alors komt klaarquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Nober het volgende:
ALLE DUITSERSSSSSSSSSSSSS ZIJN HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat maakt hem een nog grotere held.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hij lust ook geen bier, ik voel een band.
Ik ook.quote:
sympathieke gozerquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb jij nog gezien dat hij aan het voetballen was met zijn zoon na de finale?
Funnier Fact: Berlijn was jarenlang de enige hoofdstad in Europa die geen enkele club op het hoogste niveau had spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Nober het volgende:
Fun fact: Er is maar een club in de Bundesliga die in Berlijn speelt, Hertha BSC.
Ik wel dankzij mijn moeder die dit 24/7 luistertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een of ander SchlagermeisjeGeen idee wie dit is.
Helene Fischerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een of ander SchlagermeisjeGeen idee wie dit is.
quote:
Dit hadden ook foto's kunnen zijn met Robben en van Persie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Argentinië niet gewonnen heeft, had Rihanna dan ook weer overgestapt?
Dat wijf is mentaal gestoordquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze aan d'r neus hangen?
Ik val daar niet zo op hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zo'n act erbij is het een stuk minder erg.
[ afbeelding ]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ja gevonden, nog steeds nooit van gehoord
Oh is zij dat!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.
Van oorsprong is ze Russisch, grappig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helene gaf bij het songfestival de punten van Duitsland door. Ze is in Duitsland echt heeeeel groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |