Kan ook op deze manier, dan kan hij Nibali nog bijstaan als ze bijgehaald worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ze een grote voorsprong krijgen, er zijn teveel ploegen die op de ritzege azen in deze etappe.
Moet Westra trouwens Nibali niet bijstaan ?
Dat is altijd het fijnste moment van sporten; als je klaar bent en gedoucht weer binnen zit met een kopje thee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Mwah, als je na afloop weer droog binnen zit voel je je wel een enorme bikkel denk ik. Alleen daarvoor zou ik het al wel over hebben
Heb hem er ook naast gezetquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Acevedo, had ik hem dan toch moeten opstellen?!
Klopt. Enige nadeel van fietsen in de regen is dat je weer een hoop tijd kwijt bent aan het schoonmaken van je fiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is altijd het fijnste moment van sporten; als je klaar bent en gedoucht weer binnen zit met een kopje thee.
Inderdaad, daarom doe ik ook liever hardlopen met slecht weer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Klopt. Enige nadeel van fietsen in de regen is dat je weer een hoop tijd kwijt bent aan het schoonmaken van je fiets.
Nadeel is dan dat je achterin het peloton zit net voor de stroken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Wordt er in dit soort etappes eigenlijk nooit van fiets gewisseld ? Kan me voorstellen dat je voor de kasseien op een andere fiets overstapt (dikkere en bredere banden bv).
Heerlijk ja. 150 man die bij de eerste 10 willen zitten bij het opdraaien van de 1e strook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel een enorme chaos worden, duwen en trekken, om als ploeg bij de eersten te zitten bij de 1e kasseienstrook.
dan raak je je plek kwijt in de groep.. Zie die dan maar terug te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Pedroso het volgende:
Wordt er in dit soort etappes eigenlijk nooit van fiets gewisseld ? Kan me voorstellen dat je voor de kasseien op een andere fiets overstapt (dikkere en bredere banden bv).
Het recept voor valpartijen dus !quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk ja. 150 man die bij de eerste 10 willen zitten bij het opdraaien van de 1e strook.
Dat is ook weer zo. Meesten zullen sowieso wel met andere banden rijden denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat je achterin het peloton zit net voor de stroken.
Goede vraag wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft NetApp dan voor de kasseien?
ook giant niet, ze zullen wel willen rijden voor bv degenkolbquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saxo ook niemand mee
Belkin, Movistar, Saxo, Cannondale.. Leuk groepje voor de achtervolging
twitter:vremdetweet twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:23:46De Colombiaanse klimmer Acevedo mee in de kopgroep. Ik vrees toch dat hij iets te veel verwacht van die Arenberg. #tdf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |