Bermbommetjequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Der pantzerwagen gevallen. Lag er nog een antitankbarricade uit WO1?
Dat is op zich wel jammer ja, zonder Froome wordt het denk ik een heel eenvoudige overwinning van Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar voor spektakel in de bergen heb ik liever dat Froome er gewoon echt afgereden wordt.
De koers is best onthoofd als Froome nu wegvalt.
Maar juicht het publiek dan ook als het gebeurt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In nederlandse amatuerwedstrijden is het ook "als je achter je een valpartij hoort, niet omkijken en doorrijden."
Er stond geen bidonstelende negert bij toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef StephanL het volgende:
Geen gifje van valpartij Froome van vandaag?
Contador heeft wel een vrij beroerde ploegquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is op zich wel jammer ja, zonder Froome wordt het denk ik een heel eenvoudige overwinning van Contador.
Die hebben ze daar niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er stond geen bidonstelende negert bij toch?
In amateurklassiekers staat er meestal niet zoveel volk langs de kant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar juicht het publiek dan ook als het gebeurt?
Ik vind het erbij horen van de koers en er om juichen wel een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |