SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Meow?!
amerika is nogal een ruim begrip..quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur zal een goedkope vliegticket naar Amerika zijn? (buiten de drukke periodes)
noord, zuid, midden..quote:
https://www.google.nl/maps/search/Amerika+in+Nederlandquote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noord, zuid, midden..
usa.. oostkust, westkust..
Daar zit nog al wat verschil in qua prijs en reisquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
New York, Miami, Los Angeles
1 van die 3?
Reis boeit me niet, prijs welquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar zit nog al wat verschil in qua prijs en reis
Is je stufi nog niet op dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als de overheid niet #yolo ging met de stufi had ik het overwogen. Een jaartje door amerika backpacken lijkt me nog steeds erg tof.
Paar maanden terug eens gekeken voor tickets naar Washington/Philadelphia die kant in juni, helemaal in het oosten dus. Was ¤600 retour.quote:
Wat moet je ermeequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
50 stuks:
[ afbeelding ]
Nu aan het uitzoeken voor Surge
Omdat want waarom?quote:
Gay Batman en Superman? Wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Lokqoute
[..]
Dit heb ik over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de enige die ik er weer tussen uit heb gehaaldquote:
Weet je toevallig waar het plaatje vandaan komt, of dat het speciaal daarvoor gemaakt is?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik er weer tussen uit heb gehaaldIk weet iemand die ik daar onwijs blij mee maak
Hier ookquote:
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef FL_Freak het volgende:
Naast de vraag of NL wel gaat winnen is ook nog de hamvraag of Robben het overleeft tegen die vuile argentijnen.
Poeh nee weet ik niet, dit was een pakket met 50 random stickersquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar het plaatje vandaan komt, of dat het speciaal daarvoor gemaakt is?
Alleen de Rock sticker op de tweede is leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Lokqoute
[..]
Dit heb ik over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij helemaal up to date 4.4.4? Al een complete software resrt geprobeerd? Als je beiden al hebt geprobeerd dan zou ik helaas zeggen dat dit klinkt als een hardware matig probleemquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.Ik gebruik voornamelijk whatsapp en chrome, en dan toont de telefoon ook kuren.
Heb je tips?
Ze winnen niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foebele want toch wel onzeker of Nederland het haalt
Ik heb nog geen nieuwe laptopquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de Rock sticker op de tweede is leuk.
Tevens: pic van je laptop.
Gooi hem op de grondquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Oh fl. Ik heb de laatste ~ week dat mijn telefoon super vaak uit zichzelf reboot. Ik hit wel de 1x per dag. Ik weet niet zo goed wat ik hiertegen moet doen.Ik gebruik voornamelijk whatsapp en chrome, en dan toont de telefoon ook kuren.
Heb je tips?
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee weet ik niet, dit was een pakket met 50 random stickers
Volgens mij is elke sticker die ik heb gekregen ergens vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Het lijkt een stukje fanart te zijn van ene Saulo Sisnando. Maar mijn Spaans is erg beroerd, dus ik weet het niet zeker.
Jammer, ik hoopte dat het echt was.
Jup helemaal up tot date. En nog geen software reset geprobeerd, hoe doe ik dat? Is dat anders dan een fabrieksreset? #onwetendequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hij helemaal up to date 4.4.4? Al een complete software resrt geprobeerd? Als je beiden al hebt geprobeerd dan zou ik helaas zeggen dat dit klinkt als een hardware matig probleem
Ik heb mijn telefoon sinds ik hem in bezit heb nog niet laten vallen. Ik ga dit soort ongeluk niet activeren door nu er express mee te gooien, d4v1d.quote:
Ik heb er een mooie barst in zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon sinds ik hem in bezit heb nog niet laten vallen. Ik ga dit soort ongeluk niet activeren door nu er express mee te gooien, d4v1d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |