor de kasseien op een andere fiets overstapt (dikkere en bredere banden bv).
Het recept voor valpartijen dus !quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk ja. 150 man die bij de eerste 10 willen zitten bij het opdraaien van de 1e strook.
Dat is ook weer zo. Meesten zullen sowieso wel met andere banden rijden denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat je achterin het peloton zit net voor de stroken.
Goede vraag wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft NetApp dan voor de kasseien?
ook giant niet, ze zullen wel willen rijden voor bv degenkolbquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saxo ook niemand mee
Belkin, Movistar, Saxo, Cannondale.. Leuk groepje voor de achtervolging
twitter:vremdetweet twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:23:46De Colombiaanse klimmer Acevedo mee in de kopgroep. Ik vrees toch dat hij iets te veel verwacht van die Arenberg. #tdf reageer retweet
Paul Voss zeiden ze op Sporza, komt van het veld.quote:
Trek en Giant hebben ook niemand meequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saxo ook niemand mee
Belkin, Movistar, Saxo, Cannondale.. Leuk groepje voor de achtervolging
Duitser, dus geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paul Voss zeiden ze op Sporza, komt van het veld.
Winst misschien weer net niet maar kan zomaar in het geel rijden morgen.quote:
Voss als ex-crosser moet dit wel kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andreas Schillinger natuurlijk, mijn adoptierenner.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:badencooke twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:23:00Wet cobbles in the middle of the road at 50 m to go. Madness
reageer retweet
Smalle aankomst zegquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Marcoss het volgende:
twitter:badencooke twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:23:00Wet cobbles in the middle of the road at 50 m to go. Madness [ afbeelding ] reageer retweet
Ja dat zei ik al.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voss als ex-crosser moet dit wel kunnen.
Is dit echt op 50m voor de finish?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Marcoss het volgende:
twitter:badencooke twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:23:00Wet cobbles in the middle of the road at 50 m to go. Madness [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Marcoss het volgende:
altijd, maar ze zouden tijdens de etappe polshoogte nemen dacht ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef louter_genieten het volgende:
Is er een kans dat Froome zn pols de kasseistroken niet gaat halen?
Ze komen toch solo aan of in groepjes van 5 tot 10 manquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even de tweet doorgelinkt aan die snavel, hopelijk geeft hij een reactie.
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef louter_genieten het volgende:
Is er een kans dat Froome zn pols de kasseistroken niet gaat halen?
Beetje triest welquote:
Dat was Wiggoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef FredWielergek het volgende:
doet me denken aan die ene natte etappe in de giro, vorig jaar, toen ging ook alles mis voor froome
Wiggins*quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef FredWielergek het volgende:
doet me denken aan die ene natte etappe in de giro, vorig jaar, toen ging ook alles mis voor froome
OPQS heeft iemand voorinquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef Pedroso het volgende:
OPQS, Belkin en Shack zullen zo wel gaan rijden om het gat niet te groot te laten worden.
Vertel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil geen weddenschappen meer aangaan om een Mart Smeets noorse kabeltrui?
Nee kijk maar: http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/quote:
Zou best wel jammer zijn voor de spankracht in de TDF als Froome hierdoor niet top aan de bergritten begintquote:
Terpstra - Mollema - NL elftalquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt een ultieme Nederlandse sportdag.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Pedroso het volgende:
Sky auto brengt ze wel even naar het peloton toe
Oeps, pantzerwagen even over het hoofd gezien.quote:
Ieder ander team krijgt er tijdstraf voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ASO zal dat stayeren vast door de vingers zien
Het is Froome. En het hoort bij de koers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom is men blij als iemand door vallen misschien uit de koers moet?
Dit gebeurt natuurlijk altijd, alleen bij Jan Lul wordt het niet in beeld gebracht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ASO zal dat stayeren vast door de vingers zien
Omdat Froome.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
er zijn er zelfs wat bij die volgens mij blij worden als hij zo goed als dood neervalt... of in foetushouding op het asfalt ligt...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Au, m'n nek.quote:
Leedvermaak en gebrek aan empathie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omdat vallen ook bij de sport hoort.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Froome gekozen dit jaar, omdat Rit 5quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Froome de tour niet gaat winnen is mijn pool wel weg
Autisten hier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leedvermaak en gebrek aan empathie.
Dat zeker. Maar voor spektakel in de bergen heb ik liever dat Froome er gewoon echt afgereden wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is Froome. En het hoort bij de koers.
In nederlandse amatuerwedstrijden is het ook "als je achter je een valpartij hoort, niet omkijken en doorrijden."quote:
Die zal de kasseien wel overleven en over een kiezelsteentje vallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef franklop het volgende:
VDB nog niet gevallen?ht wordt zijn Tour
Ik zeg ook niet dat ik tegen vallen benquote:
Parijs is nog ver.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef franklop het volgende:
VDB nog niet gevallen?ht wordt zijn Tour
Bermbommetjequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Der pantzerwagen gevallen. Lag er nog een antitankbarricade uit WO1?
Dat is op zich wel jammer ja, zonder Froome wordt het denk ik een heel eenvoudige overwinning van Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar voor spektakel in de bergen heb ik liever dat Froome er gewoon echt afgereden wordt.
De koers is best onthoofd als Froome nu wegvalt.
Maar juicht het publiek dan ook als het gebeurt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In nederlandse amatuerwedstrijden is het ook "als je achter je een valpartij hoort, niet omkijken en doorrijden."
Er stond geen bidonstelende negert bij toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef StephanL het volgende:
Geen gifje van valpartij Froome van vandaag?
Contador heeft wel een vrij beroerde ploegquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is op zich wel jammer ja, zonder Froome wordt het denk ik een heel eenvoudige overwinning van Contador.
Die hebben ze daar niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er stond geen bidonstelende negert bij toch?
In amateurklassiekers staat er meestal niet zoveel volk langs de kant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar juicht het publiek dan ook als het gebeurt?
Ik vind het erbij horen van de koers en er om juichen wel een verschil.
Ik hoop gewoon dat Froome een stuurfout maakt. Net zoals ik hoop dat Argentinië niet scoort vanavond. Froome hoeft niet dood wat mij betreft, maar een val maakt een overwinning wel lastiger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik tegen vallen ben
Scherpquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In amateurklassiekers staat er meestal niet zoveel volk langs de kant.
twitter:marcodej twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:43:22@thijszonneveld Twee valpartijen op het asfalt. Nooit meer asfalt opnemen in een etappe aub. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:44:29@marcodej Pfff... Wat flauw zeg. reageer retweet
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:43:22@thijszonneveld Twee valpartijen op het asfalt. Nooit meer asfalt opnemen in een etappe aub. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:44:29@marcodej Pfff... Wat flauw zeg. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
Ahahahaha!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
Dat weet ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gereden, dus ik weet dat
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
Baasquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef Wombcat het volgende:
Froome nu trouwens aan de rechterkant open, dus hij is weer in balans
Net als Porte die vorige jaar 20 seconden kreeg omdat hij een gelletje voor Froome haalde op Alpe d'Huez. Hij zal het nooit weer doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Voor het stayeren zal een andere simpele Sky renner (Danny Pate ofzo) wel een tijdstraf krijgen, dat zal ze leren !
Nee.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Froome niet heel veel tijd gaat verliezen vandaag, zou best kunnen afstappen ergens deze week.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die valt nog wel een keer vandaag.
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Froome niet heel veel tijd gaat verliezen vandaag, zou best kunnen afstappen ergens deze week.
Tot over een maand bij de voedselbank.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Osiris024 het volgende:
Mijn geld gaat op Nibali voor de eindoverwinning.
Hoop dat je het niet nodig hebt voor je levensonderhoud.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Osiris024 het volgende:
Mijn geld gaat op Nibali voor de eindoverwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |