https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mijn scriptje bedoel je? Ik roep onze grote vriend wel...quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
TR gemacht en toegevoegd in mn scriptje.
da motte doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn scriptje bedoel je? Ik roep onze grote vriend wel...
Ik sta op het bedrag waarmee ik op Mintpal begonnen ben ooitquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef Joosie200 het volgende:
Wie heeft hier URO gekocht toen het kon gisteren op 85/90/70k?Alles in het rood door URO ja.. dus Mint had URO met een reden boven VOOT verkozen. Nog even en ik ben zo terug bij af toen ik bij Mint weg ging, das niet de bedoeling eh
Net als Rzrquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
Zal nu wel te laat zijn om nog URO te kopen.. maarja, als ie terug de 382 aantikt...
Ja, maar URO is hot nu.. die schiet binnen 5 min even van 200 naar 300. Op twitter bazuinen ze al.. die kan de 0,1BTC aantikken. Amerika ligt nu op een oor, dus wat gaat die koers in drie uur doen?quote:
Tja, geen idee. Gedumpt worden vanuit die hoek zal wel meevallen want ik denk niet dat veel mensen er al in zitten daar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar URO is hot nu.. die schiet binnen 5 min even van 200 naar 300. Op twitter bazuinen ze al.. die kan de 0,1BTC aantikken. Amerika ligt nu op een oor, dus wat gaat die koers in drie uur doen?
Precies.. dus eerder panic buy lijkt me dan. RZR had ik zo'n move wel willen zien maken, URO was de afgelopen week ook steady, RZR ook tot ie besloot de 50k op te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Gedumpt worden vanuit die hoek zal wel meevallen want ik denk niet dat veel mensen er al in zitten daar.
RZR is dus klaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef roislecxe het volgende:
Uro kreeg gewoon de pump die voor RZR was bedoeld
BCquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of de zoveelste vertraging
geduld wordt aardig getest zo iig.
Nog niks geleerd van RZR?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
Ben nu eerder geneigd alle schepen nu alvast te verbranden ipv volgende week om nu nog met URO een plusje te noteren. En anders niks doen, niet weg doen voor vakantie want dan zal je zien dat RZR/VRC/MIN het in de bol krijgen terwijl ik afk ben en voor de veiligheid heb uitgecasht (nu ja, uitgecasht, mijn inleg terug heb gekregenmet de huidige stand van zaken)
En dan hop ik van RZR/VRC/MIN > URO, zul je zien dat dit een eenmalige pump was, krijgen RZR/VRC/MIN volgende week de langverwachte/gehoopte pump. Vis je overal achter het net zo
affirmative, URO zakt af naar 170
Kan jou dezelfde vraag stellenquote:
Ik doe met je mee. Net Min verkocht op 4k en buy order gezet bij URO op 170.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
Ben nu eerder geneigd alle schepen nu alvast te verbranden ipv volgende week om nu nog met URO een plusje te noteren. En anders niks doen, niet weg doen voor vakantie want dan zal je zien dat RZR/VRC/MIN het in de bol krijgen terwijl ik afk ben en voor de veiligheid heb uitgecasht (nu ja, uitgecasht, mijn inleg terug heb gekregenmet de huidige stand van zaken)
En dan hop ik van RZR/VRC/MIN > URO, zul je zien dat dit een eenmalige pump was, krijgen RZR/VRC/MIN volgende week de langverwachte/gehoopte pump. Vis je overal achter het net zo
affirmative, URO zakt af naar 170
Huh? Heb die fout nog niet gemaakt, zit nog steeds niet all-in en ben lager ingestapt dan iedereenquote:
Jij met BC weken terug is wat ik nu met RZR heb. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan jou dezelfde vraag stellen[quote]
Huh? Heb die fout nog niet gemaakt, zit nog steeds niet all-in en ben lager ingestapt dan iedereen
Ahquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jij met BC weken terug is wat ik nu met RZR heb. Dat bedoel ik
dat is al beginnersfout nr 1quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huh? Heb die fout nog niet gemaakt, zit nog steeds niet all-in en ben lager ingestapt dan iedereen
Ach, het heeft me van 0,25 naar 0,45 gebracht. Voor mij heeft het altijd wel gewerkt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
dat is al beginnersfout nr 1
all in gaan
Holy shitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
Werd net even voor 65btc aan Uro gekocht in 1 klap. Wtf
Nulletje vergeten ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Daar ging denk ik iets goed mis25 btc aan uro gekocht op 0,05.
Ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nulletje vergeten ofzo
Wie heeft het niet ooit gedaan
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op jij
Ik kan ook geen app maken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef µ het volgende:
Nog even om nostalgische redenen hier:
[ afbeelding ]
Pffffquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet je BTCs verkopen, kut advies[ afbeelding ]
ga dit topic reporten bij DNB fuck
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pffff
Je bent wel 5% van je inleg kwijt als je op het hoogtepunt gekocht hebt, de lange termijn gaat het om.
twitter:IconicExpert twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:18:35HAHAHA I just realized one #URO is now selling for $20.00. The 500 URO I purchased just in case paid off. (Clicking Sell Button) reageer retweet
Maakt zich klaar voor de grote stijgingquote:
http://www.wired.com/2014/07/silkroad-bitcoin-isnt-money/quote:Judge Shoots Down ‘Bitcoin Isn’t Money’ Argument in Silk Road Trial
By far the most closely followed argument in Ulbricht’s April defense motion, however, had been its contention that bitcoin users can’t be accused of money laundering because bitcoin isn’t “money.” The motion cited statements about bitcoin by the IRS and U.S. Treasury’s Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN) that described it as neither “funds” nor a “monetary instrument,” the two terms used in money laundering statutes. In fact, the IRS has instead described bitcoin as “property” for tax purposes.
But Forrest tossed out that argument, too. She points out in her opinion that neither the IRS nor FinCEN have the power to define money laundering laws. And she said it was easily clear enough that bitcoin had function as money in the Silk Road’s dealings. “Sellers using Silk Road are not alleged to have given their narcotics and malicious software away for free – they are alleged to have sold them,” she writes. “The money laundering statute is broad enough to encompass use of Bitcoins in financial transactions. Any other reading would—in light of Bitcoins’ sole raison d’etre—be nonsensical.”
Pokerquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:33 schreef roislecxe het volgende:
Haha voor het eerst sinds 2011 weer eens een royal flush. En het leverde me maar 55ct op
Niemand anders had iets![]()
Toen ik gister een hogere limiet ging spelen (das altijd een erg goed plan na een berg bier (not) ) ging het anders wel lekker hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Poker
Ik was even vergeten dat ik een nieuw Mintpal wachtwoord had
Dramatisch inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 1,41 BTC aan buy order en dat boek is zo leeg gekocht, FRAC daarmee ook.
Er gaat sowieso nog een georganiseerde pump komen binnen nu en een paar dagenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 1,41 BTC aan buy order en dat boek is zo leeg gekocht, FRAC daarmee ook.
Fixed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:46 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een altcoinpump... RZR, CINNI, VOOT, ENRG, WKC en FRAC allemaal naar de maan, zodat mijn totale BTC weer veel hoger wordt dan mijn inleg.
Ik zie toch echt wel zeer actieve devs op IRC, geeft toch het nodige vertrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
RZR nog maar 40![]()
Ben al een week niet meer ingelogd op Mintpal omdat ik niet durf te kijken hoe mn btctotaal gekelderd is.
Als ik er geen hoop meer op had, had ik ze al lang weg gedaan. Er komt vast een dag waarop we wakker worden, het volume ineens 500+btc is en de koers meer dan gedubbeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt wel zeer actieve devs op IRC, geeft toch het nodige vertrouwen.
Ze houden zich bewust stil omdat ze met revolutionaire dingen bezig zijn waarvan ze niet willen dat concurrentie zou kunnen meekijken. Ze balen ook wel dat er aan het begin zo'n hype was en er veel info al vrij kwam, waarna de koers nu weer zo inzakt. Ze hadden liever gezien dat ze low profile waren gebleven totdat alles werkt en ze ineens KABOEM naar buiten komen.
Zit wel het eea aan persberichten aan te komen binnen 72u, maar verdere toezeggingen wanneer het feest echt begint, doen ze niet.
Het is de vraag of iedereen hier zijn inleg terugverdiend, ik was de afgelopen dagen ook steeds meer sceptisch maar blijf gewoon holden. Persoonlijk zie ik dit toch liever dan een devteam die telkens van alles beloven, je snel een +100 kunt doen maar je blij moet zijn als je er op tijd uit bent omdat het in elkaar klapt. Iets wat tegenwoordig dagelijks kost is.
quote: RZRoad is being designed to be the Alibaba.com of crypto, using RZR as the currency of choice allowing for totally private commercial transactions on a global scale.
het schiet allemaal niet echt meer op hequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:27 schreef Nattekat het volgende:
0,006BTC winst vandaag op VRC. Was meer geweest als er geen bot met 0,60 zat te spelen.
Nee, kocht op 30600, verkocht op 31900 en daarna weer een buy op 31000 (daartussen geen support, dus prima zet). Daarna een sell op 31960 maar goed, toen kwam die kutbot die echt drukkend op de prijs werkte. Uiteindelijk met moeite op 31000 kunnen verkopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het schiet allemaal niet echt meer op he
Ik snap niet precies wat er bedoelt wordt....quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
https://creditorwatch.com(...)ARTH-SYSTEMS-PTY-LTD
An ASIC insolvency notice is present on this company
Het bedrijf wat dus URO zou accepteren als alternatief betaalsysteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |