quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je machogebral?
heee yooo, een beetje dimmen mag best.....quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder is een lafaard, ze had abortus moeten laten plegen. Wedden dat ik maar een account heb? Er komt dus nog grote bullshit uit je hoofd. Bizar...
dat is prima hier, jammer dat de kleuters net wakker zijn gewordenquote:
Nee Maxima is dat ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Wow, wow, wow, wow. Geniaal van Duitsland.
En wat waren de Brazilianen slecht toen de 2e erin ging. En de 3e en 4e en 5e...
Morgen wordt het spannend. Kijken bij de Argentijnse klant op kantoor, ik als enige in het oranje.
Ja, komt Maxima morgen naar Lima om de wedstrijd mee te kijken? Zou wel geniaal zijn zeg.quote:
Is die lul nog niet weg? Hij zou zijn account toch opheffen, net als Scolari?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Welk land zou Kekster nu gaan steunen? Hij zal wel een UI van een Argentijnse vlag nemen
Je zag Neuer ook echt boos zijn, prachtig, dat is pas echte vechtlust.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Als perfectionist vond ik het wel een beetje jammer dat Ozil er geen 8-0 van maakte en dat het nog 7-1 werd.. al hadden die Brazilianen wel een goaltje verdiend
quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Brazilie heeft geen enkele wedstrijd op eigen kracht gewonnen, alles werd door de 12e man (scheidsrechter) gefixed, elk bijna goal tegen werd direct afgestopt door de scheids, etc etc.
Dus ik schrik hier helemaal niet van, naja dat het zo veel doelpuntjes waren is wel hendig maar dat deed het nederlands elftal ook tegen de kampioen spanje, dus bang zijn voor duitsland hoeven we niet.
Nu iig eerst maar even winnen met 3-1 van argentinië en dan een mooie 3-2 tegen duitsland.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:13 schreef mig72 het volgende:
De Brazilianen bestaan voor een derde uit boeven en gespuis die hun judoskillzswillen showen en hun weg naar de top letterlijk hebben geschopt op tegenstanders ipv de bal. Ook die Neymaar speelt een wel erg gewelddadige variant van voetbal. Normaal zou ik wel medelijden hebben met zo'n gruwelijke verwondingals die van Neymar maar niet als ik weet wat voor een verleden hij heeft. Ik vind dat Brazilië hun speelstijl moeten veranderen van hakken, stoten, trekken, en pootje voor steken of verboden worden van deelname in de volgende WK.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Heel Colombia dankt Duitsland, allemaal Duitse vlaggen op Facebook, prachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |