Hier sluit ik me graag bij aan. Vind die Löw ook wel een sympathieke vent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:35 schreef VeX- het volgende:
Ben nog steeds tegen Duitsland. Gun het alleen Löw wel.
Zoals dit: http://www.nrc.nl/wk/2014(...)nterstutzen-sollten/quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tijdschriften en kranten doen dat niet. Die schrijven doorgaans vol lof over onze oosterburen.
Wat je provoceren noemt. Ze gingen er al vanuit dat Nederland de finale haalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Het is wel Duitsland, hè? Dat land dat ons al zo vaak genaaid heeft en dat ons continu aan het provoceren is. Vanavond ook weer. Bij de 7-0 gooide Bild meteen een provocerende tekst richting ons op hun website.
Schokkend hoor.quote:
Ik had gehoord dat de Braziliaanse keuken enorm veel olie en gesmeer betreft. Zou dat dieet van invloed kunnen zijn denk je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Haat is wat overdreven want het is maar voetbal en de emotie haat ken ik sowieso niet.. maar ik ben wel 100% anti Brazilië. Om dezelfde reden dat ik een hekel heb aan Portugal: dat smerige theater altijd van die spelers. En vieze acties zoals van Rivaldo in 2002, waarbij hij een bal tegen zich krijgt aangeschoten, naar zijn hoofd grijpt en ter aarde stort staan voor mij symbool voor Brazilië. De tijd dat ze bekend stonden om samba voetbal heb ik niet meegemaakt, ik ken hen alleen als land dat met enorm goede spelers altijd lelijk resultaatvoetbal speelt en enorm arrogant is.. mooi dat ze nu 2 WK's op rij zijn afgegaan als een gieter.
Rivaldo. je zegt het al. Een toneelspeler. En dit Brazilie is niets anders dan een stuk of 11 toneelspelers, die het hele toernooi al kut waren, belachelijke ovetredingen en schwalbes maakten, en steeds gematst werden door de arbitrage. Zelfs vanavond had David Luiz 2 elleboogstoten in de eerste helft die bestraft hadden moeten worden...quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:15 schreef Copthorne het volgende:
En dat leedvermaak? Zijn we ineens niet meer anti-Duitsland ofzo???
Het halve forum is opgegroeid met Ronaldo en Rivaldo in de jaren '90.
Ga niet je jeugd en je opvoeding verloochenen. Wat vanavond gebeurde is gewoon een ramp.
Ze hadden in ieder geval flink wat glijmiddel kunnen gebruiken vanavond...quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat de Braziliaanse keuken enorm veel olie en gesmeer betreft. Zou dat dieet van invloed kunnen zijn denk je?
Ze zaten het Nederlands elftal net compleet af te maken bij zo'n talkshow met oud-voetballers en trainers op de Duitse TV.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Het is wel Duitsland, hè? Dat land dat ons al zo vaak genaaid heeft en dat ons continu aan het provoceren is. Vanavond ook weer. Bij de 7-0 gooide Bild meteen een provocerende tekst richting ons op hun website.
Waterstofbom er op!quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze zaten het Nederlands elftal net compleet af te maken bij zo'n talkshow met oud-voetballers en trainers op de Duitse TV.
Krul was walgelijk tijdens de penalties, ze moesten kotzen bij het idee dat Van Gaal weltmeister zou kunnen worden, Robben is een one-trick-pony enz. enz. De haat spatte van m'n scherm af.
Laat ze denken wat ze willen. Als hun arrogant zijn is dat in ons voordeel want dan gaan ze ons onderschatten en relaxd doen en dan zij we des te dodelijker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze zaten het Nederlands elftal net compleet af te maken bij zo'n talkshow met oud-voetballers en trainers op de Duitse TV.
Krul was walgelijk tijdens de penalties, ze moesten kotzen bij het idee dat Van Gaal weltmeister zou kunnen worden, Robben is een one-trick-pony enz. enz. De haat spatte van m'n scherm af.
Beetje voorbarig van die duitsers natuurlijk.quote:
Zo zie je maar. Als Duitsers succes hebben zijn ze op hun irritantst: hoogmoedig en pedant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Prima, verslaan we ze toch gewoon. Zijn ze ook stil.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |