Will not tellquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
Als mijn opa zaliger zou weten hoe fanatiek ik hier voor Duitsland zit te juichen zou ik een beste draai om de oren krijgen
Ik ook nietquote:
Wat mij betreft mogen ze idd deze wedstrijd winnenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met een DUITSE GOAL!!!!!
Ik gun het de Duitsers niet hoor.quote:
Als Duitsland hier wint staan al die Brazilianen achter Nederlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef OverRated het volgende:
Iedereen hier juichen voor de Duitsers..Ik speel die finale liever tegen Brazilië geloof ik hoor.
Hier ook..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
Als mijn opa zaliger zou weten hoe fanatiek ik hier voor Duitsland zit te juichen zou ik een beste draai om de oren krijgen
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:12:33Ook dit #wk weer een goal tegen uit hoekschop#bra#zwakpunt#allewk's reageer retweet
quote:
quote:
Met een finale tegen Duitsland kan je in geval van verlies er in ieder geval nog trots op zijn dat een Europese ploeg een WK in Zuid-Amerika heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef OverRated het volgende:
Iedereen hier juichen voor de Duitsers..Ik speel die finale liever tegen Brazilië geloof ik hoor.
Ja, volgens mij vinden ze ons sowieso al wel leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Duitsland hier wint staan al die Brazilianen achter Nederland
Voor Hulk heb ik op een of andere manier nog wel een zwakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:12 schreef Tito_Otis het volgende:
HulkVerlos die man eens uit al zijn lijden.
Veel Belgen gunnen het ons ookquote:
quote:
quote:
Brazilië makkelijker, Duitsland mooierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef OverRated het volgende:
Heb je niets aan. Die Argentijnen komen met 35 000 en schreeuwen boven alles uit. Stonden ook achter België en die paar duizend hoorde je niet roepen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Duitsland hier wint staan al die Brazilianen achter Nederland
juicyhill is keesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jij bent altijd dwars, dus dat telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |