https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Sorry;quote:
Mijn scriptje bedoel je? Ik roep onze grote vriend wel...quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
TR gemacht en toegevoegd in mn scriptje.
da motte doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn scriptje bedoel je? Ik roep onze grote vriend wel...
quote:
takellobquote:
Ik sta op het bedrag waarmee ik op Mintpal begonnen ben ooitquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef Joosie200 het volgende:
Wie heeft hier URO gekocht toen het kon gisteren op 85/90/70k?Alles in het rood door URO ja.. dus Mint had URO met een reden boven VOOT verkozen. Nog even en ik ben zo terug bij af toen ik bij Mint weg ging, das niet de bedoeling eh
Net als Rzrquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
Zal nu wel te laat zijn om nog URO te kopen.. maarja, als ie terug de 382 aantikt...
Ja, maar URO is hot nu.. die schiet binnen 5 min even van 200 naar 300. Op twitter bazuinen ze al.. die kan de 0,1BTC aantikken. Amerika ligt nu op een oor, dus wat gaat die koers in drie uur doen?quote:
Tja, geen idee. Gedumpt worden vanuit die hoek zal wel meevallen want ik denk niet dat veel mensen er al in zitten daar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar URO is hot nu.. die schiet binnen 5 min even van 200 naar 300. Op twitter bazuinen ze al.. die kan de 0,1BTC aantikken. Amerika ligt nu op een oor, dus wat gaat die koers in drie uur doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop