Boom hadden ze wel laten gaan denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die laat de peloton niet gaan denk ik
Die hadden ze nooit laten gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Belkin heeft dus besloten om eerst als ploeg samen te gaan rijden, maar wellicht hadden ze beter of Boom of Vanmarcke op de uitkijk kunnen zetten.
Nee? In de huidige kopgroep zitten ook wel mensen die ze eigenlijk niet moeten laten gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die laat de peloton niet gaan denk ik
Mwa, toch wel erg goede renners mee met mannen als Martin en Gallopin mogen gaan. Zijn toch renners met 1 * of zoquote:
Voor mijn gevoel toch net minder erkende kasseienrijdersquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee? In de huidige kopgroep zitten ook wel mensen die ze eigenlijk niet moeten laten gaan.
Helemaal als ze zo de wind nog een beetje van de kant gaan krijgen. Denk dat Belkin ook op dat moment wacht om gas te gaan geven eerlijk gezegd, als het goed is is de wind nu nog wat ongunstig daarvoor, maar straks moet dat beter gaan!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan die kopgroep amper voorsprong geven lijkt me. De rit is kort en het gaat constant nerveus zijn.
Ja, denk ik ook ja. Die 13 kilometer kasseien is ook niet genoeg om opeens minuten terug te pakken op een kopgroepquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan die kopgroep amper voorsprong geven lijkt me. De rit is kort en het gaat constant nerveus zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die dus. Nog verboden door Hitler geloof ik
Och, als je eenmaal nat bent maakt het ook verder niet meer uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel chapeau voor de renners. Ik zou in dit weer geen 150km willen gaan fietsen
Mwah, als je na afloop weer droog binnen zit voel je je wel een enorme bikkel denk ik. Alleen daarvoor zou ik het al wel over hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel chapeau voor de renners. Ik zou in dit weer geen 150km willen gaan fietsen
Ik denk dat Westra vandaag voor zichzelf mag gaan, net als een Vanmarcke.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ze een grote voorsprong krijgen, er zijn teveel ploegen die op de ritzege azen in deze etappe.
Moet Westra trouwens Nibali niet bijstaan ?
Kennelijk vandaag niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Het nieuwe wielrennenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik denk dat Westra vandaag voor zichzelf mag gaan, net als een Vanmarcke.
Dan is het juist wel handig om hem in de kopgroep mee te hebben, dan is hij het geduw en nerveuze gedoe voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ze een grote voorsprong krijgen, er zijn teveel ploegen die op de ritzege azen in deze etappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |