Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Niets afgesloten, want je spreekt jezelf namelijk een beetje tegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat was onderhand toch wel afgesloten? Ik ga mezelf niet blijven herhalen.
Sonic, je bent een kutgigoloquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik reageer ook bijna nooit op berichten eigenlijkOmdat het allemaal hetzelfde is. Ja ook veel vrouwen zijn ontzettend eentonig en/of niet interessant.
Ben ik nu een kutgigolo?
quote:
Nee hoor, jij eindigt met een fokster op drie hoog met twee huilende kinderen.quote:
Welke FOK!ster had je in gedachten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, jij eindigt met een fokster op drie hoog met twee huilende kinderen.
Ow wacht, dat was de verkeerde glazen bol.
Anal-Joyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Welke FOK!ster had je in gedachten?
Krijg jij berichtenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik reageer ook bijna nooit op berichten eigenlijkOmdat het allemaal hetzelfde is. Ja ook veel vrouwen zijn ontzettend eentonig en/of niet interessant.
Ben ik nu een kutgigolo?
Doe es lief, Mortiequote:
Geen idee, wat voor type zoek je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Welke FOK!ster had je in gedachten?
Wat is dat voor glazen bol?quote:
Ik geloof dat het nog een prototype is in een testfase. Het briefje wat erbij lag bevatte een vage omschrijving en een waarschuwing niet alles wat de glazen bol zei even serieus te nemen. Hij stond ergens onder een doek achterin een huis van een overleden oude vrouw waarvan de hele buurt vertelde dat ze waarzegster was. Toen ik vroeg hoe mijn toekomst eruit zag kwam er een hard gelach uit de bol, dat klonk wel als mijn toekomst dus heb ik hem maar mee naar huis genomen om te zien wat dat ding nog meer kon vertellen. Hij word alleen geregeld troebel als ik hem naar mijn liefdesleven vraag, dus of je er echt veel waarde aan moet hechten?quote:
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nog een prototype is in een testfase. Het briefje wat erbij lag bevatte een vage omschrijving en een waarschuwing niet alles wat de glazen bol zei even serieus te nemen. Hij stond ergens onder een doek achterin een huis van een overleden oude vrouw waarvan de hele buurt vertelde dat ze waarzegster was. Toen ik vroeg hoe mijn toekomst eruit zag kwam er een hard gelach uit de bol, dat klonk wel als mijn toekomst dus heb ik hem maar mee naar huis genomen om te zien wat dat ding nog meer kon vertellen. Hij word alleen geregeld troebel als ik hem naar mijn liefdesleven vraag, dus of je er echt veel waarde aan moet hechten?
De tering wat een kutsmoes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef elize1987 het volgende:
Ik reageer sowieso bijna nooit op berichtjes op Tinder, heel veel foto's spreken me gewoon niet aan en vrouwen (hoor ik ook van m'n vriendinnen) ontvangen echt zoveel berichten, daar kun je gewoon niet allemaal op reageren...
Sterkte.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:46 schreef SiIk het volgende:
Zo, m'n eerste moment de lucht in geslingerd. Spannend.
Waarom? Het is geen verplichting om te reageren. Ik vind swipen leuk, gewoon lekker hardop "meeh, meeh, meeh, ohhhhhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De tering wat een kutsmoes.Accepteer die kerels dan niet als je het al te druk hebt of wha'evah
Kanovinnie vindt mijn moment leukquote:
Tinder, inmiddels niets meer dan een verkapte 'Hot or Not' app.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen verplichting om te reageren. Ik vind swipen leuk, gewoon lekker hardop "meeh, meeh, meeh, ohhhhhen weer meeh, meeh"
Stoppen met swipen omdat mannen anders huilie doen op fok
Ik voel iets bloeienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik voel iets bloeienHij heeft al een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik huil niet. Maar als je zoveel gasten accepteert moet je niet gaan klagen dat je teveel berichten krijgt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen verplichting om te reageren. Ik vind swipen leuk, gewoon lekker hardop "meeh, meeh, meeh, ohhhhhen weer meeh, meeh"
Stoppen met swipen omdat mannen anders huilie doen op fok
Nee oké jij niet dan maar wel teveelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik huil niet. Maar als je zoveel gasten accepteert moet je niet gaan klagen dat je teveel berichten krijgt.![]()
Waarom überhaupt accepteren als je 'haast nooit' reageert? Beetje kijken hoeveel kansloze gastjes jou wel accepteren en ze dan lekker negeren.
Als je zin hebt..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:59 schreef SiIk het volgende:
Allemaal mensen waarmee ik nog nooit een woord heb gewisseld vinden mijn moment leuk
Moet ik daar dan nu wat tegen zeggen ofzo?
En als ik het niet doe ben ik een kuthoer zeker?quote:
Ik typte dat netquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En als ik het niet doe ben ik een kuthoer zeker?
Mja nu laat je het klinken alsof je eigenlijk alleen niet reageert als het dikke bimbo's zijn. In plaats van dat er zoveel matches zijn maar je een beetje hard-to-get gaat spelen door ze te negeren omdat je toch zoveel keuze hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee oké jij niet dan maar wel teveelZijn iedere keer weer discussies over. Ik reageer ook vaak zat niet, meestal omdat ik echt bizarre berichten krijg, daar wil je niet eens op reageren
Of je super hunk blijkt het IQ van een bevroren visstick te hebben
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar dit is al eens een keer gezegd geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En als ik het niet doe ben ik een kuthoer zeker?
Heb je weleens gezien hoe sommige mannen openen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja nu laat je het klinken alsof je eigenlijk alleen niet reageert als het dikke bimbo's zijn. In plaats van dat er zoveel matches zijn maar je een beetje hard-to-get gaat spelen door ze te negeren omdat je toch zoveel keuze hebt.
Nee. Praat eigenlijk enkel met vrouwen. Maar ik geloof je zo als je zegt dat er honderden wanhopige tjaps met gare openingszinnen tussen zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:12 schreef UnicornFarts het volgende:
Heb je weleens gezien hoe sommige mannen openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Praat eigenlijk enkel met vrouwen. Maar ik geloof je zo als je zegt dat er honderden wanhopige tjaps met gare openingszinnen tussen zitten.
Wel eens gezien hoe vrouwen openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Ik kan inmiddels een top 10 maken.
Dit is echt nummer 1. Niemand kan daar tegenop.
http://i.imgur.com/wDvV9As.png
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Ik moest lachen
Ik kan inmiddels een top 10 maken.
Dit is echt nummer 1. Niemand kan daar tegenop.
http://i.imgur.com/wDvV9As.png
Ik heb iets met oudere mannen maar geen marciesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hardop gelachen![]()
![]()
Hoe oud is die kerel? Ga je voor Marc Dutroux look-a-likes of zo?
Gewoon zeggen, kom neuken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:59 schreef SiIk het volgende:
Allemaal mensen waarmee ik nog nooit een woord heb gewisseld vinden mijn moment leuk
Moet ik daar dan nu wat tegen zeggen ofzo?
Gezoem van de vibra terwijl hij 'lekker over je clit heen en weer' gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zit zijn smoel dichtgenaaid of iets? Met zijn mmmmm?
Wtf... Hoe kunnen die gasten zulke slechte sociale vaardigheden hebben?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb iets met oudere mannen maar geen marciesdeze was... 32 of 33 geloof ik. Vaak worden ze boven de 35 echt walgelijk plakkerig/slijmerig of ze duiken in een pappie rol, zoals 1 van mijn laatste dates. Heb ik toen nog een verslag van gedaan, hij kietelde me nog net niet
Slakkensporen alles.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
Wat![]()
Je hebt toch wel meteen met hem afgesproken daarna? Of dreef je niet van je stoel af na die tekst?
R&P / Tinder #58quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gezoem van de vibra terwijl hij 'lekker over je clit heen en weer' gaat.
[..]
Wtf... Hoe kunnen die gasten zulke slechte sociale vaardigheden hebben?Woon je naast een GGZ-kliniek of zo dat je zoveel van dat soort gozers tegenkomt?
![]()
Link naar je verslag trouwens?
Grielen, stomme slet kom terug van vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud is
Ik squirtte een beetje toen ik het las, wat denk jij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
Wat![]()
Je hebt toch wel meteen met hem afgesproken daarna? Of dreef je niet van je stoel af na die tekst?
Kan me voorstellen, alleen het lezen van die tekst al.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
R&P / Tinder #58
[..]
Ik squirtte een beetje toen ik het las, wat denk jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die date ook op die pagina
Dat soort dingen zeg je toch alleen als je enigszins een beetje in een relatie zit. Om dat nou tegen vreemden te zeggen.
Tering dat je het nog zo lang hebt uitgehouden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
R&P / Tinder #58
deze blijft echt goud trouwens
[..]
Grielen, stomme slet kom terug van vakantie
[..]
Ik squirtte een beetje toen ik het las, wat denk jij.
Ik had niet eens 25minuten gewacht, maargoed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tering dat je het nog zo lang hebt uitgehouden.Dat het een loser is heb je dan binnen een paar minuten toch door? Als hij dan ook nog zo laat is was ik er ergens op de avond tussenuit geknepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |