SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
en dat natuurlijkquote:
bijna vakantie en verhuizen en zoquote:
Nice!quote:
maar was dit je eerste jaar?quote:
Yupquote:
oh, dus geen p heeft geen consequenties..quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had naar school noeten gaan maar ik voel me niet zo lekkermisschien ga ik straks nog ff.
Afgelopen zondag toch?quote:
Is helemaal niet eng, gewoon een keer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mensen heb ik sinds Mei vorig jaar gemeetEn daar komen vandaag nog 4 mensen bij
Your beauty never ever scared me.
Laatste meet hadden we naamstickers opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Mijn autisme kan al die namen geeneens onthouden
"Ja hoi eh jij met dat rode shirt"
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste meet hadden we naamstickers opBegon als grap maar Moira. nam ze echt mee, dingen werkte goed (door de regen bleven ze niet echt zitten maar ik wist wel wie wie was!)
Haha jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regendequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wel mooie herinnerings aan die meet jatoch.
Dat ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regende
quote:
blijft grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had dat toen echt niet verwacht tho. Het leven kan raar lopen, net als Lucille Werner.
Ik heb er ook drie gehad ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Moiraaaaa, mijn sticker is er weer af, mag ik een nieuwe?"
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel 1 van de weinige keren zijn in mijn leven dat ik me zo hebt vermaakt in de regen en dat het me geen fuck kan interesseren dat het regende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |