Heb je nu een stijfje?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wow ik ben nog nooit zo vaak achter elkaar gequote.
Hopelijk ben je nu trots.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Oké.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Owquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Ik wist het antwoord daarop ook jaToen ik je zag is wel een guilty pleasure hier
Nog een keer dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat het programma nog doorgaat nu bekend is geworden dat Menno Buch is overleden.
Hey, dit is nog echt waar ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat het programma nog doorgaat nu bekend is geworden dat Menno Buch is overleden.
mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:33 schreef Paul het volgende:
Niet eens een extra nieuws uitzending over overlijden Menno Buch
Derksen en Gijp hadden ruzie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er gisteren, ivm Boskampgrap?
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie, ik heb mij een partij veel zin in Duitsland - Brazilië.
Je meent het.quote:
Klopt. Het was één keer leuk maar het is nu flauw aan het worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef IPA het volgende:
Opstelling mogen ze ook wel skippen eigenlijk. De eerste paar dagen deden ze dat nog niet toch?
Zolang die mofjes maar lekker winnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie, ik heb mij een partij veel zin in Duitsland - Brazilië.
Ga sesamstraat kijken als je grote mensen programma's niet kan volgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je meent het.
Ik bedoel meer wat Bossie er mee te maken had.
Ik sta volledig achter die Mannschaft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang die mofjes maar lekker winnen
Ik heb gisteren niet gekeken dus ik stel een normale vraag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga sesamstraat kijken als je grote mensen programma's niet kan volgen.
0-1 wordt het, goal uit een standaardsituatie voor rust.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang die mofjes maar lekker winnen
Jawel hoor, maar het laat zich zelfs als je gisteren niet gekeken hebt simpel raden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken dus ik stel een normale vraag.
Maar blijkbaar mag dat niet hier.
Past wel bij de sfeerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Johan heeft zijn begrafenispak aangetrokken.
THE NEXT LEVEL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |