het kan nog 6-5 worden hoorquote:
Qua temperatuur is het vandaag geen oven dus?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef Palomar het volgende:
duitsland draait nu het gas wat voller open
nog 40-45 minuten
Zat ook al te staren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know dat feel man. Ik keek er vanmiddag vijf minuten lang naar totdat ik in slaap viel. Srs.
Ik wilde net zeggenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat de boel in de fik
Das niet nu toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
wauwquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bedankt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Marie30 het volgende:
In tussentijd in Argentinië.... zingen ze dit anti-Brazillied
Brazil, Tell Me How It Feels / To Be Bossed Around In Your Own Home / I Swear That Even If Years Pass / We Will Never Forget / That Diego [Maradona] Out-Skilled You / That Cani [Claudio Caniggia] Surprised You / You Are Crying Since Italy [World Cup 1990] Till Today / You Are Going To See Messi / The World Cup Will Be Ours / Maradona Is Greater Than Pelé"
Brasil, Decime Qué Se Siente / Tener En Casa Tu Papá / Te Juro Que Aunque Pasen Los Años/ Nunca Nos Vamos A Olvidar / Que El Diego Te Gambeteó / Que Cani Te Vacunó / Estás Llorando Desde Italia Hasta Hoy / A Messi Lo Vas A Ver / La Copa Nos Va A Traer / Maradona Es Más Grande Que Pelé"
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou als ik supporter van Brazilie was weggaan nu.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn geen overschat Brazilië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Dale. het volgende:
Ik word een beetje bang van Duitsland... Maken we uberhaupt een kans tegen dit elftal?
twitter:itele twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:01:01Pendant ce temps, la police anti-émeutes commence à être déployée aux abords du stade où se joue #BRAGER (@itele) http://t.co/0j5efNfhrm
reageer retweet
Wij hebben Louis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Dale. het volgende:
Ik word een beetje bang van Duitsland... Maken we uberhaupt een kans tegen dit elftal?
Nog niet gezien. Bedanktquote:
We maken ze af man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Dale. het volgende:
duitsland stond met 4-0 voor tegen zwedenquote:
Ja, daardoor moeten wij nu jouw zure berichten lezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef Travel. het volgende:
Sjesus, 16.000.000 mensen denken dat ze allemaal schijtlollig zijn. Jammer die uitvinding die internet heet.
Geen relschopper te zienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef YazooW het volgende:
twitter:itele twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:01:01Pendant ce temps, la police anti-émeutes commence à être déployée aux abords du stade où se joue #BRAGER (@itele) http://t.co/0j5efNfhrm[ afbeelding ] reageer retweet
Typisch nederlands.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef BlueMage het volgende:
Toch een beetje een eerbetoon aan Neymar.quote:
Meerquote:
Ik zou de volgende keer het volkslied nog iets harder zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, daardoor moeten wij nu jouw zure berichten lezen.
hihi, ik heb alleen dat plaatje van die wlavissen nog niet gezien, dan hebben we alles gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, daardoor moeten wij nu jouw zure berichten lezen.
Die andere 22 kunnen nu ook wel een duwtje in de rug gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch een beetje een eerbetoon aan Neymar.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef plerda het volgende:
[..]
We maken ze af man.
Brazilie is gewoon slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |