Funnier Fact: Berlijn was jarenlang de enige hoofdstad in Europa die geen enkele club op het hoogste niveau had spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Nober het volgende:
Fun fact: Er is maar een club in de Bundesliga die in Berlijn speelt, Hertha BSC.
Ik wel dankzij mijn moeder die dit 24/7 luistertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een of ander SchlagermeisjeGeen idee wie dit is.
Helene Fischerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een of ander SchlagermeisjeGeen idee wie dit is.
quote:
Dit hadden ook foto's kunnen zijn met Robben en van Persie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Argentinië niet gewonnen heeft, had Rihanna dan ook weer overgestapt?
Dat wijf is mentaal gestoordquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze aan d'r neus hangen?
Ik val daar niet zo op hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zo'n act erbij is het een stuk minder erg.
[ afbeelding ]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ja gevonden, nog steeds nooit van gehoord
Oh is zij dat!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.
Van oorsprong is ze Russisch, grappig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.
Haar vader is Duits, heb even de wikipedia erbij gepakt.quote:
Heeft hij nog geen beslissing over genomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stopt Miroslav Klose nu met interland voetbal?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stopt Miroslav Klose nu met interland voetbal?
Hij is al 36, verwacht dat hij stopt.quote:"Ik weet nog niet of ik doorga bij de nationale ploeg", zei Klose na de gewonnen WK-finale tegen Argentinië (1-0) op de site van de Duitse voetbalbond. "Ik ga daar een paar nachten over slapen en dan zal ik de juiste beslissing nemen."
Ah ja, ik typte dit net voordat hem die vraag werd gesteld op ZDF..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft hij nog geen beslissing over genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |