Je moet wat als je nog een zit van 50 min voor de boeg hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Gejuich bij balbezit. Hoe laag kan je gaan
Wat zij kunnen, kunnen wij ook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
wat gaat die trainer in de rust zeggen?
Jongens kom aan, het kan nog best. 6-5, 7-5 niks mis mee.
Kom we gaan naar huis....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
wat gaat die trainer in de rust zeggen?
Jongens kom aan, het kan nog best. 6-5, 7-5 niks mis mee.
Nou enquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, ik bedenk me net dat Nederland niet in het oranje de finale speelt
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ik peer m, lekker in bed afkijken... ajuus![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou en
Ik denk dat NL beter nipt kan verliezen van Argentinie dan met 5-0 van Duitsland ofzo
Jup, we kunnen beter RZR omhoog schreeuwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
Ronde 2. Zal ongetwijfeld minder boeiend zijn dan de 1e. Duitsland hoeft niet. Brazilie kan niet.
Mja ik ga er niet nóg meer bijkopen nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jup, we kunnen beter RZR omhoog schreeuwen
Misschien dat ik nog wat bijkoop op 50 om het gemiddelde naar 76 te brengen... Misschien zelfs all-in om het naar 72 te brengen, ik doe toch niks meer met mijn vrije coins.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja ik ga er niet nóg meer bijkopen nu![]()
Maar kun je doenAls ze toch niks staan te doen. 50 lijkt na 2 dagen nog steeds ongeveer wel de bodem.
113 op Mintpal en 59 op Trex.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen
Wat is je huidige break-even dan?
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Meer dan 10 min zonder goal alweer
Dld heeft gewoon geen zin meer.
Ik zie RZR ook nog wel gewoon een langzame dood sterven eigenlijkquote:
Die heb ik gemist bij het lopen van beneden naar bovenquote:
Weer zon mooie. 5x tikken en er staat iemand vrij voor het doel. Bijna elke goals was zo gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik gemist bij het lopen van beneden naar boven
Ik voor de verandering een keer allemaal tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter, ik heb nog geen doelpunt gezien
NOg nooit zo op het puntje van mijn stoel gezeten tijdens een voetbalwedstrijd, en jij valt in slaapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
Bij wedstrijden van NL val ik meestal in slaap. Vorige wedstrijd eigenlijk alleen de penaltys gezien
Tegen dit Duitsland is defensief spelen echt de sleutel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik hoop dat van Gaal ook kijkt. Komt ie misschien op het idee om Nederland in de eerste helft ook al een aanval uit te laten voeren. Anders gaan ze ook gerust met 4-0 tegen de rust in denk
(Mochten ze morgen winnen offc)
Ja. Tot je er 1 om je oren krijgt, en dat gebeurt gegarandeerd. Dan moet je gedwongen de boel open gooien. Beter scoor je zelf eerst anders wordt het niet makkelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen dit Duitsland is defensief spelen echt de sleutel.
Er zou iemand met een GoPro op zijn hoofd een livestream moeten doen in de stad daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik zoek nog een site waar je kunt vinden hoeveel doden er tot 3 uur na de wedstrijd in totaal vallen door rellen
Voetbal
Zouden er geen webcams hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zou iemand met een GoPro op zijn hoofd een livestream moeten doen in de stad daar
9-2quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Nattekat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Mannen#Knock-outfase
Dit... maar dan met Nederland en Duitsland van plek veranderd.
Vooral onthouden dat we het ze gunden he. dat is echt niet altijd geweest tegen 'die Duitsers'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
1-7, WK 1998 met Brazilië was mijn jeugdherinnering, dit blijft mijn hele leven beter bij
Wikipedia kent die uitslag nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
1-7, WK 1998 met Brazilië was mijn jeugdherinnering, dit blijft mijn hele leven beter bij
Brazilianen zouden ineens geen shirtjes meer wisselen omdat ze afgeslacht zijn. De ene die het wel deed werd enorm uitgeflotenquote:
Waar dan? De grootste uitslag die ik kan vinden op dat toernooi is 5-0quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Brazilianen zouden ineens geen shirtjes meer wisselen omdat ze afgeslacht zijn. De ene die het wel deed werd enorm uitgefloten
Bedoel ook niet 1-7 in 1998, nee 1-7 nu. 1998 onthou ik omwille van penal traumaquote:
Die weet ik ook nog wel. Godsamme wat was dat slecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bedoel ook niet 1-7 in 1998, nee 1-7 nu. 1998 onthou ik omwille van penal trauma
Die van mij 2006quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
1998 was überhaupt mijn eerste echte WK die ik live volgde.. dit WK gaat er keihard overheen, bamm weg penal trauma, hallo wk cup! Tegen Duitsland jawohl, met Van Gaal die Von Genial is komt dat wel goed
Nou, ik ben wel bang geworden van Dld hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
1998 was überhaupt mijn eerste echte WK die ik live volgde.. dit WK gaat er keihard overheen, bamm weg penal trauma, hallo wk cup! Tegen Duitsland jawohl, met Van Gaal die Von Genial is komt dat wel goed
Mwah.. Brasil gaf ze gewoon geen tegengas, Oranje laat zich niet mak als een lammetje slachten zo. Zeker niet met Van Gaal aan het stuur en Robben als insiderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel bang geworden van Dld hoor
7-1 zal het niet worden nee. Maar dit was wel van hele hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah.. Brasil gaf ze gewoon geen tegengas, Oranje laat zich niet mak als een lammetje slachten zo. Zeker niet met Van Gaal aan het stuur en Robben als insider
Dit was een oefenpotje van de F-jes tegen de D-tjesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
7-1 zal het niet worden nee. Maar dit was wel van hele hoge kwaliteit
Daarom.. meer winkansen voor onsquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
Als de Finale NL-DE wordt is het hele stadion voor NL
Die heb ik al 3x op mn whatsapp binnen gehadquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:03 schreef Nattekat het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=609807732459693&fref=nf
De eerste keer dat je hem ziet is leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die heb ik al 3x op mn whatsapp binnen gehad
Doe een 24 hour aub.. blijft leuk om eeuwig terug te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:03 schreef Nattekat het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=609807732459693&fref=nf
Ed baastwitter:
Komt eraanquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe een 24 hour aub.. blijft leuk om eeuwig terug te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |