abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142064203

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 10-07-2014 11:46:15 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:35:18 #2
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_142064235
Zo, weer even lekker hardgelopen! kilometer of 13, pittige interval.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:35:32 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142064249
D'r af? :o
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:35:55 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142064268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef YUR het volgende:

[..]

En als het heel warm is ook!
inderdaad...gewoon standaard bij alles langer dan een uurtje of 2
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_142064286
Nooit last van m'n tepels hier gelukkig.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:36:27 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142064295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:35 schreef Quoi het volgende:
D'r af? :o
afgesleten tepels zijn net zo iets als afgevallen teennagels.... band of honour...!!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:38:25 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142064409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

afgesleten tepels zijn net zo iets als afgevallen teennagels.... band of honour...!!
Fuck honour! :X
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:39:20 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142064464
Poppetje lacht poppetje huilt hier. En poppetje lacht nu :)
Heerlijke intervallen gelopen: 3x 500m en 3x 300m en een lekker stuk uitlopen op tempo. Loopt comfortabel hoor, een groepje lager w/

Begin zelfs alweer te denken aan aanhaken bij het HM groepje op zondagochtend. Vrijdag wordt er in de zomer 10 km gelopen. Ik geloof dat mijn weekplanning dus duidelijk is :)
pi_142064517
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
Probeer eens niet in afstand, maar in tijd te denken....dat helpt!
Dit had je al een keer tijdens je eerste M training gemeld en sindsdien doe ik dit ook.
Naar mijn mening een van de betere tips die hier gegeven is voor langere afstanden.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:40:55 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142064554
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Fuck honour! :X
jogger!!
pi_142064592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

http://www.sportvoedingwe(...)hocolade-p-1077.html

Dat is ook wel een aanrader btw. Zondag meegenomen en in 3 keer opgemaakt. Bij 15, 22 en 27 ofzo.
Heb ook wel eens een simpele mueslireep van de Lidl mee op LDL's, in een paar keer opeten inderdaad. Dan is een slokje water overigens geen overbodige luxe.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142064683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef Guard het volgende:
Als er nog iemand een leuk loopje zoekt in september:
http://www.brabantseparel.nl

Als ik het goed begrijp zijn er een beperkt aantal startbewijzen beschikbaar.

De HM is 2x de ronde van 10 (met een extra stukje eraan, al weet je dat niet zeker, het blijft prorun, die meten wel eens te kort :') )
Dit loopje is vervloekt. })
Ik zal me hiervoor nooit meer inschrijven. Dit heb ik 2 jaar achtereenvolgens gedaan en ik heb ze beiden moeten afmelden omdat ik een blessure had :(
pi_142064852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dit had je al een keer tijdens je eerste M training gemeld en sindsdien doe ik dit ook.
Naar mijn mening een van de betere tips die hier gegeven is voor langere afstanden.
Bij de Dam tot Damloop-training met de loopgroep lopen we op tijd, we doen dan een heen-en-weertje bv 2x30 minuten deze week, de snellere lopers lopen dan een veel grotere afstand dan de gemiddelde- of langzame lopers. Er rijdt iemand op de fiets achteraan met de flesjes water en een telefoon voor noodgevallen. Best goed geregeld.
pi_142064907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:42 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik zal me hiervoor nooit meer inschrijven. Dit heb ik 2 jaar achtereenvolgens gedaan en ik heb ze beiden moeten afmelden omdat ik een blessure had :(
Dit jaar een poging doen tot ter plaatse inschrijven? Of kan dat niet en is vol echt vol?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_142064921
quote:

[..]

Vorig jaar paste ie niet in mijn schema (tegelijk met de Vredesloop dacht ik), nu dus weer niet.
Maar ik vind ook dat ze daar te weinig gebruik maken van het groene woud, dus ik denk dat ik daar eerder zelf iets zou uitstippelen als hieraan meedoen....
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:47:56 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142064987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

jogger!!
Ga fietsen ofzo.. :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_142065038
quote:

[..]

Dat heb ik met de zevenheuvelenloop :X , durf ik niet meer... :P Misschien dat ik in de week zelf eens even op internet ga kijken als ik niet geblesseerd ben :P .

Ik heb net voor het eerst mijn footpod uitgeprobeerd, leuk speelgoed. Gewoon lekker een stukje gewandeld, was wel erg zwaar met zo'n footpod, hartslag kroop zo naar de 160, terwijl ik echt niet heel hard ging... :o Wel lekker in de regen! ^O^

https://www.endomondo.com/workouts/369878548/2368823
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 juli 2014 @ 21:50:58 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142065160
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Nooit last van m'n tepels hier gelukkig.
Ik ook niet.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:51:57 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142065223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ga fietsen ofzo.. :P
zou ik graag willen maar a. heb ik geen fiets en b. woon ik in het uitwaaiergebied van de grootste melkpoederfabriek van de wereld dus met een 'dubbel-stel' melktanker elke 5 minuten langs je is dat een ware doodswens
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:03:58 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142066085
ik hoor hier de laatste tijd meer over.... zijn er AV-lopers die dit tijdens training tegenkomen?

SPOILER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:06:05 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142066203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoor hier de laatste tijd meer over.... zijn er AV-lopers die dit tijdens training tegenkomen?

SPOILER
Ik hoop dat ze die voor 1 keer per week gebruiken?
pi_142066255
quote:

SPOILER
Wat heb je dan, een toevalsschema :?
Of is dat voor de trainingen dat je niet naar een wedstrijd aan het toewerken bent?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:10:10 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142066503
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:06 schreef Guard het volgende:

[..]

Of is dat voor de trainingen dat je niet naar een wedstrijd aan het toewerken bent?
dat idee heb ik er van!
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 22:13:08 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_142066888
De verrassingsdag! Hadden wij vroegah op de manege ook O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:13:47 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142066935
quote:

SPOILER
Nooit tegengekomen. Dat zou wat zijn, ineens een dobbelsteen voor je neus :o

In het kader van de anti-schema gedachten zeker? Leuker om er verschillende intervaloefeningen op te zetten of fartlekjes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')