abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 juli 2014 @ 02:24:09 #126
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_142081087
naar de HH kijken op BBC :9
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_142081097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:23 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:D
Ay, plaatje doet het niet.

Duitse vlag met "Hoy somos Colombo-alemanes" (vandaag zijn we Colombo-Duitsers).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 9 juli 2014 @ 02:28:21 #128
430880 mig72
De Professional
pi_142081115
quote:
19s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Heel Colombia dankt Duitsland, allemaal Duitse vlaggen op Facebook, prachtig. _O_
Maar mochten we de finale halen juicht heel Brazilië ins toe.
pi_142081129
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:28 schreef mig72 het volgende:

[..]

Maar mochten we de finale halen juicht heel Brazilië ins toe.
Niet alleen Brazilie, ook in Colombia wordt met groot respect gesproken over Nederland.

Je had mijn chauffeur moeten horen over Robben. De Peruaan kwam bijna klaar. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 9 juli 2014 @ 02:35:26 #130
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142081175
quote:
19s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet alleen Brazilie, ook in Colombia wordt met groot respect gesproken over Nederland.

Je had mijn chauffeur moeten horen over Robben. De Peruaan kwam bijna klaar. :D
Heb je "m ff geholpen dan? _O- _O- _O-
pi_142081202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Heb je "m ff geholpen dan? _O- _O- _O-
Nee, mijn Argentijnse collega (ook uit Bogota) zat ook in de auto. Uiteraard ging ik door over Robben en het Nederlands elftal, over Argentinie hebben we het helemaal niet gehad. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 9 juli 2014 @ 03:13:40 #132
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142081447
quote:
19s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, mijn Argentijnse collega (ook uit Bogota) zat ook in de auto. Uiteraard ging ik door over Robben en het Nederlands elftal, over Argentinie hebben we het helemaal niet gehad. _O-
..... en terecht. :Y
  woensdag 9 juli 2014 @ 03:24:44 #133
430880 mig72
De Professional
pi_142081536
Dit is zo'n beetje het bewijs ervan dat fatsoenlijke sportopleiding, training, kennis, en materiaal superieur is aan een spel gebasseerd op emotie, passie, en one-man shows.

Enerzijds heb je een team met een volledig doorontwikkeld voetbalbonden en liga systeem waar spelers in de meest getalenteerde divisies met elkaar blijven concurreren en aftroeven, waar de jeugd(voetbal)opleiding degelijk is en vele opportuniteiten bestaan om talent te ontwikkelen en handhaven.

Daar tegenover, anderzijds heb je een land waar beetje ieder straatkind in een getto zich aangetrokken tot en geroepen voelt door voetbal, van jongs af aan een flinke passie en emotie en waardering leert ontwikkelen voor de sport, wordt onderdompeld in een volkscultuur waar voetbaltalenten als helden worden gezien en er verder ook een prestatiedruk bestaat om als voetballer een bestaan op te bouwen aangezien er weinig eerlijke werkgelegenheid is in de krottenwijken en je wordt of voetballer of zanger of drugsdealer. Maar verder moeten die kindjes ballen gaan schoppen tussen stapeltjes kratten of dozen als palen en nooit een degelijke opleiding in strategie of tactiek krijgen, toegang tot het beste materiaal evenmin.

De resultaten zijn door deze wedstrijd direct waarneembaar.

Geef me maar de Europese benadering.
pi_142082987
Duitsland speelde gewoon goed tegen Ghana ondanks de instabiele defensie.
pi_142083116
Die arme Brazilianen.
Die zullen straks wel wakker worden met een enorme kater.
De Duitsers hebben waarschijnlijk ook een kater, maar dan vanwege een goed feestje.

Ik hoop wel dat de duitsers de komende dagen extra beveiliging gaan inzetten.
En iemand die hun eten gaat voorproeven zal ook geen overbodige luxe zijn denk ik.
Every living creature on earth dies alone
pi_142083138
Toch wel heerlijk dat, dat kutland verloren heeft en totaal vernedert is _O_ Ze hadden de eerste wedstrijd tegen Kroatië al nooit mogen winnen.

Opvallend trouwens dat die Scolari tactisch gezien echt een druif is en zo naïef speelde.
pi_142083172
Duitsland kreeg zo-veel-ruimte. Echt belachelijk dat dit een halve finale was, had liever colombia daar gezien. Wat een aanfluiting dat Brazilië.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:13:24 #138
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_142083187


Heatmap van Fred :')
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_142083242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
Dit is zo'n beetje het bewijs ervan dat fatsoenlijke sportopleiding, training, kennis, en materiaal superieur is aan een spel gebasseerd op emotie, passie, en one-man shows.

Enerzijds heb je een team met een volledig doorontwikkeld voetbalbonden en liga systeem waar spelers in de meest getalenteerde divisies met elkaar blijven concurreren en aftroeven, waar de jeugd(voetbal)opleiding degelijk is en vele opportuniteiten bestaan om talent te ontwikkelen en handhaven.

Daar tegenover, anderzijds heb je een land waar beetje ieder straatkind in een getto zich aangetrokken tot en geroepen voelt door voetbal, van jongs af aan een flinke passie en emotie en waardering leert ontwikkelen voor de sport, wordt onderdompeld in een volkscultuur waar voetbaltalenten als helden worden gezien en er verder ook een prestatiedruk bestaat om als voetballer een bestaan op te bouwen aangezien er weinig eerlijke werkgelegenheid is in de krottenwijken en je wordt of voetballer of zanger of drugsdealer. Maar verder moeten die kindjes ballen gaan schoppen tussen stapeltjes kratten of dozen als palen en nooit een degelijke opleiding in strategie of tactiek krijgen, toegang tot het beste materiaal evenmin.

De resultaten zijn door deze wedstrijd direct waarneembaar.

Geef me maar de Europese benadering.
Mag ik je handtekening? Of ben jij niet de uitvinder van het oppertunisme?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142083266
JANKEN!!


pi_142083281
De heatmap:

Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_142083451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
Dit is zo'n beetje het bewijs ervan dat fatsoenlijke sportopleiding, training, kennis, en materiaal superieur is aan een spel gebasseerd op emotie, passie, en one-man shows.

Enerzijds heb je een team met een volledig doorontwikkeld voetbalbonden en liga systeem waar spelers in de meest getalenteerde divisies met elkaar blijven concurreren en aftroeven, waar de jeugd(voetbal)opleiding degelijk is en vele opportuniteiten bestaan om talent te ontwikkelen en handhaven.

Daar tegenover, anderzijds heb je een land waar beetje ieder straatkind in een getto zich aangetrokken tot en geroepen voelt door voetbal, van jongs af aan een flinke passie en emotie en waardering leert ontwikkelen voor de sport, wordt onderdompeld in een volkscultuur waar voetbaltalenten als helden worden gezien en er verder ook een prestatiedruk bestaat om als voetballer een bestaan op te bouwen aangezien er weinig eerlijke werkgelegenheid is in de krottenwijken en je wordt of voetballer of zanger of drugsdealer. Maar verder moeten die kindjes ballen gaan schoppen tussen stapeltjes kratten of dozen als palen en nooit een degelijke opleiding in strategie of tactiek krijgen, toegang tot het beste materiaal evenmin.

De resultaten zijn door deze wedstrijd direct waarneembaar.

Geef me maar de Europese benadering.
Bedankt Hans
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142083588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:12 schreef byah het volgende:
Duitsland kreeg zo-veel-ruimte. Echt belachelijk dat dit een halve finale was, had liever colombia daar gezien. Wat een aanfluiting dat Brazilië.
Colombia zou vast niet zo dik verloren hebben, maar als ze al niet van Brazilië konden winnen, wat hadden ze dan te zoeken in de halve finale?
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:41:35 #144
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142083668
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Colombia zou vast niet zo dik verloren hebben, maar als ze al niet van Brazilië konden winnen, wat hadden ze dan te zoeken in de halve finale?
Brazilie en die ezel van een Scolari zijn zo verschrikkelijk naief geweest. Ze zijn het veld op gegaan in de veronderstelling dat zij voetballend de betere ploeg zijn en wilde aanvallend Duitsland wel even oprollen. Daardoor kregen de Duitsers ruimte en hadden ze aan een 20 minuten genoeg om Brazilie definitief te slopen. Toen was het hele team het kwijt. Scolari stond erbij en keek ernaar.
Dat was Colombia nooit gebeurd.
pi_142083835
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 02:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Als perfectionist vond ik het wel een beetje jammer dat Ozil er geen 8-0 van maakte en dat het nog 7-1 werd.. al hadden die Brazilianen wel een goaltje verdiend
Is wel tekenend voor het WK van Ozil dat juist hij moet missen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_142084034
De man die hier schuld aan is , is natuurlijk Scolari.

Oliver Kahn zei het gisteren goed.
Hier werd veel te veel pathos opgeladen. Hier werden dingen geassocieerd die niets meer met voetbal te maken hadden en daar was Scolari schuld aan.

Wanneer je de hele tijd praat over de trots om voor 200 millioen mensen te spelen en je voor 200 milioen arme lijdende (citaat Luiz..) mensen die wereldtitel moet halen, wanneeer je de hele tijd met emoties bezig bent..... wordt dat een boomerang op het moment als het fout gaat.

Die arme jongens hadden gisteren collectief een paniek aanval. Die konden niet meer denken en ageren. Die zaten allemaal bordevol emoties en dat ging geweldig fout. Scolari had veel meer rust in de tent moeten brengen en juist die emoties eruit moeten halen.

Dat gehuil de hele tijd. Hij had een goede psycholoog mee moeten nemen , want het was toch van het begin aan duidelijk , dat die jongens veel te opgefokt waren.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:17:19 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_142084279
32,57 miljoen kijkers in Duitsland _O_ _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_142084411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:05 schreef CANARIS het volgende:
De man die hier schuld aan is , is natuurlijk Scolari.

Oliver Kahn zei het gisteren goed.
Hier werd veel te veel pathos opgeladen. Hier werden dingen geassocieerd die niets meer met voetbal te maken hadden en daar was Scolari schuld aan.

Wanneer je de hele tijd praat over de trots om voor 200 millioen mensen te spelen en je voor 200 milioen arme lijdende (citaat Luiz..) mensen die wereldtitel moeot halen, wanneeer je de hele tijd met emoties bezig bent..... wordt dat een boomerang op het moment als het fout gaat.

Die arme jongens hadden gisteren collectief een paniek aanval. Die konden niet meer denken en ageren. Die zaten allemaal bordevol emoties en dat ging geweldig fout. Scolari had veel meer rust in de tent moeten brengen en juist die emoties eruit moeten halen.

Dat gehuil de hele tijd. Hij had een goede psycholoog mee moeten nemen , want het was toch van het begin aan duidelijk , dat die jongens veel te opgefokt waren.
Inderdaad veel te opgefokt. Tegen Colombia hielp ze dat nog met enorm hard spel.
Tegen Duitsland ging er iets gruwelijk mis en konden ze het niet meer aan.

In wezen was het puur die fase van minuut 22 tot 30.
Daarna waren ze lamgeslagen en deed Duitsland rustig aan.
Maar die 8 minuten waren bizar.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:36:08 #149
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_142084664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:24 schreef -0- het volgende:

[..]

Inderdaad veel te opgefokt. Tegen Colombia hielp ze dat nog met enorm hard spel.
Tegen Duitsland ging er iets gruwelijk mis en konden ze het niet meer aan.

In wezen was het puur die fase van minuut 22 tot 30.
Daarna waren ze lamgeslagen en deed Duitsland rustig aan.
Maar die 8 minuten waren bizar.
Samenloop van omstandigheden:

Neymar eruit. Zal emotioneel een aanslag zijn geweest. Op NED1 hadden ze het erover dan voor de wedstrijd zo'n "Tsjakka" wijf ze "aangemoedigd" heeft. Dus ja die waren opgefokt.

Maar de schorsing van Silva lijkt me ook van belang. Ik denk dat dit meer impact had dan de afwezigheid van Neymar. Silva speelde goed tot aan zijn schorsing. De goals vielen vanwege gaten in de verdediging. Gaten... het waren eerder kraters :X Met Silva was dit misschien niet gebeurd.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_142086087
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:20 schreef Syntix het volgende:
JANKEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje snuit gewoon z'n neus in de cola
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')