Ga daar een beetje voor betalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Mirel het volgende:
Oh wauw, een gast van 17..![]()
https://play.google.com/s(...)doga.ozkaraca.Ltheme
Ik vind dat Android L echt niet mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Mirel het volgende:
Oh wauw, een gast van 17..![]()
https://play.google.com/s(...)doga.ozkaraca.Ltheme
Idem, maar ik vind vooral de nieuwe Roboto afschuwelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind dat Android L echt niet mooi
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
Hi,
Ik hoop dat ik een simpele debiele vraag heb en google heeft nog geen antwoord gegeven.
Stel ik ontgrendel de telefoon en dan geven apps zoals whatsapp of het belapp niet aan of ik x aantal nieuwe berichten of gemiste telefoontjes heb.
Hoe fix ik dat bij (moto g icm kitkat)?
Ik heb wel degelijk bij SMS en whatsapp een nummertje als ik daar een bericht heb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.
Custom ROM's en themes/launcher even niet meegenomen, want op die manier is zo'n beetje ALLES aan te passen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk bij SMS en whatsapp een nummertje als ik daar een bericht heb.
Daarnaast bij oproepen ook als ik een gemist gesprek heb.
Bij facebook op het homescreen niets maar in het menu krijg ik wel nummertjes.
officiele android 4.3. op mijn samsung note 2quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Custom ROM's en themes/launcher even niet meegenomen, want op die manier is zo'n beetje ALLES aan te passen.
Laat ik het zo zeggen dan; vanilla android heeft geen ballonetjes met aantal ongelezen berichten (oid) bij apps
Ja, met Samsung skin waarschijnlijk, dus geen vanilla android.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
officiele android 4.3. op mijn samsung note 2
Dat is mogelijk idd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, met Samsung skin waarschijnlijk, dus geen vanilla android.
Nova Launcher Prime i.c.m. TeslaUnread Notifications. Dit is op mijn Note II, maar heb hetzelfde op de Moto G. Je kunt ook aanpassen hoe de bubbeltjes eruit zien (kleur, welke hoek van het app-icoontje ze staan, ...).quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
Hi,
Ik hoop dat ik een simpele debiele vraag heb en google heeft nog geen antwoord gegeven.
Stel ik ontgrendel de telefoon en dan geven apps zoals whatsapp of het belapp niet aan of ik x aantal nieuwe berichten of gemiste telefoontjes heb.
Hoe fix ik dat bij (moto g icm kitkat)?
Exact. Dat ballonetje met bijv een twee omdat twee nieuwe berichten ontvangen zijn, dat ballonetje komt er nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.
Knieltquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nova Launcher Prime i.c.m. TeslaUnread Notifications. Dit is op mijn Note II, maar heb hetzelfde op de Moto G. Je kunt ook aanpassen hoe de bubbeltjes eruit zien (kleur, welke hoek van het app-icoontje ze staan, ...).
[ afbeelding ]
Afhankelijk van welk merk telefoon en/of launcher je hebt bestaat dat dus wellicht niet. 'Standaard' zit het niet in Android.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Exact. Dat ballonetje met bijv een twee omdat twee nieuwe berichten ontvangen zijn, dat ballonetje komt er niet
Omdat ik dan dus drie fucking telefoons heb, en ik eigenlijk die 1+1 niet nodig heb. Maar ik erger me aan de on-afheid van Touchwiz op mijn Note II, en stock Android / CM is awesome uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Hoe zo die
Als ik een invite krijg bestel ik hem ook gewoon denk ik
sure. Er is een foklijst voor de opoquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Omdat ik dan dus drie fucking telefoons heb, en ik eigenlijk die 1+1 niet nodig heb. Maar ik erger me aan de on-afheid van Touchwiz op mijn Note II, en stock Android / CM is awesome uiteraard.
Maar dat wil dus zeggen dat ik inderdaad nog een aantal invites krijg; als je er een wil hoor ik het wel
Oh, serieus? Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sure. Er is een foklijst voor de opo: )
Hoe heb je die uberhaupt genomen? Met de telefoon (quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:46 schreef Catch22- het volgende:
iemand tips voor apps die videos kan vertragen én opslaan? heb nu 120fps filmpjes die ik dus als 30fps wil opslaan (en 4x zo lang, dus slowme)
De meeste video editors plaatsen een watermark als je niet de betaalde versie gebruikt. En veel gratis versies zit vol met reclame rommel. KineMaster schijnt een goede te zijn (mits betaalde versie), maar dan gaat mijn voorkeur toch uit voor editing op een pc.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:46 schreef Catch22- het volgende:
iemand tips voor apps die videos kan vertragen én opslaan? heb nu 120fps filmpjes die ik dus als 30fps wil opslaan (en 4x zo lang, dus slowme)
Je snapt hopelijk dat dat gewoon een stick is met Android erop en niet daadwerkelijk Android TV.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
iemand tips voor een goedkope android tv dinges? ga denk ik deze halen.
uh ja, dat is het hele idee toch? Wat is de daadwerkelijke android tv dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat dat gewoon een stick is met Android erop en niet daadwerkelijk Android TV.
Chromecast is helft goedkoper en daadwerkelijk alles kan je caste (Windows desktop share)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
uh ja, dat is het hele idee toch? Wat is de daadwerkelijke android tv dan?
anyhoe, dit ding maar gekocht. hoop dat xbmc een beetje draait.
Ook naar gekeken maar dat is niet wat ik zoek, wil t als mediaplayer gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Chromecast is helft goedkoper en daadwerkelijk alles kan je caste (Windows desktop share)
http://www.android.com/tv/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
uh ja, dat is het hele idee toch? Wat is de daadwerkelijke android tv dan?
anyhoe, dit ding maar gekocht. hoop dat xbmc een beetje draait.
lol dat is de Chromecast. Ik kan vanaf mijn laptop, media van mijn NAS casten, lokale media. Ieder tabblad in Chrome en desktop van Windows. Alles dusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat is niet wat ik zoek, wil t als mediaplayer gebruiken.
Er zijn genoeg apps om media vanaf je desktop/notebook/telefoon naar Chromecast te streamen hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat is niet wat ik zoek, wil t als mediaplayer gebruiken.
ja maar ik wil t dus zonder laptop of iets doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol dat is de Chromecast. Ik kan vanaf mijn laptop, media van mijn NAS casten, lokale media. Ieder tabblad in Chrome en desktop van Windows. Alles dus
Nah, veul te instabiel en traag joh. MK809III wordt als het goed is perfect ondersteund sinds XBMC 13.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Als je XBMC wil draaien had je beter voor 80 een Raspberry Pi setje kunnen kopen, heeft ook wat meer potentie en veel betere ondersteuning.
Ik denk dat 5,9" voor velen te groot is maar ik ben al een flinke tijd 5,7" gewend dus er is voor mij eigenlijk geen gewenning qua formaat. Ik ben erg benieuwd en hoop vooral dat het gerucht klopt.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef Waffle het volgende:
Ik wacht ook al even op een vervanger voor mijn n4 maar 5.9" is me net wat te veel. Ik vind mijn n4 qua formaat echt ideaal. Deze komt meer in de buurt van mijn n7 dan de n4...
PowerAmpquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
Welke muziekspeler heeft jullie voorkeur? Ik heb altijd met veel genoegen Winamp gebruikt op mijn S4, maar die loopt de laatste tijd erg vaak vast. Ben er nog niet helemaal uit of het aan de speler zelf ligt, maar ik zoek even wat anders om te proberen. Zo plain en simple mogelijk, met de mogelijkheid om mappen te browsen. Iemand suggesties?
Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans gevenquote:
Music Folder Player Freequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans geven
Niet doen, is een hele irritante trial.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans geven
Instellingen - Apps - alles - system ui - cache wissen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ik heb een probleempje met m'n telefoooon.
Het is een Huawei Ascend, heb 'm nu een jaar ofzo, en heb er tot nu toe eigenlijk geen énkel probleem mee gehad. Hij doet precies wat ik wil en dat is bellen en af en toe een beetje FOK! bij lezen.
Het énige waar ik nu een probleem mee heb, sinds een week ofzo, is dat hij het 'quick menu' niet meer laadt. Dit is de standaard app die met android komt die tevoorschijn komt als je het scherm naar beneden scrollt, en waarmee je dus snel dingen als scherminstellingen en vliegtuigmodus enzo aan kunt passen. Ideaal.
Tot vorige week ofzo, toen hij ineens besloot te stoppen met werken. Zodra ik naar de app ga geeft hij een foutmelding, maar het ding cachet niets, het is een systeemapp, dus ik kan ook niets reloaden/opnieuw opstarten/weetikveelwatten. Heb op 'het internet' al gezocht naar oplossingen, maar was tot nu toe niet succesvol. Iemand hier ervaring hiermee en/of enig idee wat ik (naast een fabrieksreset) kan doen om hem weer werkend te krijgen? Voor de rest doet hij alles nog helemaal prima, alleen dat snelmenu heeft 't dus begeven.
Heb je trouwens xposed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ik heb een probleempje met m'n telefoooon.
Het is een Huawei Ascend, heb 'm nu een jaar ofzo, en heb er tot nu toe eigenlijk geen énkel probleem mee gehad. Hij doet precies wat ik wil en dat is bellen en af en toe een beetje FOK! bij lezen.
Het énige waar ik nu een probleem mee heb, sinds een week ofzo, is dat hij het 'quick menu' niet meer laadt. Dit is de standaard app die met android komt die tevoorschijn komt als je het scherm naar beneden scrollt, en waarmee je dus snel dingen als scherminstellingen en vliegtuigmodus enzo aan kunt passen. Ideaal.
Tot vorige week ofzo, toen hij ineens besloot te stoppen met werken. Zodra ik naar de app ga geeft hij een foutmelding, maar het ding cachet niets, het is een systeemapp, dus ik kan ook niets reloaden/opnieuw opstarten/weetikveelwatten. Heb op 'het internet' al gezocht naar oplossingen, maar was tot nu toe niet succesvol. Iemand hier ervaring hiermee en/of enig idee wat ik (naast een fabrieksreset) kan doen om hem weer werkend te krijgen? Voor de rest doet hij alles nog helemaal prima, alleen dat snelmenu heeft 't dus begeven.
inmiddels opgelost. Heb m alleen softwarematig uitgezet en nu wilt ie niet meer aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bestaat er een app om android met je iphone te besturen?
Heb nu zo'n chinese android stick met bluetooth keyboard met receiver alleen ik heb maar 1 usb poort dus ik kan of mn harde schijf aansluiten of android besturen
Het zou best kunnen dat er geen launcher aan het draaien is. Als dat zo is: installeer eens Nova vanaf je laptop. Na het installen krijg je een notification, en vanuit daar kan je de launcher in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
Sinds vanmorgen doet mijn Galaxy S4 ineens heel raar. Opeens kreeg ik dit lockscreen en ik kom niet meer in mijn telefoon. Heel soms unlockt ie even, maar dan schiet ie gewoon weer terug. Ook na een reboot gaat ie bijna meteen over op dit lockscreen. Telefoontjes en berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee? Het was echt uit het niets. Ja, ik heb gisteren die ellendige Facebook messenger geinstalleerd, maar verder niets. Ik heb een custom rom, maar die heeft altijd probleemloos gedraaid.
[ afbeelding ]
Nee, ik ben er achtergekomen wat het was. Volgens mij is die magnetische sensor verrot waardoor ie denkt dat er zo'n S view cover omheen zit. Ik kwam er op een gegeven moment met geen mogelijkheid meer in. Heb nu een andere 4.4.4 rom geflasht die volgens mij die sensorfunctie niet ondersteunt en nu werkt ie weer goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat er geen launcher aan het draaien is. Als dat zo is: installeer eens Nova vanaf je laptop. Na het installen krijg je een notification, en vanuit daar kan je de launcher in.
O Kies? Was verkeerd geïnstalleerd/verwijderd.. Nu lukt het wel geloof ik... De telefoon wordt iig herkendquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:10 schreef Probability het volgende:
Hoi. Hoe maak ik een back up van een Samsung Android telefoon op een Apple Macintosch?
(Dus foto's etc opslaan)
De computer herkent de telefoon niet..
En via de telefoon gaat het synchroniseren via Google ook mis..
Ik zit ook al in het Apple topic maar werd hier heen verwezen
ik vind dat je m met 1 hand moet kunnen bedienen..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:28 schreef Dutchguy het volgende:
De grens ligt bij mij dat het toestel prettig in 1 hand te houden moet zijn. Bij de Notes is dat geen enkel probleem, die liggen prettig in de hand en ik verwacht dat dat bij een Nexus 6 ook geen probleem zal zijn.
Dan zullen veel Androids afvallen ws. behalve de Z1 en Z3 Compact van Sony e.d.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik vind dat je m met 1 hand moet kunnen bedienen..
Ik heb altijd problemen met usb verbinden van m'n S3 op de laptop en schijnt dat ik niet de enige ben. Drivers die niet werken enzo voor mass storage mode. Als ik bij usb settings dan camera storage mode aandoe dan ziet m'n laptop hem wel. Iets met de usb drivers dus. Kut Samsungquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef Probability het volgende:
[..]
O Kies? Was verkeerd geïnstalleerd/verwijderd.. Nu lukt het wel geloof ik... De telefoon wordt iig herkend
Heb dit ook tijdje gehad. Oplossing was vrij simpel, maar uiteraard weer vergeten. Zal nog eens nadenkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met usb verbinden van m'n S3 op de laptop en schijnt dat ik niet de enige ben. Drivers die niet werken enzo voor mass storage mode. Als ik bij usb settings dan camera storage mode aandoe dan ziet m'n laptop hem wel. Iets met de usb drivers dus. Kut Samsung
Welke telefoon?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand een alternatief voor LBE Security Guard? Ik gebruikte dat op Android 2.3.6 om per app rechten toe te kennen/weigeren alleen lijkt deze niet compatibel met Kitkat. Iemand?
OnePlus Onequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Welke telefoon?
Overigens is het wel compatible dacht ik.
CM11 heeft een ingebouwde security guard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OnePlus One
Draait Android 4.4.2 op volgens mij
Hmm oké, zal zo is ff kijken dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
CM11 heeft een ingebouwde security guard.
XPrivacy werkt beter vind ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand een alternatief voor LBE Security Guard? Ik gebruikte dat op Android 2.3.6 om per app rechten toe te kennen/weigeren alleen lijkt deze niet compatibel met Kitkat. Iemand?
Meh, Xposed vertraagt je telefoon op allerlei gebieden en heeft geen support voor ART.quote:
Merk er niets van en ik wil zoveel mogelijk bij de standaard ROM blijven. Ieder zijn/haar voorkeur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Meh, Xposed vertraagt je telefoon op allerlei gebieden en heeft geen support voor ART.
Gewoon een firmware flashen die het ingebouwd heeft.
Onder settings->privacyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zit die ingebouwde security guard van CM. Kan get nergens vinden
Apollo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Goede UI.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef rumiii het volgende:
Hebben meerdere mensen last van framedrops op de S5 tijdens een potje Subway Surf?
S4 van iemand anders had geen problemen.
Ongelofelijk
Had gehoopt geen custom roms te moeten installeren om de prestaties te verbeteren
https://play.google.com/s(...)labs.bluetoothvolume app heet gewoon bluetooth volume... Geen idee of het een goeiw is maar volgens mij doet het wat het moet doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand of er een app is waarmee je over een bluetoothverbinding een hoger volume kan krijgen? Ik heb in mijn helm ook een fm radio en het geluid daarvan is veel harder dan een stream via bluetooth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |