brazillie had zeker gewonnen als die jap had geflotenquote:
Rot op man, het is nog erger dat jij speciaal voor het WK een nieuw account aanmaakt om op te trollen in plaats van dat je gewoon je echte account gebruikt. Lafaard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Serieus gast. Of je spoort niet of je bent een troll. Wel knap dat je midden in de nacht nog steeds uit je bek schijt.
Nog erger dus, je bent een newbie dat hier 3 weken rondloopt en nog een grote bek heeft ook. Triestquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder is een lafaard, ze had abortus moeten laten plegen. Wedden dat ik maar een account heb? Er komt dus nog grote bullshit uit je hoofd. Bizar...
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog erger dus, je bent een newbie dat hier 3 weken rondloopt en nog een grote bek heeft ook. Triest
Ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder is een lafaard, ze had abortus moeten laten plegen. Wedden dat ik maar een account heb? Er komt dus nog grote bullshit uit je hoofd. Bizar...
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je machogebral?
heee yooo, een beetje dimmen mag best.....quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
dat is prima hier, jammer dat de kleuters net wakker zijn gewordenquote:
Nee Maxima is dat ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Wow, wow, wow, wow. Geniaal van Duitsland.
En wat waren de Brazilianen slecht toen de 2e erin ging. En de 3e en 4e en 5e...
Morgen wordt het spannend. Kijken bij de Argentijnse klant op kantoor, ik als enige in het oranje.
Ja, komt Maxima morgen naar Lima om de wedstrijd mee te kijken? Zou wel geniaal zijn zeg.quote:
Is die lul nog niet weg? Hij zou zijn account toch opheffen, net als Scolari?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Welk land zou Kekster nu gaan steunen? Hij zal wel een UI van een Argentijnse vlag nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |