SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
en dat natuurlijkquote:
bijna vakantie en verhuizen en zoquote:
Nice!quote:
maar was dit je eerste jaar?quote:
Yupquote:
oh, dus geen p heeft geen consequenties..quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had naar school noeten gaan maar ik voel me niet zo lekkermisschien ga ik straks nog ff.
Afgelopen zondag toch?quote:
Is helemaal niet eng, gewoon een keer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mensen heb ik sinds Mei vorig jaar gemeetEn daar komen vandaag nog 4 mensen bij
Your beauty never ever scared me.
Laatste meet hadden we naamstickers opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Mijn autisme kan al die namen geeneens onthouden
"Ja hoi eh jij met dat rode shirt"
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste meet hadden we naamstickers opBegon als grap maar Moira. nam ze echt mee, dingen werkte goed (door de regen bleven ze niet echt zitten maar ik wist wel wie wie was!)
Haha jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regendequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wel mooie herinnerings aan die meet jatoch.
Dat ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regende
quote:
blijft grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had dat toen echt niet verwacht tho. Het leven kan raar lopen, net als Lucille Werner.
Ik heb er ook drie gehad ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regende
mag jij jokken van je moederquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
I walk into the club like
Waddup! I got a big cock
De referentie niet snappen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag jij jokken van je moeder
alsof jij uitgaat
Ja, en wat staat er in de TT?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch een line in dat uitgekauwde nummer van Macklemore ofzo
Waar is jouw referentie naar een bron dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er stonden geen quotatietekens omheen, dus was je aan het liegen.
Die van jou ook stiekem hè.quote:
quote:
De ware liefde liep niet rond voor mij, zo had ik net besloten, op de dag dat jij me vond.quote:
ga je collega's pestenquote:
Wow Lrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ware liefde liep niet rond voor mij, zo had ik net besloten, op de dag dat jij me vond.
En ik hoor mezelf het zo nog zeggen, neem mij maar niet te serieus, kijken wel wat ervan komt.
En ik wil nooit meer anders.
Ik kan geen dag meer zonder jou.
Ik wil dat niets veranderd.
Jij bent waar ik van hou.
Ik geef je heel m'n hart, dus laat me niet alleen.
Het leven is zo mooi met jou hier om me heen.
Ik wil nooit meer anders, weet je lieve schat.
Je bent het beste wat ik ooit had.
Sorry brah, ik ga PvZ: GW doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
als ik mn kipnuggets op heb gaan we wel even l4d2 doen
succesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen vanavond toets, daarna wel vakantie van school.
Voor beide geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi LB. Al definitief overgestapt op de gitaar?
Voor.quote:
Ja jeetje. Zorg dat je vakantie hebt dan. Nog wel altijd de ambitie om ergens in de toekomst een band te vinden?quote:
Leuk achtergrondmuziekje ook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo krijg je dus subs.
Push-up bh ding aan en gaan.
Ik moet ook eens een kanaal beginnen.quote:
Ehm je bent FOK!modquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moet ook eens een kanaal beginnen.
ff een talent bedenken.
heb je daar talent voor nodig dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ehm je bent FOK!mod
misschien kun je daar wat mee
Hmm goed punt. Tips?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ehm je bent FOK!mod
misschien kun je daar wat mee
Ok dus van mijn scherm? Of van mijn gezicht, van hoe ik aan het genieten ben van notes uitdelen en zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak filmpjes over hoe je topics slot enzo
En het hele proces van bedenken lijkt me ook erg interessant. En de verschillende onderwerpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok dus van mijn scherm? Of van mijn gezicht, van hoe ik aan het genieten ben van notes uitdelen en zo?
Ok, welk proces bedoel je precies? En wat voor een kanaalnaam? Black Efron oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
En het hele proces van bedenken lijkt me ook erg interessant. En de verschillende onderwerpen.
zou gewoon van je scherm doen en dan facecamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok dus van mijn scherm? Of van mijn gezicht, van hoe ik aan het genieten ben van notes uitdelen en zo?
MilitaryModquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, welk proces bedoel je precies? En wat voor een kanaalnaam? Black Efron oid?
Ja,dat moet lukken. En dan ook praten en zo? En gasten uitnodigen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou gewoon van je scherm doen en dan facecam
Hmm, daar moet ik nog even over denken..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
MilitaryMod
vanwege je Lt. in je naam en je functie
ja daar zou ik wel naar kijken, af en toe een gastmod ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja,dat moet lukken. En dan ook praten en zo? En gasten uitnodigen?
[..]
Hmm, daar moet ik nog even over denken..
Hoe lang moet een episode duren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar zou ik wel naar kijken, af en toe een gastmod ofzo
geloof dat je max 15 minuten zou mogen uploaden maar ik denk dat je een episode zodanig lang moet maken dat mensen hem helemaal afkijken zonder dat ze verveeld rakenquote:
Dat is verdomde lang. WTF kan ik allemaal behandelen in 5 - 8 minuten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geloof dat je max 15 minuten zou mogen uploaden maar ik denk dat je een episode zodanig lang moet maken dat mensen hem helemaal afkijken zonder dat ze verveeld raken
ongeveer 5-8 minuten
ja maar video's van een minuut of 3-4 zijn altijd zo kortquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is verdomde lang. WTF kan ik allemaal behandelen in 5 - 8 minuten?
Misschien kan ik er ook wat andere shit in gooien. Ik denk er over na vanavond.
Goed punt. Ik copy + paste wel stukjes muziek en zo. IDKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar video's van een minuut of 3-4 zijn altijd zo kort
dat is zonde
De übermenschen gaan winnen, als de FIFA geen andere plannen heeftquote:
3? 4.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Nog maar 3 wedstrijden en dan een maand wachten op het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De übermenschen gaan winnen, als de FIFA geen andere plannen heeft
Rezaniaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
L4D2Roep me maar als jullie JC2 willen spelen.
Nee gek ik kijk übermenschenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die geen Street Cleaning Simulator spelen_
Samenvatting hoe dit zo gekomen is?quote:
Ik moest het even controleren om het te geloven, jezus.quote:
Duitsland had met de 0-2 door hoe ze het moesten doen en deden nog drie keer praktisch hetzelfde trucje.quote:
Neymar had dit echt niet kunnen verkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Brazilië speelt echt bagger zonder Neymar
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neymar had dit echt niet kunnen verkomen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef Cosmo. het volgende:
Tsja, beter scoren ze veel zodat ze zondag niks meer over hebben.
Duitsland scoorde 5 keer.quote:
Ja zag het, maar ik vatte de 5-0 even samen.quote:
Dat heb ik ook voorspeld bij die extra vraag iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Goed voor mijn pool.Duitsland wereldkampioen
Ik hoop ook dat Nederland wint, als ze van Argentinië winnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorspeld bij die extra vraag iddmaar ik hoop uiteraard dat NL wint
Heb Argentinie voorspeldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Goed voor mijn pool.Duitsland wereldkampioen
Frankrijk was ook wel indrukwekkend hoor. Frankrijk kwam er gewoon geen seconde aan te pas terwijl het toch een sterke ploeg was en blijft. Duitsland bepaalde de wedstrijd en besloten er helaas een saaie wedstrijd van te maken om 100% fit aan te kunnen treden tegen Brazilie... en fit waren zequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ach Duitsland had ook moeite met Algerije, en Frankrijk en Ghana. Brazilië is gewoon slechtAls Nederland moet, dan zie ik ze nog best kans hebben mits ze beetje spelen.
Terwijl de helft griep had.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frankrijk was ook wel indrukwekkend hoor. Frankrijk kwam er gewoon geen seconde aan te pas terwijl het toch een sterke ploeg was en blijft. Duitsland bepaalde de wedstrijd en besloten er helaas een saaie wedstrijd van te maken om 100% fit aan te kunnen treden tegen Brazilie... en fit waren ze
Google -> Drum n Bass feestjesquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er vrijdag ergens leuke drum n bass feesten?
Piepwepiepiepwe of zo. :S :Squote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
hee wat is een leuk kanaal op yoetoeb
Nee, fucking mongool dat.quote:
Ben ik het alweer met je eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, fucking mongool dat.Net zoals die dwerg die liedjes playbackt.
Ga nou.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, fucking mongool dat.Net zoals die dwerg die liedjes playbackt.
En dit soort opmerkingen maakt dat het topic levend wordt.quote:
Al langer dan 12 uur open en nog geen eens 2/3 volquote:
Ga nou wat?quote:
Vrijdag kan ik niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
Rez wil je mijn drum 'n bass feestje zijn?
Meid toch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al langer dan 12 uur open en nog geen eens 2/3 vol
Nee. Niet omdat ik niet met jullie wil maar DnB is totaal niet mijn muziek.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef KitKatChunky het volgende:
Flips, ga je mee naar een DnB party met WP en mij?
Of je 'lag' hebt. Omdat je een beetje laat '7-1' post.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ABN alsjeblieft? Snap er geen fluit van
Welke party? Ben vorig jaar naar Liquicity geweest, fckn briljantquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef KitKatChunky het volgende:
Flips, ga je mee naar een DnB party met WP en mij?
Hoe kan je niet van DnB houdenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Niet omdat ik niet met jullie wil maar DnB is totaal niet mijn muziek.
Geen idee nogquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke party? Ben vorig jaar naar Liquicity geweest, fckn briljant
Zo kom je ergensquote:
OOOOH. Nou ik zat net in de bus naar huis vanaf Groningen, mobieltje lag thuis dus tja..quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of je 'lag' hebt. Omdat je een beetje laat '7-1' post.
Ik weet niet. Het klinkt gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe kan je niet van DnB houden?
Dat klinkt echt nergens naarquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
Eckte muziek voor jullie, stelletje cultuurbarbaren.
Enge meid.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nergens naar
Dit wel:
Die film niet kennenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het klinkt gewoon niet.
FIFA-Sencuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er al ergens beelden van rellen en ongeregeldheden in Brazillië?
Die waren er al voor het WK, tegen het WK.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Je kent hem serieus niet?quote:
Wil je per se naar een 'feestje' ? Dan vind ik van alles best zolang het op house/techno lijkt. En de locatie een beetje oké is. Niet dat 'we' hetzelfde probleem krijgen als jullie laatst en er 10 man is.quote:
Heb dat hoofd wel vaker voorbij zien komen, maar de film nog nooit gezien nee.quote:
Er was een live stream maar die is down. Geen idee wat je met deze informatie precies moet, maar ik dacht laat ik het je toch maar vertellen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Ga hem eens kijken. Ik kan me niet voorstellen dat je er spijt van krijgtquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb dat hoofd wel vaker voorbij zien komen, maar de film nog nooit gezien nee.
Nouja, uiteindelijk waren er wel mensen. Maar die house was niet de beste en WP trok het echt nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je per se naar een 'feestje' ? Dan vind ik van alles best zolang het op house/techno lijkt. En de locatie een beetje oké is. Niet dat 'we' hetzelfde probleem krijgen als jullie laatst en er 10 man is.![]()
Als jij Downton Abbey gaat kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga hem eens kijken. Ik kan me niet voorstellen dat je er spijt van krijgt
Misschien ooit, maar ik heb eerst nog een shitload andere series die ik wil kijkenquote:
Net alsof je wat beters hebt te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar ik heb eerst nog een shitload andere series die ik wil kijken
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen.
Nou dan, niet misschien ooit, gewoon volgende week al ergens.quote:
Gewoon kijken wie er draaien, even opzoeken van tevoren en dan kun je inschatten. En anders kunnen we ook een keer naar de kroon in Amsterdam op een zaterdagavond. Die draaien altijd wel fijne muziek naar mijn mening.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nouja, uiteindelijk waren er wel mensen. Maar die house was niet de beste en WP trok het echt niet![]()
Dus we moeten dan wel betere house hebben dan daar
Ik zeg toch dat ik nog een shitload aan andere series heb die ik wil kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, niet misschien ooit, gewoon volgende week al ergens.
ook primaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon kijken wie er draaien, even opzoeken van tevoren en dan kun je inschatten. En anders kunnen we ook een keer naar de kroon in Amsterdam op een zaterdagavond. Die draaien altijd wel fijne muziek naar mijn mening.
En je hebt niks beters te doen, dus je kan tempo maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik nog een shitload aan andere series heb die ik wil kijken.
Ik doe echt geen DnB. Sorry. Ik zit nog liever in een hard rock caféquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ook prima
en anders: http://partyflock.nl/party/273223:Blackout
http://partyflock.nl/party/261599:Ground-Zero-Festival-2014quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe echt geen DnB. Sorry. Ik zit nog liever in een hard rock café
Ik bepaal zelf wel wat ik kijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt niks beters te doen, dus je kan tempo maken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt niks beters te doen, dus je kan tempo maken.
Beter kom je naar:quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe echt geen DnB. Sorry. Ik zit nog liever in een hard rock café
Primaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/261599:Ground-Zero-Festival-2014
deze dan
Hardcore house zou niet zo mogen heten. Hardcore = punk.quote:
hardcore metal, hardcore house, hardcore dance, hardcore edm en hardcore DnB. ik snap je puntquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hardcore house zou niet zo mogen heten. Hardcore = punk.
Oldschool hardcore is punkquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hardcore house zou niet zo mogen heten. Hardcore = punk.
Ik ken er nul.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:03 schreef KitKatChunky het volgende:
nu wil ik gaan, verdorie:
Industrial
Deathmachine Verenigd Koninkrijk
Embrionyc Duitsland
Hamunaptra
Igneon System België
Lunatic
Miss Hysteria
Ophidian
Synapse
The DJ Producer Verenigd Koninkrijk
The Outside Agency
Live: Meander
Live: N-Vitral
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu zijn we officieel vrienden
Jup. Of voornamelijk hardstyle/hardcore. terror/frenchcore niet plsquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geen DnB, maar wel hardstyle, hardcore, industrial en terror/frenhcore?
Trek je industrial hardcore, want daar sta ik het liefstquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup. Of voornamelijk hardstyle/hardcore. terror/frenchcore niet pls
Maggie Smith niet kennen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:10 schreef KitKatChunky het volgende:
ik dacht dat jij op mannen viel rez. waarom zo'n oude vrouwen fetish opeens.
Ik ken d'r welquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maggie Smith niet kennen.
[ afbeelding ]
Dancehallquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup. Of voornamelijk hardstyle/hardcore. terror/frenchcore niet pls
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maggie Smith niet kennen.
[ afbeelding ]
Jij was toch afgestudeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:10 schreef KitKatChunky het volgende:
maak je een online voorbeeld tentamen, crasht het ding als je je resultaat wil bekijken
Nuttig dit.
Gewoon lekker een jaar vrij nemen joh. Yolo en zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Instaptentamens voor mijn master
Als de overheid niet #yolo ging met de stufi had ik het overwogen. Een jaartje door amerika backpacken lijkt me nog steeds erg tof.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker een jaar vrij nemen joh. Yolo en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |