Tegen dit Duitsland is defensief spelen echt de sleutel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik hoop dat van Gaal ook kijkt. Komt ie misschien op het idee om Nederland in de eerste helft ook al een aanval uit te laten voeren. Anders gaan ze ook gerust met 4-0 tegen de rust in denk
(Mochten ze morgen winnen offc)
Ja. Tot je er 1 om je oren krijgt, en dat gebeurt gegarandeerd. Dan moet je gedwongen de boel open gooien. Beter scoor je zelf eerst anders wordt het niet makkelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen dit Duitsland is defensief spelen echt de sleutel.
Er zou iemand met een GoPro op zijn hoofd een livestream moeten doen in de stad daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik zoek nog een site waar je kunt vinden hoeveel doden er tot 3 uur na de wedstrijd in totaal vallen door rellen
Voetbal
Zouden er geen webcams hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zou iemand met een GoPro op zijn hoofd een livestream moeten doen in de stad daar
9-2quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Nattekat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Mannen#Knock-outfase
Dit... maar dan met Nederland en Duitsland van plek veranderd.
Vooral onthouden dat we het ze gunden he. dat is echt niet altijd geweest tegen 'die Duitsers'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
1-7, WK 1998 met Brazilië was mijn jeugdherinnering, dit blijft mijn hele leven beter bij
Wikipedia kent die uitslag nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
1-7, WK 1998 met Brazilië was mijn jeugdherinnering, dit blijft mijn hele leven beter bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |