Dat was Wiggoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef FredWielergek het volgende:
doet me denken aan die ene natte etappe in de giro, vorig jaar, toen ging ook alles mis voor froome
Wiggins*quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef FredWielergek het volgende:
doet me denken aan die ene natte etappe in de giro, vorig jaar, toen ging ook alles mis voor froome
OPQS heeft iemand voorinquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef Pedroso het volgende:
OPQS, Belkin en Shack zullen zo wel gaan rijden om het gat niet te groot te laten worden.
Vertel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil geen weddenschappen meer aangaan om een Mart Smeets noorse kabeltrui?
Nee kijk maar: http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/quote:
Zou best wel jammer zijn voor de spankracht in de TDF als Froome hierdoor niet top aan de bergritten begintquote:
Terpstra - Mollema - NL elftalquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt een ultieme Nederlandse sportdag.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Pedroso het volgende:
Sky auto brengt ze wel even naar het peloton toe
Oeps, pantzerwagen even over het hoofd gezien.quote:
Ieder ander team krijgt er tijdstraf voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ASO zal dat stayeren vast door de vingers zien
Het is Froome. En het hoort bij de koers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom is men blij als iemand door vallen misschien uit de koers moet?
Dit gebeurt natuurlijk altijd, alleen bij Jan Lul wordt het niet in beeld gebracht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ASO zal dat stayeren vast door de vingers zien
Omdat Froome.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
er zijn er zelfs wat bij die volgens mij blij worden als hij zo goed als dood neervalt... of in foetushouding op het asfalt ligt...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Au, m'n nek.quote:
Leedvermaak en gebrek aan empathie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omdat vallen ook bij de sport hoort.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Froome gekozen dit jaar, omdat Rit 5quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Froome de tour niet gaat winnen is mijn pool wel weg
Autisten hier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leedvermaak en gebrek aan empathie.
Dat zeker. Maar voor spektakel in de bergen heb ik liever dat Froome er gewoon echt afgereden wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is Froome. En het hoort bij de koers.
In nederlandse amatuerwedstrijden is het ook "als je achter je een valpartij hoort, niet omkijken en doorrijden."quote:
Die zal de kasseien wel overleven en over een kiezelsteentje vallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef franklop het volgende:
VDB nog niet gevallen?ht wordt zijn Tour
Parijs is nog ver.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef franklop het volgende:
VDB nog niet gevallen?ht wordt zijn Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |