Zonde man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeer matig. En mijn TV is ook naar de klote dus het feest is compleet
We have a winnerquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die regen die mijn witte t-shirt kletsnat maakt.
Niet poepen of je bips met de hand afvegen, turkstyle.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonde man.
Streampje pakken dan maar.
Of in de stad kijken.
Ik vind het vervelend dat mijn wc papier bijna op is, terwijl het zo regent.
Nu naar de winkel lopen is wel een helse taak.
Blaadjes plukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man.
Of in de stad kijken.
Awesome.quote:
quote:
He, jij kunt op het strand genoeg halfnaakte vrouwen zijn. Gun ons nu gewoon dat beeld.quote:
Ik heb besloten niet te eten zodat ik niet hoef te poepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet poepen of je bips met de hand afvegen, turkstyle.
Heb ik straks een verstopte wc, daar word ik ook niet vrolijk van.quote:
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
He, jij kunt op het strand genoeg halfnaakte vrouwen zijn. Gun ons nu gewoon dat beeld.
Dat is wel slim gevonden eigenlijk. Je kunt ook aan de diarree gaan, dan spuit het er zo uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb besloten niet te eten zodat ik niet hoef te poepen.
Val ik gelijk weer af.
Op dit moment niet. Het regent hier nogal hardquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?
Ben ik ook al. Tijdbesparend en zo. En je weet, tijd is geld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel slim gevonden eigenlijk. Je kunt ook aan de diarree gaan, dan spuit het er zo uit.
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.quote:
Ik woon thuis, dus er zijn meer TV's haha. Maar het gaat er nu om dat ik de xbox naar beneden moet slepen om GTA te spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man.
Of in de stad kijken.
Kun je nog beter een stoma aan laten meten, hoef je alleen het zakje te wisselen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook al. Tijdbesparend en zo. En je weet, tijd is geld.
Dus diarree levert geld op.
Ok, hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij koos het niet tuigleven. Het tuigleven koos jou.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.
[..]
Ik woon thuis, dus er zijn meer TV's haha. Maar het gaat er nu om dat ik de xbox naar beneden moet slepen om GTA te spelen
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nog beter een stoma aan laten meten, hoef je alleen het zakje te wisselen.
1-2 keer in de week ongeveer. Prima te doen.quote:
Het is ook wel te doen hoor. Tenzij mijn ouders thuis zijn en beneden zitten, dan niet echt. Mja, we zien wel. Heb alleen niet eventjes geld voor een nieuwe TV, sowieso even tot na de vakantie wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij koos het niet tuigleven. Het tuigleven koos jou.
[..]
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.
Ik doe het voor 100 euro, heb nog wel een stapel boterhamzakjes liggen en een slangetje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.
Ik geloof het niet neequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij ziet het ook gewoon niet he
Dat is prima inderdaad. Samenwonen en elkaar elke dag zien heb je de rest van je leven nog voorquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1-2 keer in de week ongeveer. Prima te doen.
Ik negeerde het woordje zijn evenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij ziet het ook gewoon niet he
Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het voor 100 euro, heb nog wel een stapel boterhamzakjes liggen en een slangetje.
Dat is wel heel langquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima inderdaad. Samenwonen en elkaar elke dag zien heb je de rest van je leven nog voor
[..]
Ik negeerde het woordje zijn even
Joh, samenwonen. Nog maar even nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is prima inderdaad. Samenwonen en elkaar elke dag zien heb je de rest van je leven nog voor
[..]
Ik negeerde het woordje zijn even
Neem je gewoon alles mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft.
Straks krijg ik een boete van 97 euro omdat ik geen extra zakje bij me heb.
Komt omdat ik zo harig ben, denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neem je gewoon alles mee.
Wel jammer dat de BOA je voor een hond aanziet.
Dacht dat je je baard eraf had gehaald.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat ik zo harig ben, denk ik.
Dat zeg je nu. Ik geloof er geen kut van.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik geloof er geen kut van.
Klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je je baard eraf had gehaald.
Niks mis meequote:
Genoeg borst- en rughaar om een bejaardentehuis mee te isoleren tochquote:
Is je bijnaam Yeti of Sasquatch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoeg borst- en rughaar om een bejaardentehuis mee te isoleren toch
Dat zien de boa's niet tenzij je zonder shirt of naakt naar buiten gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoeg borst- en rughaar om een bejaardentehuis mee te isoleren toch
Exact, al is compleet naakt net even een stukje beter natuurlijkquote:
Ik dacht, ik vraag het evenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand ziet mij ooit zonder shirt, dus nee.
Dat vind de pliessie hier niet goed, dus dat zul je hier op het strand niet zien...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Exact, al is compleet naakt net even een stukje beter natuurlijk
Ok, geen vakantie naar Malta dusquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind de pliessie hier niet goed, dus dat zul je hier op het strand niet zien...
Dude, was je van plan een seksvakantie te boeken?quote:
HAPPY ENDIIIIINGquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, was je van plan een seksvakantie te boeken?Kun je beter naar Thailand gaan denk ik
Anders ga je er serieus op in. Ik ben al weleens op Malta geweest. Fantastische bestemming, niet alleen door de stranden maar ook door de mooie oude stad (ik hou enorm van oude forten).quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, was je van plan een seksvakantie te boeken?Kun je beter naar Thailand gaan denk ik
Zo vaak ben ik niet serieus hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Anders ga je er serieus op in. Ik ben al weleens op Malta geweest. Fantastische bestemming, niet alleen door de stranden maar ook door de mooie oude stad (ik hou enorm van oude forten).
En nee, geen seksvakantie hier. Ik ben deze zomer waarschijnlijk drie keer op 'vakantie' en geen daarvan kun je die noemer geven.
Hoe aardig ik je ook vind, ik sla toch over.quote:
Now kissquote:
Jamaar hij wil mij nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Now kiss
En de rest
Veel plezier
ja hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef Tamashii het volgende:
Moe1000 ton omlaag gesjouwd. Wie komt me knuffelen.
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.quote:
Maak je toevallig tafels van hout?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een figuren op marktplaats weer, je matst ze een paar honderd euro om wat te laten maken en vervolgens komen ze achteraf nog klagen
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.
Ik lig hier echt zo zwaar in een deuk dat iedereen me aankijktquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken want jij hebt een tafel van hout besteldquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maak je toevallig tafels van hout?
Walgelijk. Snap ook niet dat je daar als man aan mee zou doen. Misschien als je sadistische trekjes hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?
Nope, auto van m'n oma verkocht, ding is in nieuwstaat. 33.000km nooit schade gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maak je toevallig tafels van hout?
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk. Snap ook niet dat je daar als man aan mee zou doen. Misschien als je sadistische trekjes hebt.
Kan zij niet over oordelen aangezien ze geen piemel heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?
? :Squote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan zij niet over oordelen aangezien ze geen piemel heeft
Dan kan ze er nog wel een mening over hebben over 't hele gebeuren...quote:
quote:
Ok.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.
okok, morgenavond 18,56 achter het tankstation bij Huissen.quote:
Is die ene langs de N225 ook goed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
okok, morgenavond 18,56 achter het tankstation bij Huissen.
Ik kan best een aardig potje stofzuigen moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Fas haar zuigkunsten is :S
Hard geworden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan best een aardig potje stofzuigen moet ik eerlijk bekennen.
Ken ik niet :$ ben niet zo up to date wb benzine stations. Ik ken er wel eentje vlakbij grens Belgie, die is leuuuuk! Heel ouderwets ingericht met van die apothekersvakken en allemaal streekproducten. Heel grappig om te zien.quote:
Ja hoor, heb er vanacht 11 geslapen dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand die mij wat uurtjes slaap kan afstaan?![]()
Ok, dan dm ik je de juiste locatie wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ken ik niet :$ ben niet zo up to date wb benzine stations. Ik ken er wel eentje vlakbij grens Belgie, die is leuuuuk! Heel ouderwets ingericht met van die apothekersvakken en allemaal streekproducten. Heel grappig om te zien.
Ik euh.. Amper 3 ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er vanacht 11 geslapen dus dat moet wel lukken.
Lang met je meid bezig geweest?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik euh.. Amper 3 ofzoDus als ik er 4 van je mag hebben staan we beiden op 7
Is goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan dm ik je de juiste locatie wel.
Ai, vanwege de warmte ofzo? Of nog jetlag? Dat is wel erg weinig. En ik kan alleen maar functioren met 8 of meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik euh.. Amper 3 ofzoDus als ik er 4 van je mag hebben staan we beiden op 7
Onverwachts de nacht gebleven, alleen met 2 personen op een 1 persoons bed en een hond erbij is toch niet zo ruim..quote:
Schop dat beest dan weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Onverwachts de nacht gebleven, alleen met 2 personen op een 1 persoons bed en een hond erbij is toch niet zo ruim..
Warmte is eigenlijk wel redelijk te doen hiero, veel minder vochtigheid in de luchtquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ai, vanwege de warmte ofzo? Of nog jetlag? Dat is wel erg weinig. En ik kan alleen maar functioren met 8 of meer.
Dat beest is beschermend man, niet normaalquote:
Vast een Chihuahua?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat beest is beschermend man, niet normaal
Maar het is ook haar bed dus ik snap het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |