Je moet wat als je nog een zit van 50 min voor de boeg hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Gejuich bij balbezit. Hoe laag kan je gaan
Wat zij kunnen, kunnen wij ook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
wat gaat die trainer in de rust zeggen?
Jongens kom aan, het kan nog best. 6-5, 7-5 niks mis mee.
Kom we gaan naar huis....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
wat gaat die trainer in de rust zeggen?
Jongens kom aan, het kan nog best. 6-5, 7-5 niks mis mee.
Nou enquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, ik bedenk me net dat Nederland niet in het oranje de finale speelt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ik peer m, lekker in bed afkijken... ajuus![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou en
Ik denk dat NL beter nipt kan verliezen van Argentinie dan met 5-0 van Duitsland ofzo
Jup, we kunnen beter RZR omhoog schreeuwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
Ronde 2. Zal ongetwijfeld minder boeiend zijn dan de 1e. Duitsland hoeft niet. Brazilie kan niet.
Mja ik ga er niet nóg meer bijkopen nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jup, we kunnen beter RZR omhoog schreeuwen
Misschien dat ik nog wat bijkoop op 50 om het gemiddelde naar 76 te brengen... Misschien zelfs all-in om het naar 72 te brengen, ik doe toch niks meer met mijn vrije coins.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja ik ga er niet nóg meer bijkopen nu![]()
Maar kun je doenAls ze toch niks staan te doen. 50 lijkt na 2 dagen nog steeds ongeveer wel de bodem.
113 op Mintpal en 59 op Trex.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen
Wat is je huidige break-even dan?
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Meer dan 10 min zonder goal alweer
Dld heeft gewoon geen zin meer.
Ik zie RZR ook nog wel gewoon een langzame dood sterven eigenlijkquote:
Die heb ik gemist bij het lopen van beneden naar bovenquote:
Weer zon mooie. 5x tikken en er staat iemand vrij voor het doel. Bijna elke goals was zo gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik gemist bij het lopen van beneden naar boven
Ik voor de verandering een keer allemaal tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter, ik heb nog geen doelpunt gezien
NOg nooit zo op het puntje van mijn stoel gezeten tijdens een voetbalwedstrijd, en jij valt in slaapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
Bij wedstrijden van NL val ik meestal in slaap. Vorige wedstrijd eigenlijk alleen de penaltys gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |