Dan ben je toch uitgechecked voor het kampioenschap?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Anoonumos het volgende:
Klopt niet, want (troost)finale. Epic fail xd
Dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan ben je toch uitgechecked voor het kampioenschap?
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logischquote:
Messi is door NEC gekocht!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logisch
Nee, ze checken uit het hotel en gaan tot aan de troostfinale op straat slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logisch
Wie heeft het nou weer over een hotelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Nee, ze checken uit het hotel en gaan tot aan de troostfinale op straat slapen.
In Nederland betalen we niet met de pond, maar met de euro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:32 schreef MakkieR het volgende:
Niet vergeten uit te checken, anders betaald je de volle pond, ik haat het OV-chip systeem
oke dan betaal jij de volle euroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In Nederland betalen we niet met de pond, maar met de euro.
Je bent conducteur?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik behoor gelukkig voorlopig nog tot de groep reizigers die niet hoeft in en uit te checken.
wees blij want niks is irritanter om je geld weer terug te declareren mocht het een keer fout zijn gegaan. Maar oke NS is sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik behoor gelukkig voorlopig nog tot de groep reizigers die niet hoeft in en uit te checken.
Als je toestemming hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef affa het volgende:
hoe werkt dit juridisch gezien?
wanneer mag je de naam en foto van iemand gebruiken voor reclame?
Nee die zijn meer van de luchtvaartquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef opreis het volgende:
oe, maar hopen dat geen argentijnen gebruik maken van de NS
Accepteer nu maar gewoon dat je klemgeluld bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Nee, ze checken uit het hotel en gaan tot aan de troostfinale op straat slapen.
Ja ok, ze zijn 'uitgechecked' voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Platina het volgende:
[..]
Accepteer nu maar gewoon dat je klemgeluld bent.
die reden tenminste wel op tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze die grap ook als we tegen de Duitsers moeten.
Duitsers hebben altijd wel iets met treinvervoer gehad.
Kun je wel stoer gaan doen met je smiley, maar je kunt ook gewoon je e-penis in je broek houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja ok, ze zijn 'uitgechecked' voor het kampioenschap.
Haarlemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:55 schreef NaturalScience het volgende:
Leuke reclame maken.![]()
[ afbeelding ]
Zwaar leven jongen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Kun je wel stoer gaan doen met je smiley, maar je kunt ook gewoon je e-penis in je broek houden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk maken ze die grap ook als we tegen de Duitsers moeten.
Duitsers hebben altijd wel iets met treinvervoer gehad.
Ja, ik zocht inderdaad een mogelijkheid voor 'deze' antwoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:29 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zwaar leven jongen?Of zoek je gewoon al de hele avond naar een mogelijkheid om deze niet relevante antwoord te posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |