SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Meow?!
amerika is nogal een ruim begrip..quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur zal een goedkope vliegticket naar Amerika zijn? (buiten de drukke periodes)
noord, zuid, midden..quote:
https://www.google.nl/maps/search/Amerika+in+Nederlandquote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noord, zuid, midden..
usa.. oostkust, westkust..
Daar zit nog al wat verschil in qua prijs en reisquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
New York, Miami, Los Angeles
1 van die 3?
Reis boeit me niet, prijs welquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar zit nog al wat verschil in qua prijs en reis
Is je stufi nog niet op dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als de overheid niet #yolo ging met de stufi had ik het overwogen. Een jaartje door amerika backpacken lijkt me nog steeds erg tof.
Paar maanden terug eens gekeken voor tickets naar Washington/Philadelphia die kant in juni, helemaal in het oosten dus. Was ¤600 retour.quote:
Wat moet je ermeequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
50 stuks:
[ afbeelding ]
Nu aan het uitzoeken voor Surge
Omdat want waarom?quote:
Gay Batman en Superman? Wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Lokqoute
[..]
Dit heb ik over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de enige die ik er weer tussen uit heb gehaaldquote:
Weet je toevallig waar het plaatje vandaan komt, of dat het speciaal daarvoor gemaakt is?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik er weer tussen uit heb gehaaldIk weet iemand die ik daar onwijs blij mee maak
Hier ookquote:
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef FL_Freak het volgende:
Naast de vraag of NL wel gaat winnen is ook nog de hamvraag of Robben het overleeft tegen die vuile argentijnen.
Poeh nee weet ik niet, dit was een pakket met 50 random stickersquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar het plaatje vandaan komt, of dat het speciaal daarvoor gemaakt is?
Alleen de Rock sticker op de tweede is leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Lokqoute
[..]
Dit heb ik over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij helemaal up to date 4.4.4? Al een complete software resrt geprobeerd? Als je beiden al hebt geprobeerd dan zou ik helaas zeggen dat dit klinkt als een hardware matig probleemquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.Ik gebruik voornamelijk whatsapp en chrome, en dan toont de telefoon ook kuren.
Heb je tips?
Ze winnen niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foebele want toch wel onzeker of Nederland het haalt
Ik heb nog geen nieuwe laptopquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de Rock sticker op de tweede is leuk.
Tevens: pic van je laptop.
Gooi hem op de grondquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.Ik gebruik voornamelijk whatsapp en chrome, en dan toont de telefoon ook kuren.
Heb je tips?
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee weet ik niet, dit was een pakket met 50 random stickers
Volgens mij is elke sticker die ik heb gekregen ergens vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Het lijkt een stukje fanart te zijn van ene Saulo Sisnando. Maar mijn Spaans is erg beroerd, dus ik weet het niet zeker.
Jammer, ik hoopte dat het echt was.
Jup helemaal up tot date. En nog geen software reset geprobeerd, hoe doe ik dat? Is dat anders dan een fabrieksreset? #onwetendequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hij helemaal up to date 4.4.4? Al een complete software resrt geprobeerd? Als je beiden al hebt geprobeerd dan zou ik helaas zeggen dat dit klinkt als een hardware matig probleem
Ik heb mijn telefoon sinds ik hem in bezit heb nog niet laten vallen. Ik ga dit soort ongeluk niet activeren door nu er express mee te gooien, d4v1d.quote:
Ik heb er een mooie barst in zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon sinds ik hem in bezit heb nog niet laten vallen. Ik ga dit soort ongeluk niet activeren door nu er express mee te gooien, d4v1d.
Dat is echt naar. Het nare is dat zo iets repareren bijna gelijk staat aan het kopen van een nieuwe telefoon.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is echt naar. Het nare is dat zo iets repareren bijna gelijk staat aan het kopen van een nieuwe telefoon.
Ik bedoel fabrieksreset sorryquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup helemaal up tot date. En nog geen software reset geprobeerd, hoe doe ik dat? Is dat anders dan een fabrieksreset? #onwetende
En als dat zo is, dan stuur ik hem wel naar de maker.
Wow. Sterkte er mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja
Volgensmij maart volgend jaar loopt mn contract af en kan ik een nieuwe
Hmm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel fabrieksreset sorrydat kun je nog als laatste proberen
Vergeet niet van alles een backup te maken. Ik heb dat wel eens impulsief gedaan. Het huilen stond mij nader dan het lachen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow. Sterkte er mee.
[..]
Hmm.Thanks voor je advies.
Dat is echt heel naar als je dat niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet van alles een backup te maken. Ik heb dat wel eens impulsief gedaan. Het huilen stond mij nader dan het lachen.
hoiquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nokia_Lumia_800quote:
Windows live en Onedrive werkt wel via hetzelfde principe maar dat moet je het wel instellen/gebruik van makenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is echt heel naar als je dat niet hebt gedaan.
Al mijn contacten staan als het goed is tegenwoordig helemaal op google en mijn foto's worden gelijk op dropbox opgeslagen. Volgens mij zijn dat de enige zaken waarvan een backup nodig is.
oh jij hebt een lumia.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nokia_Lumia_800
Lumia800 niet te stoppen. Krasvrij, perfect werkende
Hoe gaat ie bbquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
[..]
heyyyyyquote:
zolang je het zelf maar grappig vindquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk een vagijn, hihi. [ afbeelding ]
Hahahaquote:
Jij bent toch ook mijn bbquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HahahaJe noemt mij bb en Flippiee niet, hihi.
Gaat wel goed hoor. Gisternacht naar bed gestuurd en zowel kunnen slapen
Zolang jij maar PI's leest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar grappig vind
Door je zusje? Je moet haar ook niet dwingen om groenten te eten. Wat is het toch tussen jou en vrouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent toch ook mijn bb![]()
Mooi, ik ben gister geslagen dat was wat minder.
hoe kan je een afbeelding lezen xd xd xdquote:
Al doende leert men. Wat een geluk. Het maakt je menselijk ondanks je mod tagjequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
[..]
[..]
Windows live en Onedrive werkt wel via hetzelfde principe maar dat moet je het wel instellen/gebruik van maken
Ach je leert van je fouten en zulks.
quote:
Voel je maar verheven raar joch. :squote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HahahaJe noemt mij bb en Flippiee niet, hihi.
Gaat wel goed hoor. Gisternacht naar bed gestuurd en zowel kunnen slapen
Zo'n PI duidt dan ook niet echt op humor hè.quote:
Nee niet door mijn zusje helaas. en ik weet het niet. denk dat ik er zo emotioneel en fysiek stabiel bij loop dat ze denken mij gewoon te kunnen slaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door je zusje? Je moet haar ook niet dwingen om groenten te eten. Wat is het toch tussen jou en vrouwen.
Tower wars???quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we straks gamen? Anders ga ik denk ik hard aan een nieuwe serie beginnen
Klopt, je opmerking was over het algemeen niet leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n PI duidt dan ook niet echt op humor hè.
Dat was dan ook het doel van die PI.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt, je opmerking was over het algemeen niet leuk
Alleen wp weer, loopt weer te azijnpissen en mierenneuken.quote:
Wat poëtisch dit. Ik wil de tranen geeneens meer wegdrukken op de wijze waarop jij mijn hart weet te rakenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al doende leert men. Wat een geluk. Het maakt je menselijk ondanks je mod tagje
WP wil ook dat je aan Vikings begint. Welk spel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen we straks gamen?Anders ga ik denk ik hard aan een nieuwe serie beginnen
Niet verheven slechts eindelijk op waarde geschat. Dat dit ten koste van jou ging was slecht een bijkomstigheid.quote:
Als je geen leuke opmerkingen kan maken is het misschien beter als je gewoon helemaal je mond houdquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee niet door mijn zusje helaas. en ik weet het niet. denk dat ik er zo emotioneel en fysiek stabiel bij loop dat ze denken mij gewoon te kunnen slaan.
Dat kut spel is nu weer x aantal euro.quote:[..]
Tower wars???
en ik moet zo nog wel douchen en aankleden en ontbijten en boodschappen doen![]()
Je hebt echt klappen gekregen op straat door een willekeurig persoon?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee niet door mijn zusje helaas. en ik weet het niet. denk dat ik er zo emotioneel en fysiek stabiel bij loop dat ze denken mij gewoon te kunnen slaan.
[..]
Tower wars???
en ik moet zo nog wel douchen en aankleden en ontbijten en boodschappen doen![]()
Je neemt me de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je geen leuke opmerkingen kan maken is het misschien beter als je gewoon helemaal je mond houd
Hehehe geef iemand anders maar de schuldquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen wp weer, loopt weer te azijnpissen en mierenneuken.
Niet helemaal willekeurigquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Quote like Flippiee
[..]
Je hebt echt klappen gekregen op straat door een willekeurig persoon?
Nee, jij krijgt de schuld, fijn hè.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehehe geef iemand anders maar de schuld
Hahahaha ja hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat poëtisch dit. Ik wil de tranen geeneens meer wegdrukken op de wijze waarop jij mijn hart weet te raken
Jullie mogen dat willen maar ik ga met Weeds beginnen.quote:[..]
WP wil ook dat je aan Vikings begint. Welk spel?
Mooi gesproken. Het klinkt zowaar niet eens kwetsendquote:[..]
Niet verheven slechts eindelijk op waarde geschat. Dat dit ten koste van jou ging was slecht een bijkomstigheid.
Vikingsquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha ja hoor.
[..]
Jullie mogen dat willen maar ik ga met Weeds beginnen.of die angel en demons of zo.
Naakt mij niet uit welk spel. Al is met jullie spelen niet verstandig gezien jullie hoge levels bij sommige spellen.
[..]
Mooi gesproken. Het klinkt zowaar niet eens kwetsend
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun 40ste op hun zolderkamer zitten en nog maagd zijn__!
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun 40ste op hun zolderkamer zitten en nog maagd zijn__!
rez speelt vals omdat homo zo dat ik hem niet meer kan uitschelden voor homo omdat hij daadwerkelijk homo is waardoor mijn gescheld weinig effect heeftquote:
Hij is lachen, duh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
waarom is marc een baas?
omdat hij 48 jaar lang geen seks heeft gehad?
Ik ben gewoon een emotioneel persoon. Sorry hoorrr. Je mag jezelf echt wel iets meer credits geven voor je mooie posts.quote:
Valt mee. De kans dat ik het spel bezit waar jullie voor kiezen is toch zeer klein.quote:[..]
Jullie mogen dat willen maar ik ga met Weeds beginnen.of die angel en demons of zo.
Maakt mij niet uit welk spel. Al is met jullie spelen niet verstandig gezien jullie hoge levels bij sommige spellen.
quote:[..]
Mooi gesproken. Het klinkt zowaar niet eens kwetsend
Tot je 40ste ben ik het met de stelling eens, maar na je 41ste heeft je leven toch nog weinig nut meer. Dat is gewoon uitzitten tot je pensioen en proberen niet tot het alcoholisme te vervallen terwijl je langzaam aftakelt.quote:
ahw wpquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rez speelt vals omdat homo zo dat ik hem niet meer kan uitschelden voor homo omdat hij daadwerkelijk homo is waardoor mijn gescheld weinig effect heeft
Vergeet de alvorense crywank niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
nou ik ga douchen en huilen omdat rezania mij zo mentaal afgemaakt heeft
Mwah, is een Portugese voetbalclub.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Alvorense' best een mooi verzonnen woord.
Oh. Nou dan doe ik dat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een emotioneel persoon. Sorry hoorrr. Je mag jezelf echt wel iets meer credits geven voor je mooie posts.
Uhu uhu. Hier geloof ik weinig van. Je hebt alleen awesomenauts niet. En ik dat tower crash ding niet. Zie je.quote:[..]
Valt mee. De kans dat ik het spel bezit waar jullie voor kiezen is toch zeer klein.
Jajajajajaja. Jij bent z'n BB. Zijn bartieboy alles.quote:[..]
Wat niet wegneemt dat ik WP zijn bb ben en jij niet
Ik vond hem wel mooi in het zinnetje staan. Ach het is duidelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Alvorense' best een mooi verzonnen woord.
ik doe alleen op fok alsof rezania mij heeft geraakt zodat hij een goed gevoel over zichzelf krijgt, in werkelijkheid boeit het me geen flikkerquote:
Hahahaha, je hebt je humor zeker bij het vuilnis gevonden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe alleen op fok alsof rezania mij heeft geraakt zodat hij een goed gevoel over zichzelf krijgt, in werkelijkheid boeit het me geen flikker
Dat pun
waarom zou ik tussen jou vuilnis gaan wroeten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hahahaha, je hebt je humor zeker bij het vuilnis gevonden.
Jouw* Sorry wpquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ik tussen jou vuilnis gaan wroeten?
Ga douchen godverdomme of ik laat de vrouw in mij loskomen en sla je ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bartieboy inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan doe ik dat.
[..]
Uhu uhu. Hier geloof ik weinig van. Je hebt alleen awesomenauts niet. En ik dat tower crash ding niet. Zie je.
[..]
Jajajajajaja. Jij bent z'n BB. Zijn bartieboy alles.
*jouw.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga douchen godverdomme of ik laat de vrouw in mij loskomen en sla je ook.
[..]
Bartieboy inderdaad
En gelukkig maar. Dan hoef ik mij minder vaak in te houden bij een willekeurige ode.
Veterstrikdiploma?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gebruik nog even die andere tot WK is afgelopenquote:
Hallo schoonheidquote:
Sorry voor mij roekeloze uitspraak, kun je mij vergeven?quote:
... en wp verbeterenquote:
Ik voelde je aanwezigheid al. De regenachtige wolken voelde ineens niet meer zo onheilspellend en de zon leek mijn hart weer te rakenquote:
Hey FLquote:
Zulke woorden doen mij goed, de wereld is weer een stukje rooskleuriger geworden en mijn hart voelt weer wat warmer aan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid al. De regenachtige wolken voelde ineens niet meer zo onheilspellend en de zon leek mijn hart weer te raken
Altijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry voor mij roekeloze uitspraak, kun je mij vergeven?
Ik verbeter iedereen ondanks mijn tekortkomingen.quote:
Desondanks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Ik verbeter iedereen ondanks mijn tekortkomingen.
Het plezier is volledig wederzijds. Kon ik je maar in mijn armen sluiten en deze warmte absorberen. Een intieme worsteling die mij voor even één met jou zou laten voelen. Samen zullen wij één groot hart vormen, een hart vol liefde, liefde die ik onvoorwaardelijk voor jou koesterquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zulke woorden doen mij goed, de wereld is weer een stukje rooskleuriger geworden en mijn hart voelt weer wat warmer aan.
Bij het woord ondanks moet altijd een dat.quote:
Ik voel nu lichte tintelingen diep van binnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het plezier is volledig wederzijds. Kon ik je maar in mijn armen sluiten en deze warmte absorberen. Een intieme worsteling die mij voor even één met jou zou laten voelen. Samen zullen wij één groot hart vormen, een hart vol liefde, liefde die ik onvoorwaardelijk voor jou koester
Dat stel ik op prijs. Het is altijd beter dan je minder voordoen dan je bent uit onzekerheid.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Ik verbeter iedereen ondanks mijn tekortkomingen.
Waar is Krillin? ;_;quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Lokqoute
[..]
Dit heb ik over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flips is als een baksteen. Hard van buiten maar je kan er wel op bouwen.quote:
Ik vind dit oprecht wel een mooie metafoor eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Flips is als een baksteen. Hard van buiten maar je kan er wel op bouwen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik voel nu lichte tintelingen diep van binnen.
Het was een random pakket. Kruis even aan welke je wilt? (ik hoef geen geld)quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is Krillin? ;_;
En zitten nog wel paar toffe tussen hoor
Je bent zelf een de schaap.quote:
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij het woord ondanks moet altijd een dat.
quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stel ik op prijs. Het is altijd beter dan je minder voordoen dan je bent uit onzekerheid.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Flips is als een baksteen. Hard van buiten maar je kan er wel op bouwen.
Ik was het echt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik dacht dat dit weer iets irritant van nijn en jou was
heb je gister lekker gegeten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai wp![]()
En nu ga ik iets nuttigs doen.
Kom eraan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn jonge vriend is up if you know what i mean![]()
![]()
Je bedoelt: 'wou echt dat ik een rijbewijs had'quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
wou echt dat ik een auto hadmoet godverdomme boodschappen doen in dit kutweer
ik kom wel ff langs met de auto brahquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
wou echt dat ik een auto hadmoet godverdomme boodschappen doen in dit kutweer
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'wou echt dat ik een rijbewijs had'
ga al met de busquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kom wel ff langs met de auto brah
Dag Johannes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit maakte duidelijk geen indruk, dit is misschien beter.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb hier op geoefendquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
He Johannes wat een spectaculair binnenkomen
Hoi Flipsjequote:
hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit maakte duidelijk geen indruk, dit is misschien beter.
[ afbeelding ]
Dag. Doe ook je hond de groeten.quote:
Hey LRgodquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
[..]
Dag. Doe ook je hond de groeten.
Alweer terug in het ouderlijk huis of ben je achtergebleven in Groningen om een zekere lasagne te verwerken?quote:
Denk dat ik nog een paar dagen in Groningen blijf, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer terug in het ouderlijk huis of ben je achtergebleven in Groningen om een zekere lasagne te verwerken?
Wat een spektakel maar ik heb het volste vertrouwen dat je de juiste beslissing neemtquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een paar dagen in Groningen blijf, maar misschien ook niet.
Varg doet mij ook wel eens aan een Viking denken, of zeg ik nu iets geks?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een spektakel maar ik heb het volste vertrouwen dat je de juiste beslissing neemt
Dan ga ik nu Vikings season 2 opzetten(De smileykeuze is gebaseerd op het feit dat ik in slechts twee dagen door season 1 ben heengeknald)
Niet echt. Hij heeft zelfs hele boeken geschreven over de Vikingen cultuur en tradities.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Varg doet mij ook wel eens aan een Viking denken, of zeg ik nu iets geks?
vond floki in seizoen 2 echt minder thoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Floki ook wel. Al kan ik ook Ragnar zijn geschifte glimlach wel op prijs stellen.
Geen idee. Ga ik nu aan beginnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond floki in seizoen 2 echt minder tho
Veel plezier bbquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ga ik nu aan beginnen.
Als in nu, nu. dag
waar ben je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat emotioneel. Troost mij
ohjaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net afscheid genomen van zijn dochter
Ik ben voor jou gevallen :$:$:$:$:$:$:$:$:$;4:$;$;$:$:$quote:
Ik kan de tour ook best kijken al heb ik dan aan het einde van de dag wel een extreem gevoel van "Waar ben ik mee bezig"quote:
Ik zie ze slechter. Ik zou er voor gevallen zijn.quote:
Ik ga straks even aan de slag!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was een random pakket. Kruis even aan welke je wilt? (ik hoef geen geld)
Die Dragonball figuur heeft mijn vriend net snel op zijn laptop geplaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga straks even aan de slag!
Krillin you'll be missed
De mofoquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Dragonball figuur heeft mijn vriend net snel op zijn laptop geplakt![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De mofoIk ga geen xbox meer met hem spelen.
Waaromquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het nogal eng.
Eigen schuld en zo.quote:
1 - 9quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik durf geen voorspelling te doen vanavond
godverdomme hij zit al dichtquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Modjes.
ONZ / Moderators hebben hier een slecht voorbeeld
KLB / Modjes die lullen na het slotje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup.En er zelf wel doorheen posten.
Werken bij de AH.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
godverdomme wat moet ik zonder FOK! dan
Ik twijfel. Het blijft de tour he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Boom het gaan redden Flippiee. Jij bent de expert
Zou je denken. Ik ga voorlopig uit van welquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Deen en een Italiaan moet je toch wel kunnen verslaan.
Ik mag vanaf volgende week heel veel uren boven mijn contract uren werken. Ik ben een tevreden medewerkster.quote:
15 euro per uur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
je mag ook wel voor mij werken hoor flips![]()
mijn kamer moet nog opgeruimd worden
Als zaakwaarnemer moeten de reiskosten eerst nog worden besproken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
je hebt 15 euro op je rekening staan
Hij haalt het. Toch wel mooi ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je denken. Ik ga voorlopig uit van wel
zit bij het uurloon inbegrepenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zaakwaarnemer moeten de reiskosten eerst nog worden besproken.
[..]
Hij haalt het. Toch wel mooi dit
Dit wordt niet geaccepteerd. Je kunt spoedig een tegenbod verwachtenquote:
Zet het straks even opquote:
euhhhquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
je hebt 15 euro op je rekening staan
BoomGodquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zaakwaarnemer moeten de reiskosten eerst nog worden besproken.
[..]
Hij haalt het. Toch wel mooi dit
omg. Dat is wel slechte timing.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn stream flikkerde eruit. Niet gezien
Is er dan ook een non-English versie? Die luister ik dan liever namelijkquote:
Gelukkig wordt alles 60x herhaaltquote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er dan ook een non-English versie? Die luister ik dan liever namelijk
[..]
Gelukkig wordt alles 60x herhaalt
Denk dat ie op het album wel komtquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er dan ook een non-English versie? Die luister ik dan liever namelijk
[..]
Gelukkig wordt alles 60x herhaalt
En terecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme mijn kat zet even zijn nagels in mn gezicht
okquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
Sorry, mijn vrienden noemen me vaak wel FL vandaar.quote:
Ja?quote:
Mietje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
ahh ja, ik ben op vakantie dus volg het niet echt whahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nederland - Argentinië vanavond natuurlijk.
Ik had van te voren aangevraagd dat ik donderdag om acht uur wil beginnen met werken (in plaats van 6 uur).Dit was ook goed gekeurd. Ik kreeg half vijf ook netjes een rooster morgen om 8.00 te beginnen en ineens om tien over half 6 krijg ik een smsje dat ik mooi om 6 uur bij een andere locatie moet gaan werken.quote:
Wow. Ik heb jou nog nooit zo'n lange post zien maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had van te voren aangevraagd dat ik donderdag om acht uur wil beginnen met werken (in plaats van 6 uur).Dit was ook goed gekeurd. Ik kreeg half vijf ook netjes een rooster morgen om 8.00 te beginnen en ineens om tien over half 6 krijg ik een smsje dat ik mooi om 6 uur bij een andere locatie moet gaan werken.
Bellen naar uitzendbureau had 0,0 nut aangezien ik de landelijke lijn kreeg. Ze kregen al meerdere klachten.
Ik zal er morgen dan ook wel zijn om zes uur (want ontslag zal erin zitten als je niet komt), maar zal eens flink gaan klagen en ze mogen mij vrijdag dus mooi om 8.00 laten beginnen en dat zal ik ze eens goed duidelijk maken
De enige reden dat ik nu nog ga is dat ik nu geen ander werk heb en daar dadelijk ook stage zal gaan lopen.
Dankje. Heb al wel drie redbulls ingeslagen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik heb jou nog nooit zo'n lange post zien maken.
Maar je frustratie is dan wel gegrond inderdaad. En alvast succes met opstaan
Oh wow, wat fucked.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had van te voren aangevraagd dat ik donderdag om acht uur wil beginnen met werken (in plaats van 6 uur).Dit was ook goed gekeurd. Ik kreeg half vijf ook netjes een rooster morgen om 8.00 te beginnen en ineens om tien over half 6 krijg ik een smsje dat ik mooi om 6 uur bij een andere locatie moet gaan werken.
Bellen naar uitzendbureau had 0,0 nut aangezien ik de landelijke lijn kreeg. Ze kregen al meerdere klachten.
Ik zal er morgen dan ook wel zijn om zes uur (want ontslag zal erin zitten als je niet komt), maar zal eens flink gaan klagen en ze mogen mij vrijdag dus mooi om 8.00 laten beginnen en dat zal ik ze eens goed duidelijk maken
De enige reden dat ik nu nog ga is dat ik nu geen ander werk heb en daar dadelijk ook stage zal gaan lopen.
Achja door de zure appel heen bijten en vanavond alles afreageren op de wedstrijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh wow, wat fucked.![]()
Wat zonde voor je
Zo, dat is fucked up!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Achja door de zure appel heen bijten en vanavond alles afreageren op de wedstrijd
Ik zou gewoon lekker thuis blijven.quote:
sterkte ouwe reusquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het ook wel gedaan hebben, maar bij het bedrijf waar ik werkzaam ben ga ik mijn BBL stage doen en een uitzendbureau kan veel gaan fucken denk ik. Ook al zijn de contracten enz getekend hebben ze nauwe banden met de leiding daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |